mkarawan pisze...

Data: 2010-03-30 14:29:21
Autor:
mkarawan pisze...

http://www.esd.zagan.pl/profile_357.html

http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2006-12/msg00258.html

http://samochody-terenowe.info/grupy/nowe;wypasione;pokolenie;polskich;intelektualistow;_watek_2003704.html

http://groups.google.tm/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/3abefa53b508b0d2/0c0b0a59931e1a05?lnk=raot

http://dyskusje.we-dwoje.pl/befsztyk;tatarski;tatar,wt,w399950.html

http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/nie;dopieczona;pizza;,watek,734485..html

http://www.foonews.info/pl-regionalne-krakow/12896437-poranne-skrobanki.html

http://www.centurion.w8w.pl/Serwis/religia/all3.htm

http://mementomori.salon24.pl/114007,towarzysze-i-obywatele-2

http://kolgejts.salon24.pl/

http://zalekbloom.salon24.pl/

http://akty-prawne.info/grupy/koszerne_4,watek,219220.html

http://www.dyskusje.obcasy.pl/pl_soc_religia,340466.html

ja pierdziele.... gdzie ten czlowieczek nie pisuje?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-30 14:59:50
Autor: Piotr
mkarawan pisze...
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpq3r5ps48krds9dbqcnt33mr8tuohk6234ax.com...

ja pierdziele.... gdzie ten czlowieczek nie pisuje?

To poprostu człowiek renesansu...
Piotr
PS. Ty dalej pisujesz na tym archaicznym programie pocztowym, który sieje niezgodnościa kodowania?

Data: 2010-03-30 18:59:36
Autor: heÂŽsk
mkarawan pisze...
On Tue, 30 Mar 2010 14:59:50 +0200, "Piotr" <pnat@wp.pl> wrote:

PS. Ty dalej pisujesz na tym archaicznym programie pocztowym, który sieje niezgodnościa kodowania?

 ale umozliwia w 1-2 sek wyslanie jednoczesne dziesiatki postow  na dowolne grupy. mkarawan nie moze tego zrozumiec ;o)
 mam do niego (do agenta) sentyment. przywiozlem go sobie
 swego czasu od wujka sama i przyzwyczailem do niego. ot co! ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-03-30 16:32:57
Autor: mkarwan
mkarawan pisze...
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpq3r5ps48krds9dbqcnt33mr8tuohk6234ax.com...

ja pierdziele.... gdzie ten czlowieczek nie pisuje?

Jesteś durniem czy tylko udajesz durnia?
Niektóre witryny mają bramki do czytania grup dyskusyjnych.

Data: 2010-03-30 17:22:43
Autor: Grzegorz Z.
mkarawan pisze...
Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:32:57 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

A skąd ty to wszystko wiesz?

Pewnie jakiś inny dureń ci pierdół naopowiadał.

Data: 2010-03-30 18:24:25
Autor: mkarwan
mkarawan pisze...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fzliwlcs6btz.ooem8hp05c4m.dlg40tude.net...
[...]

Od kiedy to admini są durniami?

Data: 2010-03-30 19:12:18
Autor: Grzegorz Z.
mkarawan pisze...
Dnia Tue, 30 Mar 2010 18:24:25 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Hmmmm... a czy jak mam do rutera podłączone cztery komputery to mogę już
się uważać za admina?

Data: 2010-03-30 18:59:36
Autor: heÂŽsk
mkarawan pisze...
On Tue, 30 Mar 2010 16:32:57 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

>ja pierdziele.... gdzie ten czlowieczek nie pisuje?

Jesteś durniem czy tylko udajesz durnia?

 wybierz sobie co tam sobie chcesz ;o)))

Niektóre witryny mają bramki do czytania grup dyskusyjnych.

 jasne ;o)))

--

 HeSk

mkarawan pisze...