mizeria Multikina we W³oc³awku

Data: 2011-01-29 13:54:35
Autor: daroski
mizeria Multikina we W³oc³awku
On 29 Sty, 22:30, Krzysztof Mitko <fakem...@krzysztof.at.eml.dot.cc>
wrote:
daroski twierdzi, ¿e:

> Jakis  Skolimowski - a po co? przeciez tam prawie nic nie mowia. Film
> o nowojorskim balecie? A ktoby na to przyszedl? Itd, itp.

No niestety - pomnó¿ sobie liczbê osób mieszkaj±cych w sensownej
odleg³o¶ci od kina przez procent osób, które chcia³yby obejrzeæ film o
nowojorskim balecie i wyjdzie, dlaczego siê nie op³aca (albo: dlaczego
osoby uk³adaj±ce repertuar my¶l±, ¿e siê nie op³aca).

Choæ dziwne, ¿e "Essential killing" nie puszczano we w³oc³awskim
multipleksie - u mnie to lecia³o nawet w ma³ych kinach.

Ale zdarzaly sie przypadki, ze moje MK sprowadzalo na jeden dzien film
(np. "33 sceny z zycia") i wyswietlalo go na dwoch seansach. Na obu
sala byla pe³na. Jednak nikt z mogacych cos w tej sprawie zrobic nie
wyciagnal z tej lekcji zadnych wnioskow.

A na koniec: moze nie uwierzycie, bo to faktycznie brzmi dosc
nieprawdopodobnie w dniu, w ktorym akurat stworzylem ten watek, ale
wlasnie przed chwila spotkalem na parkingu znajomych wracajacych z
Torunia z filmu o balecie :)
Sala byla pelna, film wg nich znakomity, a Torun jest odlegly od
Wloclawka o 50 km.

D.

mizeria Multikina we W³oc³awku