mkarawan, czep sie tramwaja...bede pisal do kogo chce i kiedy chce

Data: 2009-07-12 04:10:57
Autor: Mariusz Merta
mkarawan, czep sie tramwaja...bede pisal do kogo chce i kiedy chce
j.w.
czy to dociera do pana ?

Mariusz Merta

Data: 2009-07-12 17:43:47
Autor: mkarwan
mkarawan, czep sie tramwaja...bede pisal do kogo chce i kiedy chce
Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:fd1b8726-0f2c-4524-a16f-a1cea2b54aear36g2000vbn.googlegroups.com...
j.w.
czy to dociera do pana ?

Kim jest kupa pokazalem w przykladach jego listów
Chcesz byc smieciem wspierajacym antypolskiego smiecia i spamera, twój wybór.

Data: 2009-07-12 09:01:14
Autor: Mariusz Merta
jeszcze raz
C Z E P   S I E  P A N  T R A M W A J U  A L B O  F A J F U S A  T Z V
E L I... o ile on ma cos takiego...
we wczesniejszym poscie odpowiedzialo kilka osob, czemu sie pan mnie
uczepil ? chace pan zostac moim prowadzacym ? taaaakiegoooo wala jak
walesa...;-)))) albo tu sie zgina... ;-)
mufffff do mnie jeeeezdzeeeee...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-12 20:09:04
Autor: mkarwan
jeszcze raz

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:e2c5e2fd-d360-4c96-9f29-a6412fa7f9d5h30g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?

Data: 2009-07-13 23:20:34
Autor: Mariusz Merta
bo tzvela i pan jestescie yntelygenty jak cholera
a skoro wy jestescie yntelygenty (kawecki, pietrzykowski etc.) to ktos
musi robic za durnia...
a tak troche serio...czep sie pan trawaju albo fajfusa tzveli (o ile
on cosik takiego posiada)
moim prowadzacym pan nie zostanie...a i wybzykac sie panu nie dam...
panie yntelygentny cenzorze z laski nie wiem czyjej...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-14 08:22:15
Autor:

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:07aa8aee-9ec8-4bae-a683-b4a5463bd438k20g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

  pierwszym obowiazkiem polskiego inzyniera jest szybki reflex

  wzorem inzyniez szymon wiesent(h)al.

  ar

Data: 2009-07-14 09:07:44
Autor: mkarwan
bo tzvela i pan jestescie yntelygenty jak cholera

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:07aa8aee-9ec8-4bae-a683-b4a5463bd438k20g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Co ty tak o tym bzykaniu?
Pedalem jestes?
Mnie pedalstwo nie interesuje!
Od kiedy to spamerzy kalecki i pieprzykowski sa inteligentni?
Chyba, ze inteligentni inaczej.

Data: 2009-07-14 09:08:28
Autor:

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h3hb04$2sm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   pan inzynier stefan pietrzykowski.

   ar

mkarawan, czep sie tramwaja...bede pisal do kogo chce i kiedy chce