mkarwan, ty fiucie!

Data: 2013-04-13 11:07:56
Autor: Przemys³aw M.
mkarwan, ty fiucie!
Przestań podszywac siź pod mój alias i zasrywac forum swoimi idiotyzmami.
Lecz siź cz³owieku na ³eb.  --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiźcej takich donosów tym szybciej bździe spokój. Samo siź nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-04-13 04:10:39
Autor: Marek Woydak
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:07:56 +0200, Przemys³aw M. napisa³(a):

Przestań podszywac siź pod mój alias i zasrywac forum swoimi idiotyzmami.
Lecz siź cz³owieku na ³eb.

Ten chuj z³amany nie daje mi spaę po nocach, jak mnie wkurzy
to pojadź do Polski i go opluje. MW

Data: 2013-04-13 11:21:09
Autor: Przemys³aw M.
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 04:10:39 -0500, Marek Woydak napisa³(a):

From: Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: mkarwan, ty fiucie!
Date: Sat, 13 Apr 2013 04:10:39 -0500
Sender: Marek Woydak <>

[...]

Pieprzysz poodszywańcu. Marek Woydak podpisuje siź inaczej. Jeste¶cie
chorzy. Was trzeba zamkn±c w szpitalach psychiatrycznych. Razem z Antonim i
Jarkiem.

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyńskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcź zabiegaę o to, by stan±ę jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaę program 2020, zamoæna Polska w G20 - zakończy³

Data: 2013-04-13 04:23:03
Autor: Marek Woydak
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:21:09 +0200, Przemys³aw M. napisa³(a):

Pieprzysz poodszywańcu. Marek Woydak podpisuje siź inaczej. Jeste¶cie
chorzy. Was trzeba zamkn±c w szpitalach psychiatrycznych. Razem z Antonim i
Jarkiem.

Juæ siź uaktywni³e¶ przyg³upie? Znów podszywa siź pod tym razem mój alias.
Biedy robaczek. Nie do¶ę, æe z niego stary cap to na dodatek z ma co¶ z
³bem. Podejrzewam, æe ten podszywacz to ten przyg³up u2 albo jak tu kto¶
pisa³ ten zawszony kundel rAzor. Tak siź im pojeba³o we ³bach od tego
hjenia, æe s± bliscy ob³źdu i wydaje siź im, æe s± albo Antkiem albo
Jaros³awem. Nie ma juæ dla tego idioty od chwili poczźcia æadnego ratunku.
Przy nich to Szwejk mia³ IQ równe Dodzie. Chorzy psychicznie idioci. Módlmy
siź za nich bracia! Moæe abc stworzy jak±¶ modlitwź za tych ob³±kańców?

MW

Data: 2013-04-13 11:27:12
Autor: Przemys³aw M.
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 04:23:03 -0500, Marek Woydak napisał(a):

Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:21:09 +0200, Przemysław M. napisał(a):

Pieprzysz poodszywańcu. Marek Woydak podpisuje się inaczej. Jesteście
chorzy. Was trzeba zamknąc w szpitalach psychiatrycznych. Razem z Antonim i
Jarkiem.

Już się uaktywniłeś przygłupie? Znów podszywa się pod tym razem mój alias.
Biedy robaczek. Nie dość, że z niego stary cap to na dodatek z ma coś z
łbem. Podejrzewam, że ten podszywacz to ten przygłup u2 albo jak tu ktoś
pisał ten zawszony kundel rAzor. Tak się im pojebało we łbach od tego
hjenia, że są bliscy obłędu i wydaje się im, że są albo Antkiem albo
Jarosławem. Nie ma już dla tego idioty od chwili poczęcia żadnego ratunku.
Przy nich to Szwejk miał IQ równe Dodzie. Chorzy psychicznie idioci. Módlmy
się za nich bracia! Może abc stworzy jakąś modlitwę za tych obłąkańców?

MW

To forum też zasrywasz genetyczny idioto? Mało ci scp?

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2013-04-13 04:26:33
Autor: Marek Woydak
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:27:12 +0200, Przemys³aw M. napisa³(a):

Dnia Sat, 13 Apr 2013 04:23:03 -0500, Marek Woydak napisa³(a):

[...]

To forum teæ zasrywasz genetyczny idioto? Ma³o ci scp?

Wal siź genetyczny idioto!!!

MW

Data: 2013-04-13 11:29:53
Autor: Przemys³aw M.
mkarwan, ty fiucie!
Dnia Sat, 13 Apr 2013 04:26:33 -0500, Marek Woydak napisał(a):

Dnia Sat, 13 Apr 2013 11:27:12 +0200, Przemysław M. napisał(a):

[...]

Wal się genetyczny idioto!!!

Data: 2013-04-13 14:01:21
Autor: Przemys³aw M.
mkarwan, ty fiucie!