mkarawan - bonus !

Data: 2010-05-10 12:00:04
Autor: /heÂŽsk/
mkarawan - bonus !

Przeczytaj uwaznie i dokladnie policz moje dzisiejsze "nowe watki",
ktore zdaniem takiego jak ty nawiedzonego oszoloma sa spamem. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-05-10 12:56:45
Autor: mkarwan
mkarawan - bonus !

Użytkownik "/heRsk/" </WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6ilfu5h7eu9frs0ostd0hpnsfd3ii3acld4ax.com...

Przeczytaj uwaznie i dokladnie policz moje dzisiejsze "nowe watki",
ktore zdaniem takiego jak ty nawiedzonego oszoloma sa spamem.

Zachowujesz się jak dureń, który sądzi że wpisywanie re: coś zmienia.
To czy jest to nowy wątek widać w nagłówku listu.
Gdyby głupota mogła fruwać latał byś wysoko

Data: 2010-05-10 13:05:28
Autor: /heÂŽsk/
mkarawan - bonus !
On Mon, 10 May 2010 12:56:45 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

>Przeczytaj uwaznie i dokladnie policz moje dzisiejsze "nowe watki",
>ktore zdaniem takiego jak ty nawiedzonego oszoloma sa spamem.

Zachowujesz się jak dureń,

 dowcip polega, ze to ja mam cie za oszoloma, ktoremu
 sledzenie nowych watkow padlo na mozg ;o))

który sądzi że wpisywanie re: coś zmienia.
  nic nie zmienia ale wkurza takich jak ty ;o)))

To czy jest to nowy wątek widać w nagłówku listu.

 coz, widze, ze sie przykladasz ;o)))
 ilez ty musisz tego obrobic dziennie ?
 na kazdej z grup po kilkaset. rajcuje cie to ?

Gdyby głupota mogła fruwać latał byś wysoko

 ale zawsze nizej od ciebie ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/