mit- jak zablokować drzwi

Data: 2011-01-27 21:39:59
Autor: JoAsienka
mit- jak zablokować drzwi
Pewnego ślicznego dnia alfauser dokonał/a produkcji posta :

rozładował mi się aku więc go odłączyłem. I jestem chyba ślepy bo nie
wiem jak zablokować/zamknąć drzwi od strony pasażera. Ktoś wie ?

Wiesz, musisz znaleźć na drzwiach pasażera taki pomarańczowy guziczek, taki plastikowy, i go wciśnij,. a potem zamknij drzwi kierowcy kluczem. Ale musi to być koniecznie pomarańczowy i plastikowy guziczek !!!

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

mit- jak zablokować drzwi