mistrzowie marketingu szeptanego z KB

Data: 2011-05-27 11:01:41
Autor: neoniusz
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,125363031,125370919.html

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie oplaty"

:)

Data: 2011-05-27 09:18:26
Autor:
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
wstyd dno..........

Data: 2011-05-27 10:22:49
Autor: xbartx
Dnia Fri, 27 May 2011 11:01:41 +0200, neoniusz napisał(a):

http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,125363031,125370919.html

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga
naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie
oplaty"

:)

Może jest na okresie próbny i próbuje się wykazać na każdy możliwy sposób he he.

--
xbartx

Data: 2011-05-27 13:46:25
Autor: jerzynka
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
Może jest na okresie próbny i próbuje się wykazać na każdy możliwy sposób
he he.

skoro ktos wali takiego babola to nadaje sie sprzedawania kapusty na bazarze a nie pcha sie do bankowosci

Data: 2011-05-27 11:14:11
Autor: Tomasz Chmielewski
On 27.05.2011 11:01, neoniusz wrote:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,125363031,125370919.html

"Autor: Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga
naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie
oplaty"

:)

Niewazne, co mowia, byle mowili? :)

http://mistrzowie.org/274084/Chyba-sie-przeniesie

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-27 11:28:57
Autor: Jarek Andrzejewski
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
Data: 2011-05-27 11:22:34
Autor: Zbynek Ltd.
neoniusz napisał(a) :
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,125363031,125370919.html

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie oplaty"

:)

Żenua :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-05-27 11:22:48
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irnp9l$r5f$1@news.onet.pl...
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,125363031,125370919.html

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie oplaty"

Rzeczywiście mocne. :)

Data: 2011-05-27 13:45:22
Autor: jerzynka
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

"w sumie fajnie wszystko za darmo, kumpel ma tam konto mowi ze obsluga naprawde spox, chyba sie przeniose bo u mnie wkurzaja mnie te wszystkie oplaty"

:)

dno ,szkoda gadac
najwieksza natyreklama jaka widziałem
ciekawe czy znajda goscia i pozegna sie ze stolkiem
ten news obiegnie dzisiaj w sieci pewnie kilkaset tysiecy osob

Data: 2011-05-27 14:13:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-27 13:45, jerzynka pisze:
ten news obiegnie dzisiaj w sieci pewnie kilkaset tysiecy osob

Skąd ta liczba?

--
Liwiusz

Data: 2011-05-27 14:32:12
Autor: Q
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
dno ,szkoda gadac
najwieksza natyreklama jaka widziałem
ciekawe czy znajda goscia i pozegna sie ze stolkiem

Ale Ty naiwny :) - nie pozegna sie, bo i czemu?
Poza tym wiekszosc firm jakie znam tak robi -
- tak, to maksymalna chamowa nie wysilic sie,
aby IP nie wskazywalo na adres firmy,
ale spindoktorzy czesto sa niezbyt rozgarnietymi ludzmi :).

Swego czasu na forum jakiejs gazety byl artykul
o mega gownianym systemie CliniNet lubelskiej firmy UHC
(o ironio sporo prawdy w nim bylo) -
- no i od razu pod artykulem wyskoczylo sporo komentarzy
od "ludzi z branzy" / "lekarzy" / itd o dziwo zadowolonych
z owego systemu i ze "artykul to pewnie sprawa konkurencji", itd.

Oczywiscie wszystkie pochwalne wpisy mialy IP wskazujace na *.uhc.com.pl :).

Data: 2011-05-27 14:42:49
Autor: Waldek

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:iro5i0$640$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Max chamowa to zatrudnianie "opiniotworcow"
wychwalajacych towary na roznych forach,
newsach, ceneo itd...ktorymi taka parszywa firma handluje
W przypadku Banku latwo zweryfikowac informacje
gorzej znalezc rzetelny opis "eksploatacyjny" np. danego sprzetu

Pozdrawiam

Data: 2011-05-28 04:02:20
Autor: Q
[...]

ale ze co? ze chuj?
przeciez "spindoktor" od wielu lat jest "normalnym" zawodem...

Data: 2011-05-28 14:13:01
Autor: Waldek

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:irpl0v$em4$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Dokładnie - Chuj opłacony przez parszywego handlarza
ktory podszywajac sie pod uzytkownika, nabywcy danego towaru
zachwala jego jakosc badz walory uzytkowe łżąc bezczelnie

przeciez "spindoktor" od wielu lat jest "normalnym" zawodem...

Spin doktor to raczej IMO okreslenie zarezerwowane dla polityki
majace na celu stworzenie wizerunku określonej osoby
to raczej typowe PR.  Ale juz np. przeksztalcanie
pijanstwa w ... pomrocznosc jasna, to jawny przekręt  ;)

Data: 2011-05-28 11:56:39
Autor: Budzik
mistrzowie marketingu szeptanego z KB
Osobnik posiadający mail jerzynkanospam@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

[...]

czyli kilkaset tysiecy ludzi dowie sie dzis, ze maja darmowe konto i ze jakis gosc reklamował je na jakims forum?
Hmm, ja bym nie zwalniał... --
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2011-05-28 14:20:27
Autor: Waldek

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:28052011.39F94C7Abudzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail jerzynkanospam@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Autor:  Gość: mrozu IP: *.kredytbank.com.pl 20.05.11, 08:33"

[...]

Skoro w tym wypadku nie odrozniasz reklamy od antyreklamy ...
ja osobiscie uwazam ze antyreklama  jest skuteczniejsza w dzialaniu ;)
No ale przyznam ze W.Man udajacy bociana? nie jest taki zly :D
dla mnie zabawniejszy od Majewskiego ;)

Data: 2011-05-28 13:40:21
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 28 May 2011 14:20:27 +0200, Waldek wrote:
 Skoro w tym wypadku nie odrozniasz reklamy od antyreklamy ...

Tak się teraz robi w sieci kampanie ;)
Ja to się przez ten news dowiedzialem, ze KB jeszcze w ogole jest ;)

 dla mnie zabawniejszy od Majewskiego ;)

A kto nie jest od niego zabawniejszy, poza ,,dyktafonami'' Wiodacej Partii Opozycyjnej(tm)? :)

pozdrawiam, ;)
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-05-28 18:35:31
Autor: ąćęłń
miszczowie prowadzania kur z KB.
No to dobrze:
KB24 to najbardziej ch...wy i archaiczny interfejs internetowy na polskim rynku bankowym.
BTW dziwię się, że Mann z Materną dali się wpuścić w takie gówno.

-- -- -

Data: 2011-05-28 20:47:54
Autor: Waldek

Użytkownik " ąćęłń" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:irrf9j$om0$1inews.gazeta.pl...

BTW dziwię się, że Mann z Materną dali się wpuścić w takie gówno.

Co sie czepiles M&M - swoja robote IMO odwalili dobrze
 - jest tresc, jest zabawnie i krotko, no a pieniądz za reklame nie śmierdzi ;)
Podsumowujac 3kzl / 7%  to ~17zl /m-c (-5zl za nieuzywanie karty LOL) zostaje ~12zl
problem tylko z przelewami "z tytulu wynagrodzenia",
ale zawsze pierwszy wykonany w m-cu / tyle chyba mozesz scierpiec /
przeniesie nadwyzke do banku z interfejsem ktory ci sie podoba  ;)

Data: 2011-05-29 06:05:33
Autor: ąćęłń
miszczowie prowadzania kur z KB.
Wręcz celująco:
Taki z Manna łabądź, kropka w kropkę, jak z KB24 interfejs internetowy.
I nawet ulubiona kurteczka dżinsowa Manna pochodzi z lat napisania tego programistycznego gniota.

-- -- -

Data: 2011-05-30 17:34:25
Autor: maciek

"Waldek" <spam@nie.cpam> wrote in message news:irrg0q$16j$1news.onet.pl...
Podsumowujac 3kzl / 7%  to ~17zl /m-c (-5zl za nieuzywanie karty LOL)

-3 PLN podatku, bo jakoś nie widzę informacji, żeby odsetki były wypłacane codziennie (przyznaję, że głęboko nie szukałem, ale banki zwykły się tym chwalić).

zostaje ~12zl

~9 PLN. W sumie nie tak źle, jak na 3 tysiące będące zawsze pod ręką, ale szału nie ma.

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-06-22 12:37:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
miszczowie prowadzania kur z KB.

"maciek" 4de3b90b$0$2459$65785112@news.neostrada.pl

-3 PLN podatku, bo jakoś nie widzę informacji,
żeby odsetki były wypłacane codziennie (przyznaję, że
głęboko nie szukałem, ale banki zwykły się tym chwalić).

Powiedziano mi, że jest miesięczna kapitalizacja.

Na oszczędnościowym mam na pewno codzienną, a nawet
cominutową, bo jest tam zero procent -- nie wiem,
w jakim stosunku. ;)

zostaje ~12zl

~9 PLN. W sumie nie tak źle, jak na 3 tysiące
będące zawsze pod ręką, ale szału nie ma.

3*53/12=13,25 <-- tyle jest w meritum, choć/ale bez ,,pod ręki''

Data: 2011-05-29 19:59:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
  ąćęłń pisze:

No to dobrze:
KB24 to najbardziej ch...wy i archaiczny interfejs internetowy na polskim
rynku bankowym.

Nie kracz, są gorsze. Choćby taki CitiOnline (nie wspominając już o CitiDirect, którego używanie powinno być karą dla niegrzecznych internautów...). :-)

--
MiCHA

Data: 2011-06-22 12:34:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
miszczowie prowadzania kur z KB.

" ąćęłń" irrf9j$om0$1@inews.gazeta.pl

BTW dziwię się, że Mann z Materną dali się wpuścić w takie gówno.

Nie w gówno, ale w reklamę.
Za to im płacą. [i niestety już tylko za takie coś...]

mistrzowie marketingu szeptanego z KB