mkarwan w miejscu.

Data: 2011-12-16 20:29:52
Autor: Obserwator
mkarwan w miejscu.
widze, ze nadal idziesz w zaparte i broniszzaciekle sowieckiego patriote Jaruzelskiego.

Mam w zwiazku z tym takie pytanie.

 Dlaczego ten general sowiecki w polskim mundurze zatrudnil jako swojego rzecznika prasowego  - Urbana ( ktory byl komunista zydowskiego pochodzenia)/

I dlaczego ten jeneral zoatal uznany za czlowieka honoru, przez innego komuniste zydowskiego pochodzenia ; Adama Michnika?

Jak te fakty maja sie teraz to twojej tworczosci w polskiej sieci internetowej, ktorej tematyka jest sporej ilosci osob, doskonale znana i twoja aktywnosc (wg) archiwow gugli jest dosc dlugoletnia.

Ba...mozna nawet powiedziec, ze wyedukowales na niej jedno pokolenie Polakow,
ktore teraz nie obwinia za obecna sytuacje Polski komunistow, tylko generalnie wszytkich cyklistow na swiecie?

Data: 2011-12-16 22:15:54
Autor: mkarwan
mkarwan w miejscu.
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcg9nv$eco$1inews.gazeta.pl...
widze, ze nadal idziesz w zaparte i broniszzaciekle sowieckiego patriote
Jaruzelskiego.

Jesteś zacietrzewionym głupcem.
Nie bronie nikogo, poszukuję jedynie prawdy o tamtym okresie.
Nie przyłączam się jak ty do grona tych, którzy mają proste pasujące im wytłumaczenia.
Są  oni podobni do tych którzy po 1945 roku mieli proste wytłumaczenia na to co było przed wojną, na AK itd.
Oni nie szukali prawdy ona im była niepotrzebna.
Oni mieli swoją "prawdę", która chcieli wtłoczyć w świadomość tych, którzy tej prawdy nie znali.

Data: 2011-12-16 22:02:37
Autor: Obserwator
mkarwan w miejscu.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

uspokoj sie mkarwan i nie badz taki zacietrzewiony:)Ja ci nie ublizam, wiec
daruj sobie te epitety.
Przeciez widac wyraznie, ze bronisz sowieckiego patriote wbrew dostepnym zrodlom historycznym.

Twoja argumentacja nie jest poparta zadnymi sensownymi dowodami, sa to tylko twoje tendencyjne, pobozne zyczenia.

Nie odpowiedziales rowniez na pytanie dlaczego od wielu lat zalewasz polskie grupy dyskusyjne tematyka zydowska, bardzo tendencyjna.

Wielu rozgoryczonych swoja obecna sytuacja materialna ludzi, nakrecasz i dezinformujesz. Czy to jest uczciwe, takie postepowanie? Robisz to nie jeden rok, ale wiele lat, wiec w jakis konkretnym celu chyba to jednak prowadzisz? Nieprawdaz?

No i jakos nie miales teraz odwagi odpowiedziec na pytanie dotyczace Urbana i Michnika, do ktorych o pomoc zwrocil sie jeneral w polskim mundurze, w celu przeprowadzenia tzw. transformacji ustrojowej w Polsce.

Data: 2011-12-16 23:21:19
Autor: mkarwan
mkarwan w miejscu.
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcgf5t$1ho$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiniem napisać, zachowujesz się jak zacietrzewiony głupiec.

Twoja argumentacja nie jest poparta zadnymi sensownymi dowodami, sa to tylko
twoje tendencyjne, pobozne zyczenia.

Tę uwagę odnies do siebie a nie do mnie

Nie odpowiedziales rowniez na pytanie dlaczego od wielu lat zalewasz polskie
grupy dyskusyjne tematyka zydowska, bardzo tendencyjna.

Nic nie poradze na to, ze prawda cie w oczy kole tak bardzo.
Wychodzi szydło z worka kim jesteś.

Odnies to do siebie a nie do mnie.

Data: 2011-12-16 22:52:26
Autor: Obserwator
mkarwan w miejscu.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Powiniem napisać, zachowujesz się jak zacietrzewiony głupiec.

..znowu epitety.? Mam poleciec mkarwanem? Oki; nie kazdy jest tobie podobny, drogi mkarwan.

> Twoja argumentacja nie jest poparta zadnymi sensownymi dowodami, sa to > tylko
> twoje tendencyjne, pobozne zyczenia.

Tę uwagę odnies do siebie a nie do mnie

nie moge odniesc do siebie, bo powolalem sie na historyczne materialy zrodlowe, natomiast ty powolales sie na materialy ktore w swietle dzisiejszych najnowszych dokumentowhistorycznych, nie znajduja potwierdzenia.

Przeciwko sowieckiemu patriocie przemawia tez obecna sytuacja gospodarcza i polityczna Polski. To sa nadal konsekwecje jego antypolskiej polityki.

> [...]
> grupy dyskusyjne tematyka zydowska, bardzo tendencyjna.

Nic nie poradze na to, ze prawda cie w oczy kole tak bardzo.

mnie nic nie kole. Moze tobie lustro sie klania?

> [...]
> lat, wiec w jakis konkretnym celu chyba to jednak prowadzisz? Nieprawdaz?

i znowu: nie moge odniesc do siebie, bo to ty  od wielu lat zamieszczasz w polskiej sieci te tendencyjne teksty, a nie ja. Nieprawdaz?

Data: 2011-12-16 22:17:44
Autor: boukun
mkarwan w miejscu.

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał
Jesteś zacietrzewionym głupcem.
Nie bronie nikogo, poszukuję jedynie prawdy o tamtym okresie.

Ja pierdolę, 30 lat po zbrodni Jaruzelskiego, a on wciąż poszukuje prawdy... Do śmierci jej już nie znajdziesz...

boukun

mkarwan w miejscu.