mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]

Data: 2010-09-10 10:46:08
Autor: Jan Werbiński
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości news:i6cr1c$jti$1inews.gazeta.pl...
wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

heh co za czasy

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.
Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank i mają spadać na drzewo. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-10 11:43:36
Autor: Q
[...]

w play'u tez tak jest -
- a to wcisnac chca jakis modem
a to dodatkowy nr, jakis pakiet, itd
z tym, ze zawsze grzecznie mowilem,
ze nie mam czasu - teraz sprobuje inaczej :)

Data: 2010-09-10 19:58:51
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-09-10 10:46, Jan Werbiński pisze:
Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Takie samo jest wszędzie...

Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod
bank i mają spadać na drzewo. :-)

Jest nas tylko dwóch. Za mało, żeby ktoś "tam" to zauważył.

--
Alf/red/

Data: 2010-09-10 20:14:14
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-09-10 19:58, Alf/red/ pisze:
W dniu 2010-09-10 10:46, Jan Werbiński pisze:
Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Takie samo jest wszędzie...

Nie. W Aliorze możesz sobie ustawić frazę weryfikacyjną, o którą możesz zapytać konsultanta.

Data: 2010-09-12 23:16:10
Autor:
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
> [...]
> wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...
>
> heh co za czasy

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z
początekiem 81.

Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank i mają spadać na drzewo. :-)

W pewnym sensie masz rację. Obstawiam, że pani nie dzwoniła z biura/siedziby
banku, tylko była zatrudniona jako agent przez firmę zewnętrzną. Mają  oni na
podstawie umowy z bankiem - dostęp do bazy klientów (a że baza może nie być
zbyt aktualna, to inna sprawa). Pani ma za zadanie "pozyskanie klienta i
sprzedaż produktów' jak i "uproduktowienie klientów". Takie czasy.

Są banki, które dzwoniąc do Klientów mają odwagę 'wyświetlić się'. Nawet pojawiają się numery komórek pracowników. Widocznie nie mają się czego wstydzić.
mBank należy do grupy tajniaków, których trzeba po prostu spuszczać na drzewo.

Data: 2010-09-13 08:36:51
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i6jmvq$r12$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z

Mylisz się. Otóż czasami rzeczywiście był taki numer, wielokrotnie był zastrzeżony. Uważam, że powinni dzwonić TYLKO z zakresu numerów podanego na stronie www.
Technicznie jest to banalne.

Data: 2010-09-13 21:23:32
Autor: kashmiri
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> dared to write:
[...]

Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego numeru mam do Ciebie dzwonić...

k.

Data: 2010-09-15 22:10:34
Autor: kashmiri
[...]

===============> 997

A teraz numer, na który mam zadzwonić.

k.

Data: 2010-09-16 14:28:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:i6qumb$m01$1news.onet.pl...
[...]

Myślałem, że genialnie sam ten nr znajdziesz z podanych linków.
606269777

Data: 2010-09-22 22:12:53
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c99e62e$0$22812$65785112news.neostrada.pl...

[...]

NIe wiem, bo dziś miałem wyłączony. Zawiesił mi się wczoraj.