mixol do diesla

Data: 2010-03-20 07:29:35
Autor: MichałG
mixol do diesla
Rafał pisze:
Witam
Zaczął kończyć się mi jeden wtryskiwacz.
Pacjent: 2,2dci
Jakieś 3 lata temu sytuacja była podobna, skończyła się wymianą jednego(innego) wtryskiwacza. Od tamtego czasu tankowałem przeważnie na BP tylko ultimate, sporadycznie na innych stacjach, ale zawsze tą "lepszą" ropę. (wniosek - zmiana stacji..)
Ale nie o tym...

Doczytałem że co niektórzy (można znaleźć w necie opinie że nieoficjalnie nawet ASO renault) zalecają dolewać do każdego tankowania "trochę" MIXOLu. Ma to niby zapewnić lepsze smarowanie, bo(szczególnie zimowe) paliwo w PL jest zbyt "suche".

Jako że wtryskiwacz pójdzie do regeneracji(puki co jeszcze działa) mógłbym przetestować takie rozwiązanie.

No i pytania nasuwające się:
Czy ktoś z grupowiczów to praktykuje?

Czy taka mieszanka nie zaszkodzi bardziej niż pomoże? Mam tu na myśli
szczególnie sprawne elementy CR czyli pompę i pozostałe wtryskiwacze.

Ciężko znaleźć jakieś info odnośnie proporcji. Doszukać się można od 20ml do 1l na bak. Ile tego wlać?

w syrence lałem 1:25....    ;) ;) ;)

Pozdr
Michał

Data: 2010-03-20 07:42:06