mizeria Multikina we Wloclawku

Data: 2011-01-30 21:18:28
Autor: Dysiek
mizeria Multikina we Wloclawku
Essential
killing

Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno totalne.

Czarny labedz

Bylem dzisiaj, robi wrazenie :-)

Dysiek

Data: 2011-01-31 03:38:28
Autor: daroski
On 30 Sty, 21:18, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
>Essential
>killing

Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno
totalne.

Byc moze, ale chcialbym móc sprawdzic to osobiscie :)

Darek

Data: 2011-01-31 15:13:43
Autor: Dysiek
mizeria Multikina we Wloclawku
Nie wiem jak ten film mogl sie komukolwiek spodobac, jak dla mnie dno
totalne.

Byc moze, ale chcialbym móc sprawdzic to osobiscie :)

Ja tam bym sie cieszyl ze go u ciebie nie graja - jeden z naprawde niewielu filmow, ktorych nie przetrzymalem w kinie do konca (obok tak "wielkiego" kina jak "Kod da Vinci")

Dysiek

mizeria Multikina we Wloclawku