mizeria Multikina we W³oc³awku

Data: 2011-01-29 07:48:37
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
Witam Was,

Z napisaniem na lamach pl.rec.film nosilem sie od wielu miesiecy i w
koncu to robie  ...

W moim ponad stutysiecznym miescie, podobnie jak w innych tej
wielkosci miastach jest tylko jedno kino.
Pech chcial, ze jest to wspomniane w tytule Multikino.
Dlaczego pech? Dlatego, ze kino to kompletnie nie spelnia moich
oczekiwan repertuarowych, a nie sa one wygorowane.
Co tydzien sledze liste premier (np na Filmweb-ie) i za kazdym razem
moge prawie ze 100% pewnoscia ocenic, czy bede mogl dany film obejrzec
we wloclawskim Multikinie czy nie.

Jak film dla dzieci - bedzie, polska komedia romantyczna - na pewno,
horror - 100%

Jak jakis troche ambitniejszy polski - nie mam mowy, cos z Czech,
Rosji, Turcji - no way!,
Jakis  Skolimowski - a po co? przeciez tam prawie nic nie mowia. Film
o nowojorskim balecie? A ktoby na to przyszedl? Itd, itp.

Nie chodzi o to, zeby one byly wyswietlane w dniu premiery. Niech beda
wyswietlone za tydzien, dwa lub trzy, kiedykolwiek, ale niech beda!

Nie chce tez, zeby byly wyswietlane przez caly tydzien. Niech to
puszcza je przez jeden dzien w tygodniu.

Zobaczmy moze czego nie moglem obejrzec chocby od mniej wiecej
pazdziernika 2010 roku: Matka Teresa od kotow (PL), Chrzest, Essential
killing, Joanna (PL), Miód, Prosta historia o milosci (PL), Mamut,
Zabilem moja matke, Ajami, Czarny labedz, Jak zostac krolem.

Powiedzcie, czy mam jakies wygorowane oczekiwania? Czy Chrzest,
Essential Killing, Joanna, Czarny labedz, Jak zostac krolem, to filmy
niszowe?

Jakie sa Wasze odczucia? Nie pytam kinomanow-szczesciarzy z Warszawy,
Trojmiasta, Wroclawia czy Poznania, ale tych pechowcow z Elblaga,
Koszalina, Rybnika czy Zabrza. Czy jestescie zadowoleni z repertuaru w
waszych multiplexach?

pozdrawiam
Darek

Data: 2011-01-29 13:54:35
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
On 29 Sty, 22:30, Krzysztof Mitko <fakem...@krzysztof.at.eml.dot.cc>
wrote:
daroski twierdzi, ¿e:

> Jakis  Skolimowski - a po co? przeciez tam prawie nic nie mowia. Film
> o nowojorskim balecie? A ktoby na to przyszedl? Itd, itp.

No niestety - pomnó¿ sobie liczbê osób mieszkaj±cych w sensownej
odleg³o¶ci od kina przez procent osób, które chcia³yby obejrzeæ film o
nowojorskim balecie i wyjdzie, dlaczego siê nie op³aca (albo: dlaczego
osoby uk³adaj±ce repertuar my¶l±, ¿e siê nie op³aca).

Choæ dziwne, ¿e "Essential killing" nie puszczano we w³oc³awskim
multipleksie - u mnie to lecia³o nawet w ma³ych kinach.

Ale zdarzaly sie przypadki, ze moje MK sprowadzalo na jeden dzien film
(np. "33 sceny z zycia") i wyswietlalo go na dwoch seansach. Na obu
sala byla pe³na. Jednak nikt z mogacych cos w tej sprawie zrobic nie
wyciagnal z tej lekcji zadnych wnioskow.

A na koniec: moze nie uwierzycie, bo to faktycznie brzmi dosc
nieprawdopodobnie w dniu, w ktorym akurat stworzylem ten watek, ale
wlasnie przed chwila spotkalem na parkingu znajomych wracajacych z
Torunia z filmu o balecie :)
Sala byla pelna, film wg nich znakomity, a Torun jest odlegly od
Wloclawka o 50 km.

D.

Data: 2011-01-29 22:18:11
Autor: kalina
mizeria Multikina we Włocławku
daroski, dnia [2011-01-29 16:48] napisał(a) tak:
Witam Was,
[..]
[...]

Nie ma się co mazać. W większych miastach jest z tym lepiej, ale Ty i tak jesteś w tej szczęśliwszej części naszego społeczeństwa. Pomijając wioski i małe miasteczka, są miasta 40-60 tysięczne, gdzie masz (może) jedno kino puszczające filmy, które pół roku temu wszyscy już ściągneli z sieci w HD. W dodatku puszczające to z taśm tak zjechanych, że często na camie z torrentów więcej widać. I puszczających to przez dwa tygodnie non stop po 6 razy dziennie - bo tak każe licencja...

Tak więc bądź zadowolony ze swoich cyfrowych blockbusterów w kinie, bo mogło być znacznie gorzej...

--
kalina

Data: 2011-01-30 14:46:41
Autor: Monty
mizeria Multikina we Wloclawku
"daroski" <dariusz.rafalski@wp.pl> wrote in message news:471c01bd-3d13-4745-80ab-97c03cfd4672i40g2000yqh.googlegroups.com...
Witam Was,

Nie mieszkam juz w Polsce, ale kiedys mieszkajac w Poznaniu nie mialem problemów z kinem. Sal kinowych bylo sporo, a lubiac filmy nie tylko komercyjne, ale takze bardziej ambitne, Multikino mi starczalo. Tylko dwukrotnie zdarzylo sie, ze musialem jechac na drugi koniec miasta do (sic!) innego multipleksu Kinepolis, by zobaczyc cos czego Multikino nie wyswietlalo (Mullholland Drive, Girl with a Pearl Earring). Nie mialem pojecia, ze tak kijowo jest w Multikinach w mniejszych miastach, ale kalina ma racje - jest wielu ludzi, którzy maja sytuacje o wiele gorsza od Ciebie.

Z ciekawostek - teraz mieszkam w malej irlandzkiej miejscowosci, do kina musze jezdzic do innego miasta oddalonego o 25km, wiec zazwyczaj wybieram sie na dwa seanse pod rzad. Premiery sa z reguly (wiele) szybciej niz w Polsce, w najgorszym wypadku w tym samym czasie. Ale jesli chce sie zobaczyc cos ambitniejszego, niszowego albo (sic!!!) film irlandzki, to czasami w repertuarze ciezko to znalezc...

Monty

Data: 2011-01-31 14:04:23
Autor: Quentin
mizeria Multikina we Wloclawku
Nawet w tym przypadku nie mamy Drugiej Irlandii (C)... ;)

Data: 2011-02-01 03:30:08
Autor: piotrek walczak
On 30 Sty, 14:46, "Monty" <mo...@nospam.com> wrote:
Z ciekawostek - teraz mieszkam w malej irlandzkiej miejscowosci,

Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie w Portlaoise, co nie pojde na
seans, to sala pusta. ;-)
Nie powiem, zeby mi sie nie podobalo, ale pamietam z PL, ze nie
puszczano filmow, jesli nie bylo conajmniej pieciu osob...

Pozdr.
PW

Data: 2011-02-01 04:50:48
Autor: daroski
mizeria Multikina we Wloclawku
Nie powiem, zeby mi sie nie podobalo, ale pamietam z PL, ze nie
puszczano filmow, jesli nie bylo conajmniej pieciu osob...

Pamietam jak jakies dziesiec lat temu bedac w delegacji w Nakle (nad
Notecia) wybralem sie w niedzielne przedpoludnie do kina na "Killera".
Oprocz mnie przy kasie stalo jeszcze dwoch chetnych, ale pani w kasie
uparla sie, ze musi nas byc co najmniej czworo.
No to dogadali¶my siê w trójke, wyszlismy na ulice i zaczepialismy
przechodniow proponujac, ze kupimy im bilet, byle by tylko bylo nas
czworo.
I udalo sie - jeden z przechodniow dal sie skusic :)))
Nie wiem czemu po prostu nie zaplacilismy za czwarty bilet bez
szukania chetnego. Moze liczyla sie ilosc glow na sali a nie ilosc
sprzedanych biletow :)))

D.

Data: 2011-02-02 01:40:15
Autor: piotrek walczak
On 1 Lut, 12:50, daroski <dariusz.rafal...@wp.pl> wrote:
Nie wiem czemu po prostu nie zaplacilismy za czwarty bilet bez
szukania chetnego.

Proste rozwiazania zwykle przychodza najpozniej. ;-)

Moze liczyla sie ilosc glow na sali a nie ilosc
sprzedanych biletow :)))

Mowiac szczerze, nie zdziwilbym sie, gdyby tak wlasnie bylo. ;-)

Pozdr.
PW

Data: 2011-02-12 18:49:20
Autor: Monty
"piotrek walczak" <walczak.peter@gmail.com> wrote in message news:d0ca808e-e8b9-48de-9ab0-0a8159a21c52d1g2000yqb.googlegroups.com...
On 30 Sty, 14:46, "Monty" <mo...@nospam.com> wrote:
Z ciekawostek - teraz mieszkam w malej irlandzkiej miejscowosci,

Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie w Portlaoise, co nie pojde na
seans, to sala pusta. ;-)

U mnie w Waterford zazwyczaj chodzilem na pózne seanse, kolo 22, nawet pare razy kolo pólnocy, zeby uniknac dzieciaków. Bylo pusto, ale od jakiegos czasu nie wiem dlaczego przychodzi duzo ludzi, nawet 3/4 sali sie zdarza. Ale dzieciaków nie ma, wiec jest zazwyczaj kultura. Pewnie w ciagu tygodnia pustki, ale ja ze wzgledu na dojazd i czasami ranna zmiane, wybieram sie raczej w weekendy.

Tomek

Data: 2011-01-30 21:18:28
Autor: Dysiek
mizeria Multikina we Wloclawku
Essential
killing

Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno totalne.

Czarny labedz

Bylem dzisiaj, robi wrazenie :-)

Dysiek

Data: 2011-01-31 03:38:28
Autor: daroski
On 30 Sty, 21:18, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
>Essential
>killing

Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno
totalne.

Byc moze, ale chcialbym móc sprawdzic to osobiscie :)

Darek

Data: 2011-01-31 15:13:43
Autor: Dysiek
mizeria Multikina we Wloclawku
Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno
totalne.

Byc moze, ale chcialbym móc sprawdzic to osobiscie :)

Ja tam bym sie cieszyl ze go u ciebie nie graja - jeden z naprawde niewielu filmow, ktorych nie przetrzymalem w kinie do konca (obok tak "wielkiego" kina jak "Kod da Vinci")

Dysiek

Data: 2011-01-31 10:31:53
Autor: moon
mizeria Multikina we W³oc³awku
Dnia Sat, 29 Jan 2011 07:48:37 -0800 (PST), daroski napisa³(a):

 > Jakis  Skolimowski - a po co? przeciez tam prawie nic nie mowia. Film
o nowojorskim balecie? A ktoby na to przyszedl? Itd, itp.

sam sobie odpowiedzia³e¶.
dlatego bez skrupu³ów zapu¶æ torrencika i voila!

moon

Data: 2011-02-04 03:11:05
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
Koleiny pi±tek, kolejna zmiana repertuaru, kolejne premiery.
Zobaczmy których z nich nie zobaczê w moim w³oc³awskim Multikinie

data premiery      tytul

07-01-2011          Jak spêdzi³em koniec lata
14-01-2011          Mamut
14-01-2011          Zabi³em moj± matkê
21-01-2011          Wkraczaj±c w pustkê
21-01-2011          Ajami
28-01-2011          Jak zostaæ królem
28-01-2011          Ludzie boga
04-02-2011          Londynski bulwar

ale jest tez dobra nowina - z listy spada film o nowojorskim
balecie :)

21-01-2011          Czarny Labedz

D.

Data: 2011-02-12 01:54:31
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
Mamy koleiny pi±tek, kolejna zmiana repertuaru, kolejne premiery.
Zobaczmy których z nich prawdopodobnie nie zobaczê w moim w³oc³awskim
Multikinie
Moja subiektywna lista straconych pozycji wyglada od poczatku 2011
roku tak:

[...]

11-02-2011          Burleska
11-02-2011          Para na zycie

za to z listy straconych spada w tym tygodniu:

28-01-2011          Jak zostaæ królem

D.

Data: 2011-02-12 15:01:40
Autor: moon
daroski wrote:
[...]

No to wygl±da na to, ¿e zaoszczêdzi³e¶ dwie stówki!
Mo¿esz i¶æ 20 razy do McDonalda!

moon)

Data: 2011-02-18 08:58:44
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
subiektywnej listy straconych pozycji ci±g dalszy:

[...]

18-02-2011          127 godzin
18-02-2011          Kolejny rok (tego filmu Mike'a Leigh nie ma w
zadnym Multikinie. Gratulacje!)

za to z listy straconych spada w tym tygodniu:

NIE SPADA NIC

cdn
D.

Data: 2011-02-25 07:11:45
Autor: daroski
[...]

25-02-2011           Wszystko w porz±dku

Data: 2011-03-04 04:58:08
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
mamy pi±tek 04-03-2011

subiektywnej listy pozycji, których nie pu¶ci³o w³oc³awskie Multikino

======================================================================04-03-2011          Fighter

Data: 2011-03-11 08:57:28
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
Jak ten czas leci...
mamy pi±tek 11-03-2011

subiektywnej listy pozycji, na które nie bêde móg pój¶c w tym tygodniu
do w³oc³awskiego Multikina
ci±g dalszy:

data premiery      tytul
[...]
04-03-2011          Fighter