mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]

Data: 2010-09-10 16:19:14
Autor: Jarek S.
mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]

Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości news:i6cr1c$jti$1inews.gazeta.pl...
Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)

Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w cenie 5pln/mc"

No to w końcu za darmo czy za 5 pln/mc ? Jeśli trzeba zapłacić owe 5 zeta to po mojemu nie jest to już za darmo.....

mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]