mkarwan to Żyd.

Data: 2013-03-04 16:10:35
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
Czytując posty M. Karwana dochodzę do wniosku, że jest to Żyd z krwi i kości, co więcej - obrzezany. Zgodzicie się ze mną?

To tłumaczy całkowicie jego działalność tutaj na grupie. Dużo pisze o Żydach, dużo o nich wie i ciągle o nich pisze.

Któż więc, jak nie sam Żyd może być tak obeznany w różnych sytuacjach, prawach, obyczajach żydowskich, znać tylu wpływowych Żydów w Polsce... i tak dalej

M. Karwan, aby udowodnić, że nie jest Żydem musiałby pokazać, że nie jest obrzezany. Czekamy więc na ten dowód. W rozmowach z M. Karwanem można używać jidysz, on go doskonale zna!

A tak to mamy to, że jest on Żydem, pracującym na odpowiedni obraz tutejszych osób.

Dużo pisze o Izraelu, o Żydach - sam jest Żydem ortodoksem, pochodzącym z wielopokoleniowej żydowskiej rodziny w Polsce, mającej żydowskie pochodzenie od początku, zarówno od strony ojca, jak i matki.

A więc szalom! M.Karwanie! Szalom Alehem!

Moriture.

Data: 2013-03-04 16:16:19
Autor: Marek Woydak
mkarwan to Żyd.
On Mon, 04 Mar 2013 16:10:35 +0100, Moriture wrote:

Czytuj±c posty M. Karwana dochodzê do wniosku, ¿e jest to ¯yd z krwi i ko¶ci, co wiêcej - obrzezany. Zgodzicie siê ze mn±?

To t³umaczy ca³kowicie jego dzia³alno¶æ tutaj na grupie. Du¿o pisze o ¯ydach, du¿o o nich wie i ci±gle o nich pisze.

Któ¿ wiêc, jak nie sam ¯yd mo¿e byæ tak obeznany w ró¿nych sytuacjach, prawach, obyczajach ¿ydowskich, znaæ tylu wp³ywowych ¯ydów w Polsce... i tak dalej

M. Karwan, aby udowodniæ, ¿e nie jest ¯ydem musia³by pokazaæ, ¿e nie jest obrzezany. Czekamy wiêc na ten dowód. W rozmowach z M. Karwanem mo¿na u¿ywaæ jidysz, on go doskonale zna!

A tak to mamy to, ¿e jest on ¯ydem, pracuj±cym na odpowiedni obraz tutejszych osób.

Du¿o pisze o Izraelu, o ¯ydach - sam jest ¯ydem ortodoksem, pochodz±cym z wielopokoleniowej ¿ydowskiej rodziny w Polsce, maj±cej ¿ydowskie pochodzenie od pocz±tku, zarówno od strony ojca, jak i matki.

A wiêc szalom! M.Karwanie! Szalom Alehem!

Moriture.

Gówno mnie obchodzi czy jest ¯ydem czy nie. Oceniam go jao cz³owieka, a
jako cz³owiek jest kapusiem i gnid±. Doniós³ na mego kolegê w PL.

MW

Data: 2013-03-04 18:06:15
Autor: leszek niewiadomski
mkarwan to ¯yd.
Am 04.03.2013 16:16, schrieb Marek Woydak:
[...]

Tez mi wisi jakiego pochodzenia on jest. Choc obsesja z jaka mimo wielu przeciwnosci losu rzuca w siec rozne podsylane mu teksty o Zydach zadziwia i budzi nawet podziw. ;-) Albo mu za to placa, albo ma ciezkiego swira (w co watpie, bo czytalem jego teksty pod jego prawdziwym nazwiskiem), albo ma rzeczywiscie problemy z identyfikacja. Znani wszystkim panowie Szawel z Tarsu i Karol Marks tez bardzo nie lubili Zydow (wzglednie zydow)! No coz, klania sie dr Freud! ;-) A inny grupowy antysemita nazwal nawet syna Dawid! Bylem przed wielu laty na osiedlu Slowianskim w Swidnicy i slyszalem. :-)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-04 19:17:13
Autor: mkarwan
Moriture to ¯yd
U¿ytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh2ka7$j9h$1online.de...
[...]

K³amiesz jak zwykle zreszt±.

Data: 2013-03-04 21:41:54
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
mkarwan napisa³:

[...]

Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków, ¯ydzie.

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2013-03-04 22:16:43
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci siê popierdolilo? "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-03-04 19:11:56
Autor: mkarwan
Moriture to ¯yd
U¿ytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:103jq7k1jbu6e.fzws6fk4kkcn$.dlg40tude.net...

Data: 2013-03-04 19:43:01
Autor: Moriture
M.Karwan to ¯yd
W dniu 04.03.2013 19:11, mkarwan pisze:
[...]

oj, ¯ydzie, dlaczego innym zarzucasz k³amstwa?
Szalom!

M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd
M.Karwan to ¯yd

Data: 2013-03-04 16:25:22
Autor: Bogdan Idzikowski
mkarwan to Żyd.

Użytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisał w wiadomości news:kh2der$p7l$1dont-email.me...
[...]

Sprawdzałeś mu przyrodzenie? Naocznie czy naręcznie? A może doustnie?

rozbawiony

Data: 2013-03-04 16:30:17
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 04.03.2013 16:25, Bogdan Idzikowski pisze:
A więc szalom! M.Karwanie! Szalom Alehem!

Sprawdzałeś mu przyrodzenie?

On teraz musi udowodnić, że nie jest Żydem, czyli nie jest obrzezany.

Póki co, jest więc Żydem. ;)))

Naocznie czy naręcznie? A może doustnie?

Sam się przyznał, że jest.

rozbawiony

Moriture

Data: 2013-03-04 17:35:42
Autor: Bogdan Idzikowski
mkarwan to Żyd.

Użytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisał w wiadomości news:kh2ejo$vf4$1dont-email.me...
[...]

Może kłamał. Sprawdź organoleptycznie. Tak dla pewności!

rozbawiony

Data: 2013-03-04 20:28:01
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 04.03.2013 17:35, Bogdan Idzikowski pisze:
Sam się przyznał, że jest.
rozbawiony
Może kłamał. Sprawdź organoleptycznie. Tak dla pewności!

No on sam musi udowodnić, że nie jest Żydem!
Publicznie!

rozbawiony

Moriture

Data: 2013-03-04 19:19:24
Autor: mkarwan
Moriture to Żyd
Użytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisał w wiadomości news:kh2ejo$vf4$1dont-email.me...
Sam się przyznał, że jest.

KÅ‚amiesz jak zwykle zresztÄ….

Data: 2013-03-04 19:44:00
Autor: Moriture
M. Karwan to Żyd
W dniu 04.03.2013 19:19, mkarwan pisze:
Sam się przyznał, że jest.

KÅ‚amiÄ™ jak zwykle zresztÄ….

Wiem, Żydzie, że kłamiesz, że nie jesteś Żydem.

Skoro nie jesteÅ›, to udowadniaj!

Bo inaczej: M.Karwan to Żyd!

M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!
M.Karwan to Żyd!

Data: 2013-03-05 15:33:20
Autor: matusm
mkarwan to Żyd.

[...]

Juz sie nie kryguj jak poprosisz to ci Marwan może da potrzymać

też rozbawiony chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-05 20:21:47
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 05.03.2013 15:33, matusm pisze:
[...]

Mnie tam interesy Żyda M. Karwana nie interesują.
Natomiast zastanawia mnie to, dlaczego Żyd prowadzi tak intensywną swoistą "antysemicką" kampanię? Pragnie ukryć swoje prawdziwe ja?

To tak jak w tym filmie z Ryanem Gosslingiem, który będąc Żydem należał do organizacji nazistowskiej...

M. Karwan to taki sam typ Żyda.

też rozbawiony chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,

W sumie też rozbawiony, bo biedak coś próbuje, a nie umie.

Moriture

Data: 2013-03-04 20:22:58
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
Bogdan Idzikowski napisa³:

Naocznie czy narêcznie? A mo¿e doustnie?

:)))

Data: 2013-03-04 20:29:44
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
[...]

 "Co¶ ci sie popierdolilo? "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-03-04 17:03:50
Autor: mkarwan
Moriture to Żyd
Użytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisał w wiadomości news:kh2der$p7l$1dont-email.me...

Póki co, to jesteś tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.
Jeśli ty jesteś Żydem nie musi oznaczać, że inni też są Żydami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy ci jest podobny.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
From: Moriture <moritia@inoho.co.to>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.soc.polityka
Subject: mkarwan to =?UTF-8?B?xbt5ZC4=?=
Date: Mon, 04 Mar 2013 16:10:35 +0100

Data: 2013-03-04 17:34:15
Autor: Marek Czaplicki
Moriture to ¯yd
mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 4 marca 2013 17:03:

U¿ytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisa³ w wiadomo¶ci

Póki co, to jeste¶ tchórzem ukrywaj±cym siê za anonymizerem.
Je¶li ty jeste¶ ¯ydem nie musi oznaczaæ, ¿e inni te¿ s± ¯ydami.
Nie porównuj innych do siebie, nie ka¿dy ci jest podobny.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
From: Moriture <moritia@inoho.co.to>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.soc.polityka
Date: Mon, 04 Mar 2013 16:10:35 +0100

O raju. My¶lisz, ¿e ktokolwiek siê przejmuje cytowanymi nag³ówkami? :) Oto Twój:
From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.soc.polityka
Subject: =?utf-8?Q?Re:_Moriture_to_=C5=BByd?=
Date: Mon, 4 Mar 2013 17:03:50 +0100

Data: 2013-03-04 19:40:22
Autor: Moriture
M. Karwan to Żyd, który lubi Żydów.
W dniu 04.03.2013 17:03, mkarwan pisze:

> Póki co, to jestem Żydem.

Wiem o tym, że jesteś Żydem. Tylko Żyd może tak pisać.

Jeśli jestem Żydem, to nie musi oznaczać, że inni też są Żydami.

Wiem. Dlatego Ty jesteś Żydem, a ja nie.

Udowodnij, Żydzie, że nie jesteś obrzezanym Żydem!

Moriture

Data: 2013-03-05 15:48:43
Autor: matusm
Moriture to Żyd

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kh2gl9$img$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a komus to potrafisz przypominać ze z byle jakim
prowokatorem sie nie dyskutuje bo to jedynie,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2013-03-04 19:56:38
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to Żyd.
Moriture napisa³:

Czytuj±c posty M. Karwana dochodzê do wniosku, ¿e jest to ¯yd z krwi i ko¶ci, co wiêcej - obrzezany. Zgodzicie siê ze mn±?

Te¿ pytanie!

Data: 2013-03-04 20:01:26
Autor: Moriture
mkarwan to ¯yd.
W dniu 04.03.2013 19:56, Grzegorz Z. pisze:
Moriture napisa³:

Czytuj±c posty M. Karwana dochodzê do wniosku, ¿e jest to ¯yd z krwi i
ko¶ci, co wiêcej - obrzezany. Zgodzicie siê ze mn±?

Te¿ pytanie!

W koñcu bêdzie musia³ udowodniæ, ¿e nie jest obrzezany.

Jest na to pewien sposób...

Póki co jednak jest ¯ydem, dopóki udowodni, ¿e nie jest.

To jest nas ju¿ dwóch, czekamy na jaki¶ dowód, ¿e M. Karwan nie jest ¯ydem.

Moriture

Data: 2013-03-04 20:06:45
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
[...]

 " Co¶ ci siê popierdoli³o?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-03-04 20:43:02
Autor: Nios±cy ¦wiat³o
mkarwan to ¯yd.
"Moriture" <moritia@inoho.co.to> wrote in message news:kh2der$p7l$1dont-email.me...

Czytuj±c posty M. Karwana dochodzê do wniosku,
¿e jest to ¯yd z krwi i ko¶ci, co wiêcej - obrzezany.
Zgodzicie siê ze mn±?

Ale¿ nie.

"Ale ten jest ¯ydem, który jest nim wewnêtrznie,
 i to jest obrzezanie, które jest obrzezaniem serca, w duchu, a nie wed³ug litery;
 taki ma chwa³ê nie u ludzi, lecz u Boga."
(Rzymian 2:29, BW)

To t³umaczy ca³kowicie jego dzia³alno¶æ tutaj na grupie.
Du¿o pisze o ¯ydach, du¿o o nich wie i ci±gle o nich pisze.

To po prostu obsesja. Na to pomaga aspiryna i lewatywa.

--
Nios±cy ¦wiat³o

Data: 2013-03-05 10:03:48
Autor: Agent Tomek
mkarwan to Żyd.
Moriture napisał:
To tłumaczy całkowicie jego działalność tutaj na grupie.
Dużo pisze o Żydach, dużo o nich wie i ciągle o nich pisze.

Zamiast się domyślać kto jest tutaj żydem, proponuję niech każdy żyd sam się
zdeklaruje.
Niech każdy osobiści napisze czy jest żydem, czy kazachem i wyrazi swój
osobisty stosunek do zbrodniczego państwa Usrael.

O zadeklarowanie siÄ™ proszeni sÄ… osobnicy:
mKarwan
Grzegorz Z
Moriture
Bogdan Idzikowski
Donald TuSSk
oraz reszta tutejszych bywalców.

Data: 2013-03-05 12:57:51
Autor: Slawek Kotynski
mkarwan to Żyd.
W dniu 2013-03-05 10:03, Agent Tomek pisze:
Zamiast się domyślać kto jest tutaj żydem, proponuję niech każdy żyd sam
siÄ™ zdeklaruje.

Co to za różnica? Nie jest ważne kto jest Żydem, jest ważne
kto jest zainteresowany robieniem awantur politycznych
na gruncie antysemityzmu (i innych imaginacji).

FUT: pl.soc.polityka

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-05 13:00:20
Autor: Bogdan Idzikowski
mkarwan to Żyd.

Użytkownik "Agent Tomek" <Rudy.Skulwysyn@sejm.gov.pl> napisał w wiadomości news:5135da88$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
Moriture napisał:
[...]

Jestem Marsjaninem...
A może Wenusjaninem?...
Może?.......... A, już wiem!!!!!!

JESTEM PRAWDZIWYM POLAKIEM GENETYCZNYM PATRIOTĄ i zamawiam pięć piw wyciągając rękę w charakterystycznym geście!!!!!!!!!!!!!!!!

rozbawiony

Data: 2013-03-05 20:24:11
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 05.03.2013 13:00, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

A nie jesteÅ› przypadkiem czytelnikiem Gazety Wyborczej? :))

Moriture

Data: 2013-03-05 20:39:44
Autor: Bogdan Idzikowski
mkarwan to Żyd.

Użytkownik "Moriture" <moritia@inoho.co.to> napisał w wiadomości news:kh5gm7$uj3$3dont-email.me...
[...]

Nie!!!!
Czytam jedynie Manifest Komunistyczny, a w niedziele BibliÄ™

rozbawiony

Data: 2013-03-05 19:59:22
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
Agent Tomek napisa³:

Moriture napisa³:
To t³umaczy ca³kowicie jego dzia³alno¶æ tutaj na grupie.
Du¿o pisze o ¯ydach, du¿o o nich wie i ci±gle o nich pisze.

Zamiast siê domy¶laæ kto jest tutaj ¿ydem, proponujê niech ka¿dy ¿yd sam siê
zdeklaruje.
Niech ka¿dy osobi¶ci napisze czy jest ¿ydem, czy kazachem i wyrazi swój
osobisty stosunek do zbrodniczego pañstwa Usrael.

O zadeklarowanie siê proszeni s± osobnicy:
mKarwan
Grzegorz Z
Moriture
Bogdan Idzikowski
Donald TuSSk
oraz reszta tutejszych bywalców.

Nie jestem ani ¿ydem, ani ¯ydem, a przynajmniej nic mi na temat tego
rodzaju pochodzenia nie wiadomo.

Przy okazji - zainteresuj siê ró¿nic± pomiêdzy znaczeniem s³owa "¿yd" oraz
"¯yd".

Data: 2013-03-05 21:18:22
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan to ¯yd.
[...]

 " Co¶ ci sie popierdolilo? "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-03-05 20:23:16
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 05.03.2013 10:03, Agent Tomek pisze:
Zamiast się domyślać kto jest tutaj żydem, proponuję niech każdy żyd sam
siÄ™
zdeklaruje.

A co to ma do rzeczy?

Niech każdy osobiści napisze czy jest żydem, czy kazachem i wyrazi swój
osobisty stosunek do zbrodniczego państwa Usrael.

O, mamy następnego Żyda.

Dlaczego tak nienawidzisz swojego własnego kraju, Izraela? Kazali Ci?

Moriture

Data: 2013-03-05 21:40:27
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 05.03.2013 10:03, Agent Tomek pisze:
Niech każdy osobiści napisze czy jest żydem, czy kazachem i wyrazi swój
osobisty stosunek do zbrodniczego państwa Usrael.

Ok.

0. Nie jestem żydem, ani kazachem.

1. Jestem Bogiem.

2. Nie ma takiego państwa jak Usrael, przynajmniej o takim nie słyszałem i nie stworzyłem takiego państwa. Więc siłą rzeczy nie mogę mieć też żadnego stosunku do nieistniejącego państwa.

Jeszcze jakieÅ› pytania?

Data: 2013-03-06 11:10:26
Autor: Agent Tomek
mkarwan to Żyd.
Moriture napisał:
[...]
państwa. Jeszcze jakieś pytania?

Czyżby typowe żydoskie odwracanie kota ogonem?
Błędy w nazewnictwie były celowe, chociaż znaczeniowo jest to to samo, więc gdybyś chciał odpowiedzieć, ty byś je poprawił i odpowiedział jakiej jesteś narodowości i czy jesteś tym żydem i ustosunkował się bandyckiego państwa, ale widzę że jak większosć tutejszych bywalców prędzej umrzesz niż wyprzesz się żysostwa:)

Najbardziej zastanawiające jest brak deklaracji mKarwana, to też dla niego jest problematyczne?

Data: 2013-03-06 15:21:32
Autor: Slawek Kotynski
mkarwan to Żyd.
W dniu 2013-03-06 11:10, Agent Tomek pisze:
Najbardziej zastanawiające jest brak deklaracji mKarwana, to też dla
niego jest problematyczne?

Milczenie Tuska, Obamy i Papieża w tej sprawie, też jest zastanawiające.

Data: 2013-03-06 17:44:22
Autor: Moriture
mkarwan to Żyd.
W dniu 06.03.2013 11:10, Agent Tomek pisze:
słyszałem i nie stworzyłem takiego państwa. Więc siłą rzeczy
nie mogę mieć też żadnego stosunku do nieistniejącego
państwa. Jeszcze jakieś pytania?
Czyżby typowe żydoskie odwracanie kota ogonem?

Nie rozumiem Ciebie, Żydzie, o co Ci chodzi?

Najbardziej zastanawiające jest brak deklaracji mKarwana, to też dla
niego jest problematyczne?

On, prawdopodobnie tak jak Ty, jest Żydem.

Za dużo tworzycie wrażenia, że nienawidzicie Żydów, abyście byli nie-Żydami.

Moriture.

Data: 2013-03-06 08:26:20
Autor: Tzva Adonai
mkarwan to Żyd.