mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela

Data: 2013-11-22 14:11:55
Autor: Maciej Bebenek
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
K <a@b.c> wrote:
otoz, moja pojechala do .uk na kilkanascie dni. w playu ma taryfe z
nielimitowanymi przychodzacymi w roamingu. postanowila dokupic pakiet
minut, aby moc dzwonic do .pl. normalny czlowiek spodziewa sie w takim
ukladzie ze te minuty 'schodza' tylko z wychodzacych, ale w play nie jest
normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore sa w
ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co powiedza na reklamacje.

a co mówi święty regulamin pakietu?

Data: 2013-11-22 14:32:19
Autor: K
W dniu 22-11-2013 14:11, Maciej Bebenek pisze:
K <a@b.c> wrote:
[...]

nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin. cokolwiek by nie mowil, to brak mu logiki oraz zostanie zmieniony najpozniej do lipca 2014, a to otworzy droge do rozwiazania umowy.

Data: 2013-11-22 15:15:51
Autor: ToMasz
K <a@b.c> wrote:
[...]

JAk kupisz os+szyby na auto, to stłuczka "szybowa" nie ma wpływu na zniżki. JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodzą do AC, i stłuczka redukuje zniżki. Tak jest przynajmniej w 2 firmach. Wiesz jak to się nazywa? Wolny rynek.

ToMasz

Data: 2013-11-22 15:28:18
Autor: K
W dniu 22-11-2013 15:15, ToMasz pisze:
JAk kupisz os+szyby na auto, to stłuczka "szybowa" nie ma wpływu na
zniżki. JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodzą do
AC, i stłuczka redukuje zniżki. Tak jest przynajmniej w 2 firmach. Wiesz
jak to siÄ™ nazywa? Wolny rynek.

ToMasz

dlatego tanie mieso psy jedza ;] mnie play nie dotyczy, bo omijam ich szerokim lukiem. majac drozej, ale lepiej w tmobile.

Data: 2013-11-22 18:25:26
Autor: PlaMa
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-22 15:28, K pisze:
drozej, ale lepiej w tmobile.

taaa... z tym drożej to się może zgodzę :)

Data: 2013-11-24 15:10:12
Autor: jerzu
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
On Fri, 22 Nov 2013 15:15:51 +0100, ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
wrote:

JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodz± do AC, i st³uczka redukuje zni¿ki.

Niekoniecznie. Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-24 15:43:41
Autor: Tomek
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
U¿ytkownik "jerzu"  napisa³:
JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodz± do
AC, i st³uczka redukuje zni¿ki.

Niekoniecznie. Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

Czy w sk³ad pakietu wchodzi LCD i z³±cze ³adowania?

Data: 2013-11-25 11:52:50
Autor: DJ Abelson®
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-24 15:10, jerzu pisze:
  Ja mam pakiet OC+AC+szyby.

A na dziurawe kondony?
--
Czas na platformÄ™, zwanÄ… taczkami.

mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela