mitsubishi space star warszatat

Data: 2009-05-28 11:35:59
Autor: qber
mitsubishi space star warszatat
Radek Barszczewski: 501754809

nie wiem czy wawer czy co, ale na pewno Stolyca. - polecany przez toyociakow i nissaniakow ;-)  (taki ogolnie maniak japancow) Warning: zarzucony robota, nie wiem jakie ma terminy ale raczej dlugawe. Ale na bank warto poczekac. Aha i czasami ciezko sie dodzwonic, wiec dzwonic do skutku ;p

Qber

Użytkownik "Janusz" <info@adept-druk.com.pl> napisał w wiadomości news:gvljsd$kju$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
Warszawa Wawer, Praga Pd., poszukuję sprawdzonego warsztatu (nie serwisu
autoryzowanego) do Mitsubishi space star.
Pozdr.
Janusz

mitsubishi space star warszatat