mit- jak zablokować drzwi

Data: 2011-01-27 21:28:02
Autor: alfauser
mit- jak zablokować drzwi
rozładował mi się aku więc go odłączyłem. I jestem chyba ślepy bo nie wiem jak zablokować/zamknąć drzwi od strony pasażera. Ktoś wie ?

Data: 2011-01-27 21:39:59
Autor: JoAsienka
mit- jak zablokowaæ drzwi
Pewnego ¶licznego dnia alfauser dokona³/a produkcji posta :

roz³adowa³ mi siê aku wiêc go od³±czy³em. I jestem chyba ¶lepy bo nie
wiem jak zablokowaæ/zamkn±æ drzwi od strony pasa¿era. Kto¶ wie ?

Wiesz, musisz znale¼æ na drzwiach pasa¿era taki pomarañczowy guziczek, taki plastikowy, i go wci¶nij,. a potem zamknij drzwi kierowcy kluczem. Ale musi to byæ koniecznie pomarañczowy i plastikowy guziczek !!!

JoAsienka **gg 1489928
Cz³owiek staje siê m±dry z wiekiem.
Niestety, najczê¶ciej jest to wieko od trumny

Data: 2011-01-27 21:44:55
Autor: Jotte
mit- jak zablokować drzwi
Użytkownik "alfauser" <tikiriki.wytinijto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihskgr$b8r$1news.net.icm.edu.pl...

rozładował mi się aku więc go odłączyłem. I jestem chyba ślepy bo nie wiem jak zablokować/zamknąć drzwi od strony pasażera. Ktoś wie ?
Sądząc po pytaniu ślepota to twój najmniejszy problem.

--
Jotte

Data: 2011-01-27 21:47:42
Autor: Gabriel 'wilk'
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 21:28, alfauser pisze:
rozładował mi się aku więc go odłączyłem. I jestem chyba ślepy bo nie
wiem jak zablokować/zamknąć drzwi od strony pasażera. Ktoś wie ?
Napisz jakie auto i model, bez tego to wróżenie z fusów :-)
np.
- wciśnięcie/pociągnięcie dinksa w drzwiach
- zamknięcie kluczykiem z zewnątrz
- wciśnięcie dinksa przy klamce otwierającej drzwi
- wciśnięcie przy otwartych drzwiach kierowcy (i przekręconej stacyjce) guziczka na konsoli
Lub nie da się wcale zaryglować wszystkich drzwi gdy nie ma aku w aucie :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-27 21:52:31
Autor: kamil d
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 21:47, Gabriel 'wilk' pisze:
Napisz jakie auto i model, bez tego to wróżenie z fusów :-)

Chyba chodzi o Alfę Mito tylko się gościowi znaki po..tegowały.

--
kamil d

Data: 2011-01-27 22:10:10
Autor: alfauser
mit- jak zablokować drzwi
[...]

wcięło mi literkę - chodzi o alfe mito

Data: 2011-01-27 23:00:40
Autor: Gabriel 'wilk'
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 22:10, alfauser pisze:
[...]

To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny jest prąd :-( Chyba, że posiadasz we wszystkich drzwiach zamykanie mechaniczne kluczykiem w co wątpię. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. Jedynie to włożyć na chwile aku, kliknąć pilotem lub przytrzymać przycisk na konsoli do zaryglowania drzwi i wyjąć aku o ile da się otworzyć kluczykiem choćby drzwi kierowcy bo jeśli nie to później nie dostaniesz się do auta :-)
   Oskar Wilde

Data: 2011-01-27 23:39:52
Autor: Michał Gut
mit- jak zablokować drzwi
da się otworzyć kluczykiem choćby drzwi kierowcy bo jeśli nie to później nie dostaniesz się do auta :-)

kostke brukowa teraz wszedzie klada;)

Data: 2011-01-27 23:48:28
Autor: alfauser
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 23:00, Gabriel 'wilk' pisze:
[...]

To o ile siÄ™ nie mylÄ™ to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo
[...]
nie dostaniesz siÄ™ do auta :-)

drzwi potem pewnie da się otworzyć tylko to chyba rozbroi alarm i drzwi od pasażera też się otworzą

Data: 2011-01-28 00:09:49
Autor: alfauser
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 23:48, alfauser pisze:
wcięło mi literkę - chodzi o alfe mito
To o ile siÄ™ nie mylÄ™ to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo
ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
jest prÄ…d :-(
na to wyglÄ…da
[...]

a jednak nie, zamknięcie drzwi kluczykiem wyłącza alarm i rygluje drzwi a potem już można odłączyć aku
dzięki

Data: 2011-01-28 05:21:23
Autor: MarMarK
mit- jak zablokowaæ drzwi
On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk' <gg...@poczta.onet.pl> wrote:
> To o ile siê nie mylê to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie bo
ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
jest pr±d :-(

Mo¿e byæ tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
które te¿ nie maj± zamków na kluczyk ani ¿adnych guziczków do
ryglowania, bo normalnie zamykane s± przyciskiem z konsoli. Blokada
jest dostêpna po otwarciu drzwi, jest to ma³y otworek w okolicy zamka
a w nim plastikowy suwak.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-01-28 14:29:55
Autor: Gabriel 'wilk'
mit- jak zablokowaæ drzwi
W dniu 2011-01-28 14:21, MarMarK pisze:
[...]

To jest blokada rodzicielska :-)

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-01-28 14:32:37
Autor: Cavallino
mit- jak zablokowaæ drzwi
U¿ytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihugd3$2au$1news.onet.pl...
[...]

No i dzia³a w drug± stronê, tzn. z zewn±trz mo¿na otworzyæ.

Data: 2011-01-28 16:08:35
Autor: Gabriel 'wilk'
mit- jak zablokowaæ drzwi
W dniu 2011-01-28 14:32, Cavallino pisze:
[...]

Ale auto jest zamkniête od wew tak jak chcia³ w±tkotwórca :-)

Data: 2011-01-28 17:33:39
Autor: Marcin Kiciñski
mit- jak zablokowaæ drzwi
W dniu 2011-01-28 14:32, Cavallino pisze:
To jest blokada rodzicielska :-)

No i dzia³a w drug± stronê, tzn. z zewn±trz mo¿na otworzyæ.

Mylicie siê :)
S± dwa prze³±czniki i jeden blokuje klamkê wewnêtrzn± a drugi zewnêtrzn± :)

Nie wiem tylko co siê stanie, gdy u¿yjemy obydwu jednocze¶nie ;)

Marcin Kiciñski
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-01-28 23:18:41
Autor: jerzu
mit- jak zablokowaæ drzwi
On Fri, 28 Jan 2011 17:33:39 +0100, Marcin Kiciñski
<kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> wrote:

Nie wiem tylko co siê stanie, gdy u¿yjemy obydwu jednocze¶nie ;)

Nie korci Ciê ¿eby spróbowaæ? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-28 14:30:51
Autor: Filip KK
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-27 23:00, Gabriel 'wilk' pisze:

To o ile siÄ™ nie mylÄ™ to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie

Bzdura.

[...]
pozdrawiam

Ale magiku żeś mu polecił... Szkoda że nie wiesz o tym, że można podać prąd (bez otwierania maski czy klapy), dzięki któremu otworzymy i zamkniemy central zamek... W ten sposób się otwiera samochody, w których padł akumulator i nie można otworzyć z kluczyka auta, np. BMW.

Data: 2011-01-29 16:32:24
Autor: Michał Gut
mit- jak zablokować drzwi
[...]

to oswiec prosze gdzie chcesz przylozyc napiecie?

Data: 2011-01-28 22:57:54
Autor: othello
mit- jak zablokować drzwi
Gabriel 'wilk' wrote:

Lub nie da się wcale zaryglować wszystkich drzwi gdy nie ma aku w aucie :-)
pozdrawiam

A to już jest wierutna bzdura. Bez dodatkowych komentarzy!
othello

Data: 2011-01-28 23:27:26
Autor: othello
mit- jak zablokować drzwi
J_K_K wrote:

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihsllo$9j0$1news.onet.pl...

- wciśnięcie przy otwartych drzwiach kierowcy (i przekręconej stacyjce) guziczka na konsoli

Przecież nie ma akumulatora.

Swoją drogą nie takie głupie pytanie, jak by się wydawało.

Bardzo głupie!
Należy przeczytać instrukcje obsługi, albo przynajmniej rozdział o zamkach i drzwiach.
Jest tylko jeden problem... Należałoby jeszcze umieć czytac. Nie chodzi tu bynajmniej o Język Polski, bo z tym raczej każdy jest w dostatecznym stopniu zaznajomiony, lecz w przypadku prywatnego importu pojazdu używanego taka instukcja (jeżeli w ogóle jest dostępna), to naczęsciej jest pisana w zupełnie obcym i niezrozumiałym języku dla przeciętnego zapaleńca motoryzacji.
Pracuję w Auto Industry od ponad 30 lat i nie słyszałem aby pojazd był dopuszczony do ruch bez możliwości zamknięcia drzwi w jakiejkolwiek formie.

Odnośnie pojazdu Alfa;
http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".

Othello

Data: 2011-01-29 11:08:12
Autor: alfauser
mit- jak zablokować drzwi
W dniu 2011-01-29 05:27, othello pisze:
J_K_K wrote:

[...]

BTW mam drukowaną instrukcję w języku polskim i nie ma nic o zamykaniu drzwi bez prądu
Teraz chciałem wyjąć aku który trzyma taka taśma. Przypuszczam że dynks który ją trzyma znajduje w szczelinie o szer 0.5cm bo z drugiej strony aku gdzie jest dużo miejsca nie ma nic.
A tak fajnie zrobili że można odłączyć klemę bez narzędni, myślałem że dalej też będzie łatwo, prosto i przyjemnie ;)

Data: 2011-01-29 16:59:43
Autor: Gabriel 'wilk'
mit- jak zablokować drzwi
J_K_K wrote:

[...]

To wypadałoby zapytać producentów czemu o tym nie piszą w książce serwisowej, jedyne opisy jakie widywałem dotyczą awaryjnego zamykania auta w przypadku braku działania karty czy pilota od C.Z.
Jeśli masz rację to znaczy, że człowiek uczy się całe życie :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-31 09:27:25
Autor: Rychu
mit- jak zablokować drzwi
[...]

Coś pomieszałeś strasznie. Bo nie chodzi o zamknięcie drzwi
tylko o ich zaryglowanie. Natomiast element, który pokazałeś
nie bardzo ma coś wspólnego z tym czy da się je zamknąć bez
prądu czy nie. Do tego raczej potrzebny jest jakiś układ typu
zamek z linkÄ…... albo po prostu linka.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-01-30 09:50:45
Autor: Jacek
mit- jak zablokować drzwi
Tu masz gotowy przepis:
http://dziwnytuning.pl/132,Zepsul_sie_zamek_Klodka_go.html
wprawdzie dotyczy bagażnika, ale identycznie możesz zrobi z drzwiami
Jacek

mit- jak zablokować drzwi