miserikordyna

Data: 2013-11-17 15:09:06
Autor: Dirko
miserikordyna
"Podczas spotkania z wiernymi w Watykanie papież Franciszek polecił wszystkim "duchowe lekarstwo", czyli miserikordynę, która powstała w Polsce. W opakowaniu przypominającym preparat medyczny znajdują się różaniec i obrazek Jezusa Miłosiernego."

    a juz mi się zaczął Franciszek podobać...

Data: 2013-11-17 16:20:14
Autor: Marek Woydak
miserikordyna

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:l6aimd$op0$1news.vectranet.pl...
[...]

Gdyby polecił marchę byś go nawet pokochał,co? ;-)

MW

Data: 2013-11-19 11:04:47
Autor: Trybun
miserikordyna
[...]