mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]

Data: 2010-09-10 10:42:19
Autor: P.H.
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)

Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w cenie 5pln/mc"
no i się zaczyna:
- w celu identyfikacji proszę Pana o podanie daty urodzenia
- nie podam Pani daty urodzenia bo przecież to Pani do mnie dzowni i powinna wiedzieć do kogo dzwoni a na dodatek dzwoni Pani z zastrzeżonego numeru
- ale ja nazywam się Pani Kowalska i pracuję w mbanku. Może Pan zadzownić do mbanku i sprawdzić
- no dobrze ale koło mnie też siedzi Pani Kowalska i twierdzi że pracuje w mbanku. Czy w mbanku pracują dwie Panie Kowalskie?
i tak w kółko że ona przecież pracuje w mbanku itd itd
Trochę mi się spieszyło i zakończyłem rozmowę, ale już szykowałem się że z tekstem że przecież Ona na pewno dobrze przygotowała się do naszej rozmowy i wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

heh co za czasy

Piotr

Data: 2010-09-10 10:46:08
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości news:i6cr1c$jti$1inews.gazeta.pl...
wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

heh co za czasy

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.
Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank i mają spadać na drzewo. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-10 11:43:36
Autor: Q
[...]

w play'u tez tak jest -
- a to wcisnac chca jakis modem
a to dodatkowy nr, jakis pakiet, itd
z tym, ze zawsze grzecznie mowilem,
ze nie mam czasu - teraz sprobuje inaczej :)

Data: 2010-09-10 19:58:51
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-09-10 10:46, Jan Werbiński pisze:
Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Takie samo jest wszędzie...

Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod
bank i mają spadać na drzewo. :-)

Jest nas tylko dwóch. Za mało, żeby ktoś "tam" to zauważył.

--
Alf/red/

Data: 2010-09-10 20:14:14
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-09-10 19:58, Alf/red/ pisze:
W dniu 2010-09-10 10:46, Jan Werbiński pisze:
Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Takie samo jest wszędzie...

Nie. W Aliorze możesz sobie ustawić frazę weryfikacyjną, o którą możesz zapytać konsultanta.

Data: 2010-09-12 23:16:10
Autor:
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
> [...]
> wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...
>
> heh co za czasy

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z
początekiem 81.

Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank i mają spadać na drzewo. :-)

W pewnym sensie masz rację. Obstawiam, że pani nie dzwoniła z biura/siedziby
banku, tylko była zatrudniona jako agent przez firmę zewnętrzną. Mają  oni na
podstawie umowy z bankiem - dostęp do bazy klientów (a że baza może nie być
zbyt aktualna, to inna sprawa). Pani ma za zadanie "pozyskanie klienta i
sprzedaż produktów' jak i "uproduktowienie klientów". Takie czasy.

Są banki, które dzwoniąc do Klientów mają odwagę 'wyświetlić się'. Nawet pojawiają się numery komórek pracowników. Widocznie nie mają się czego wstydzić.
mBank należy do grupy tajniaków, których trzeba po prostu spuszczać na drzewo.

Data: 2010-09-13 08:36:51
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i6jmvq$r12$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z

Mylisz się. Otóż czasami rzeczywiście był taki numer, wielokrotnie był zastrzeżony. Uważam, że powinni dzwonić TYLKO z zakresu numerów podanego na stronie www.
Technicznie jest to banalne.

Data: 2010-09-13 21:23:32
Autor: kashmiri
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> dared to write:
[...]

Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego numeru mam do Ciebie dzwonić...

k.

Data: 2010-09-15 22:10:34
Autor: kashmiri
[...]

===============> 997

A teraz numer, na który mam zadzwonić.

k.

Data: 2010-09-16 14:28:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:i6qumb$m01$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Myślałem, że genialnie sam ten nr znajdziesz z podanych linków.
606269777

Data: 2010-09-22 22:12:53
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c99e62e$0$22812$65785112news.neostrada.pl...

[...]

NIe wiem, bo dziś miałem wyłączony. Zawiesił mi się wczoraj.

Data: 2010-09-10 10:54:41
Autor: Peet
On 2010-09-10 10:42, P.H. wrote:
[...]

Do mnie też wydzwaniali. Pytam się panny jaki jest sens płacenia 5 pln za coś co w innym banku mam za darmo (konto optymalne) a ona do mnie żebym podał swoje dane to usługa będzie wrótce uruchomiona, powiedziałem że nie podam i nie chcę tej usługi.

Data: 2010-09-10 11:56:43
Autor: brum
[NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru

i do tego wlasnie sluzy usluga blokady polaczen anonimowych, z angielska zwana acr, z ktorej mozna korzystac w plusie i erze

Data: 2010-09-10 12:00:49
Autor: Q
[NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
i do tego wlasnie sluzy usluga blokady polaczen anonimowych, z angielska zwana acr, z ktorej mozna korzystac w plusie i erze

troche OT, ale co w takim przypadku bedzie slyszal dzwoniacy:
"zajete", "odrzucone" czy jakis komunikat?

Data: 2010-09-10 12:05:27
Autor: darnok
On 2010-09-10 12:00, Q wrote:
[...]

zapowiedz slowna ze abonent nie przyjmuje rozmow z zastrzezonych numerow.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-09-22 22:49:04
Autor: Piotr Miller
On 2010-09-10 12:05:27 +0200, darnok said:

On 2010-09-10 12:00, Q wrote:
[...]

A jak to można włączyć? Czy trzeba dzwonić na jakąś infolinkę?

--
Pozdrawiam,
Piotrek Miller

Data: 2010-09-22 23:07:41
Autor: MK_102

Użytkownik "Piotr Miller" <peter.news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7dq40$12o$1inews.gazeta.pl...
A jak to można włączyć? Czy trzeba dzwonić na jakąś infolinkę?
Przecież już pisałem. W Plusie przez Plus Online:
Usługi i ustawienia\Blokowanie połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych.
W Erze nie wiem, bo nie mam.
MK

Data: 2010-09-23 20:02:32
Autor: WAM
[NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
On Wed, 22 Sep 2010 23:07:41 +0200, "MK_102"
<telekomputer@telekomputer.pl> wrote:

[...]
W Erze mozna przez www - testowalem w TakTak - wystarczylo wyslac
wiadomosc poczta wewnetrzna po zalogowaniu sie do swojego konta.

WAM

Data: 2010-09-10 12:19:38
Autor: brum
[NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
troche OT, ale co w takim przypadku bedzie slyszal dzwoniacy:
"zajete", "odrzucone" czy jakis komunikat?

w erze:

To połączenie nie może być zrealizowane. Osoba, do której dzwonisz nie życzy sobie odbierać telefonów z numerów z ukrytą prezentacją. Włącz prezentację swojego numeru i zadzwoń ponownie. This call cannot be completed. The person you are calling does not wish to receive restricted calls. Switch your number presentation on and retry the call.

Data: 2010-09-10 14:53:55
Autor: MK_102
[NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Jak to w plusie włączyć?

Data: 2010-09-10 12:01:18
Autor: MarekZ
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6cr1c$jti$1@inews.gazeta.pl...

heh co za czasy

Cały czas trzeba pamiętać, że to nie jest winą tych osób, które dzwonią tylko procedur banku.

Data: 2010-09-10 12:20:52
Autor: brum
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Cały czas trzeba pamiętać, że to nie jest winą tych osób, które dzwonią tylko procedur banku.

osoby dzwoniace czesto sie z ta procedura utozsamiaja

Data: 2010-09-10 14:18:59
Autor: Jan Werbiński
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomoœci news:i6d0q5$g5q$1news.onet.pl...
Cały czas trzeba pamiętać, że to nie jest winą tych osób, które dzwonią tylko procedur banku.

osoby dzwoniace czesto sie z ta procedura utozsamiaja

Bank to także ludzie w nim pracujšcy, więc to także ich wina.

Data: 2010-09-10 20:13:16
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.09.2010 14:18, Jan Werbiński wrote:
[...]

To wina Tuska i PO! ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-09-10 16:19:14
Autor: Jarek S.
[...]

No to w końcu za darmo czy za 5 pln/mc ? Jeśli trzeba zapłacić owe 5 zeta to po mojemu nie jest to już za darmo.....

Data: 2010-09-11 23:19:13
Autor: MarcinF
On 2010-09-10 10:42, P.H. wrote:
[...]

Ale przeciez na wstepie powiedziano Ci w jakiej sprawie dzwonia, poinformowano tez ze mozna
samemu skontaktowac sie z bankiem. Przeciez nikt nie zmuszal do kontynuowania rozmowy
ani podawania jakichkolwiek danych. Szkoda marnowac czas swoj i telemarketera traktujac
go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie odpowiadaja to lepiej
bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac do banku,
a nie na grupe dyskusyjna.

Data: 2010-09-12 09:29:01
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8bf256$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie odpowiadaja to lepiej
bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac do banku,

Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele będą wydzwaniać trzy razy dziennie, codziennie.

Data: 2010-09-12 22:56:52
Autor: MarcinF
On 2010-09-12 09:29, Jan Werbiński wrote:

Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele będą wydzwaniać trzy
razy dziennie, codziennie.

Serio wiesz o przypadku kiedy przeszkadzali az tak czesto ? Kiedys robili kilkudniowe odstepy
miedzy telefonami. Poza tym wyzdzwaniaja tylko do tych ktorzy wyrazili zgode na takie
przetwarzanie swoich danych, a wiec najwyrazniej lubia takie telefony :)

Data: 2010-09-13 08:37:54
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8d3e94$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
On 2010-09-12 09:29, Jan Werbiński wrote:

[...]

Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Data: 2010-09-13 22:51:32
Autor: MarcinF
On 2010-09-13 08:37, Jan Werbiński wrote:

Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Pewnie mozna to zrobic na kilka sposobow, wszystkie z nich
lepiej ode mnie pokaze Ci np. konsultant z infolinii tego banku,
tylko nie wiem czy zechce to zrobic palcem tak jak sobie zyczysz :)

Data: 2010-09-15 23:59:35
Autor: badzio
On 13 Wrz, 08:37, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik "MarcinF" <ma...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:4c8d3e94$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Wycofaj swoja zgode na przetwarzanie Twoich danych w celach
marketingowych czy jak to sie zwie. A na przyszlosc po prostu nie
zaznaczaj domyslnie wszystkich opcji przy otwieraniu rachunku
bankowego :)
PS dotyczy nie tylko inteligo ale innych bankow a takze np operatorow
komorkowych

mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]