mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]

Data: 2010-09-11 23:19:13
Autor: MarcinF
On 2010-09-10 10:42, P.H. wrote:
Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)

Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie superduper propozycję
cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w cenie 5pln/mc"
no i się zaczyna:
- w celu identyfikacji proszę Pana o podanie daty urodzenia
- nie podam Pani daty urodzenia bo przecież to Pani do mnie dzowni i powinna wiedzieć do kogo dzwoni
a na dodatek dzwoni Pani z zastrzeżonego numeru
- ale ja nazywam się Pani Kowalska i pracuję w mbanku. Może Pan zadzownić do mbanku i sprawdzić
- no dobrze ale koło mnie też siedzi Pani Kowalska i twierdzi że pracuje w mbanku. Czy w mbanku
pracują dwie Panie Kowalskie?
i tak w kółko że ona przecież pracuje w mbanku itd itd
Trochę mi się spieszyło i zakończyłem rozmowę, ale już szykowałem się że z tekstem że przecież Ona
na pewno dobrze przygotowała się do naszej rozmowy i wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

Ale przeciez na wstepie powiedziano Ci w jakiej sprawie dzwonia, poinformowano tez ze mozna
samemu skontaktowac sie z bankiem. Przeciez nikt nie zmuszal do kontynuowania rozmowy
ani podawania jakichkolwiek danych. Szkoda marnowac czas swoj i telemarketera traktujac
go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie odpowiadaja to lepiej
bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac do banku,
a nie na grupe dyskusyjna.

Data: 2010-09-12 09:29:01
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8bf256$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie odpowiadaja to lepiej
bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac do banku,

Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele będą wydzwaniać trzy razy dziennie, codziennie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-12 22:56:52
Autor: MarcinF
On 2010-09-12 09:29, Jan Werbiński wrote:

Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele będą wydzwaniać trzy
razy dziennie, codziennie.

Serio wiesz o przypadku kiedy przeszkadzali az tak czesto ? Kiedys robili kilkudniowe odstepy
miedzy telefonami. Poza tym wyzdzwaniaja tylko do tych ktorzy wyrazili zgode na takie
przetwarzanie swoich danych, a wiec najwyrazniej lubia takie telefony :)

Data: 2010-09-13 08:37:54
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8d3e94$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
On 2010-09-12 09:29, Jan Werbiński wrote:

[...]

Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Data: 2010-09-13 22:51:32
Autor: MarcinF
On 2010-09-13 08:37, Jan Werbiński wrote:

Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Pewnie mozna to zrobic na kilka sposobow, wszystkie z nich
lepiej ode mnie pokaze Ci np. konsultant z infolinii tego banku,
tylko nie wiem czy zechce to zrobic palcem tak jak sobie zyczysz :)

Data: 2010-09-15 23:59:35
Autor: badzio
On 13 Wrz, 08:37, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik "MarcinF" <ma...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:4c8d3e94$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

Wycofaj swoja zgode na przetwarzanie Twoich danych w celach
marketingowych czy jak to sie zwie. A na przyszlosc po prostu nie
zaznaczaj domyslnie wszystkich opcji przy otwieraniu rachunku
bankowego :)
PS dotyczy nie tylko inteligo ale innych bankow a takze np operatorow
komorkowych

mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]