Data: 2009-03-07 18:51:12 | |
Autor: Konrad M. | |
mixplus | |
Witam.
Czy jest tu ktos kto zna dobrze te zasady mixa ? Podpisałem umowe mixplus 5.02 18 lutego pierwszy raz doładowałem konto ale to doładowanie nie zmniejsza wymaganej ilosci zaliczen i nie przedłuza waznosci. Dzis 7.03 wychodzace zostały zablokowane. Czy teraz moge nie doładowywac konta pare dni czy musze doładowac bo wlepią mi te 500 zł kary ? |
|
Data: 2009-03-07 20:30:49 | |
Autor: Marek Pawełek | |
mixplus | |
Konrad M. pisze:
Witam. Witam, sprzedawca powinien był uprzedzić Cię o tym, że w ciągu pierwszych 30 dni od momentu podpisania umowy należy doładować swój numer dwukrotnie minimum kwotą zobowiązania. Istotnie pierwsze doładowanie nie przedłuży ważności konta, dopiero zrobi to drugie ;-) Od momentu zablokowania połączeń wychodzących jest 30 dni jeszcze na doładowanie konta (potem wlepiają karę), ale lepiej zrobić to jak najszybciej, ponieważ w MixPlusie ważność konta jest przedłużana o 30 dni od momentu blokady, a nie od dnia doładowania :-) BTW - idź ochrzanić sprzedawcę, że o tym Cię nie poinformował. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-03-07 20:37:10 | |
Autor: Czarek | |
mixplus | |
W dniu 2009-03-07 20:30, Marek Pawełek napisał:
Konrad M. pisze: Sprzedawca jest najmniej winien, to użytkownik miał juz ponad miesiac aby zapoznać się z regulaminem. Gdzie tak jest, że sprzedawca informuje o wszelkich szczegółach regulaminu i umowy? Kupujący podpisuje, że się zapoznał i akceptuje, a jeśli tego nie zrobił przed podpisaniem to głównie jego wina. -- Cz. |
|
Data: 2009-03-07 20:56:26 | |
Autor: Marek Pawełek | |
mixplus | |
Czarek pisze:
Sprzedawca jest najmniej winien, to użytkownik miał juz ponad miesiac aby zapoznać się z regulaminem. Gdzie tak jest, że sprzedawca informuje o wszelkich szczegółach regulaminu i umowy? Kupujący podpisuje, że się zapoznał i akceptuje, a jeśli tego nie zrobił przed podpisaniem to głównie jego wina. To jest zrozumiałe, jednakże zasady Mixa są na tyle jasne, że te dwa zdania przy podpisywaniu umowy nie zaszkodzą, w celu uniknięcia późniejszych nieporozumień. |
|
Data: 2009-03-08 08:37:26 | |
Autor: Tomaszek | |
mixplus | |
Marek Pawełek pisze:
Witam, Nazywajcie sobie to jak chcecie, ale ja nazwę rzecz po imieniu: to WAŁ, typowy dla firmy Polkomtel SA. ;) BTW - idź ochrzanić sprzedawcę, że o tym Cię nie poinformował. Nie ma sensu. Sprzedawcy produktów sieci Plus gsm to inna kategoria ludzi. Jak im się napluje w twarz to powiedzą, że deszcz pada. Docierają do nich tylko ręczne argumenty, przemoc fizyczna, długotrwałe bicie itd. :) -- _____________________________| TOMASZEK |____________________________ | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* | | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***| \-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- / |