misiu, a mnie sie wydawalo, ze porzadni ludzie wyznaja wartosci chrzesciajnskie...czy moze sie myle...

Data: 2009-04-11 15:19:15
Autor: Mariusz Merta
misiu, a mnie sie wydawalo, ze porzadni ludzie wyznaja wartosci chrzesciajnskie...czy moze sie myle...
i radzilbym sie troche zastanowic a propos kregu kulturowego...jak
daleko zaszli technicznie i kulturowao prawoslawni a jak daleko
zachodni chrzesciajnie...
poza tym, z tym prawoslawiem...zbyt pan mi pachniesz towianszczyzna...
Mariusz Merta

misiu, a mnie sie wydawalo, ze porzadni ludzie wyznaja wartosci chrzesciajnskie...czy moze sie myle...