mkarwan i jego rozumienie "wolności wypowiedzi"

Data: 2011-03-15 18:54:19
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan i jego rozumienie "wolności wypowiedzi"
Streścić można to co poniżej następująco:

"Wolność wypowiedzi tak, ale ja chcę mieć możliwość słania donosów"

No i oczywiście w ramach wolności wypowiedzi można maks 5 postów na dobę :)

==============

Moim zdaniem problemem jest brak jasnych i przejrzystych zasad, które powinny przestrzegane zarówno przez administratorów jak i użytkowników. Przestrzegane także przez T. Surmacza i P. Kucharskiego.
Co jakiś czas ukazuje się FAQ ale tam tych zasad nie ma.
Czas opisać to co przeszkadza przeciętnemu użytkownikowi, jakie są
przyczyny i w jaki sposób należy je usuwać.
Gdyby istniały takie zasady i je przestrzegano, nie byłby problemu trolli napadających na grupy, bo zostaliby odcięci od Internetu.
Wystarczy odciąć anonymizery w tym tor i zniknie dużo problemów.
Wystarczy ograniczyć ilość rozpoczynanych nowych wątków do 1 w ciągu
godziny i 5 w ciągu doby i zniknie następny problem spamowania grup
nadmierną ilością nowych wątków. To w niczym nie ogranicza wolności
wypowiedzi, bo można wysyłać listy z  serwerów nie będących anonymizerami. news:gmorrf$1t3$1news.interia.pl

mkarwan i jego rozumienie "wolności wypowiedzi"