miszczowi udało się zająć 4 miejsca na parkingu

Data: 2009-11-15 19:40:44
Autor: Przemek V
miszczowi udało się zająć 4 miejsca na parkingu

Użytkownik "van" <van@philips.net> napisał w wiadomości news:hdos85$27h$1newsread2.aster.pl...
parking przed marketem, pewnie jak parkował było mnóstwo wolnych miejsc i sobie stanął jak mu było wygodnie, ale jak ja szukałem, ciężko było cokolwiek znaleźć, więc się zagotowałem jak to zobaczyłem.

Uwaga do wszystkich zamozwańczych mścicieli. Czasami jest odwrotnie. Jedyne wolne miejsce jest obok kretyna, który zajął 2 miejsca. Kretyn odjeżdża a obrywa ten, który nie miał wyjścia i też stanął na dwóch.

Data: 2009-11-15 20:31:45
Autor: van

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:hdpi41$r72$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

brałem to pod uwagę, ale dałbyś radę stanąć na środku / spojeniu czterech miejsc parkingowych, gdyby inni źle wcześniej parkowali?
imho ciężko.

pozdrawiam

Data: 2009-11-16 10:26:42
Autor: tata

Data: 2009-11-16 10:29:13
Autor: Tatanka
> [...]

Uwaga do wszystkich zamozwańczych mścicieli. Czasami jest odwrotnie. Jedyne wolne miejsce jest obok kretyna, który zajął 2 miejsca. Kretyn odjeżdża a obrywa ten, który nie miał wyjścia i też stanął na dwóch.
Ja na takich miejscach nie staje, jade gdzie indziej.

BTW kiedys gdzies mozna bylo kupic trudnozdzieranle naklejki z odpowiednia
wiadomoscia do kierownika. Mozna jeszcze? Przyda mi sie pare, pod blokiem
miejsca tyle ze Passatem wole stawac 2 bloki dalej, ledwo czasem ktos Golfem
daje rade sie obrocic, ale jeden burak z drugim (Transporter i Merc ML) musi
stanąć tuz kolo klatki, nie mozna jak czlowiek przejsc sie sto metrow. Skoro
ja moge i chodze, to dlaczego on nie moze? Naklejka moze przemowi do bałwana.

--

miszczowi udało się zająć 4 miejsca na parkingu