mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?

Data: 2012-02-13 20:33:04
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?

Zamiescilem dzisiaj kilka linkow do dokumentow opracowanych przez IPN, ktore udawadniaj kim jest twoj idol jaruzelski.

Podalem rowniez linki do filmow dokumentalnych o pulkowniku R.Kuklinskim, dzieki ktoremu swiat uniknal trzeciej wojny swiatowej.

Z odtajnionych dokumentow wynika, ze sowiecki patriota jaruzelski (twoj idol) dazyl z pelna swiadomoscia do zniszczenia Polski i Polakow i pracowal dla towarzyszy jeneralow w Moskwie.

Dlaczego udajesz,ze ich nie zauwazyles, tylko aktywnie uczestniczysz w nagonce na mnie?

Data: 2012-02-13 20:59:34
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?

...no, jak tam mkarwan, gdzie sa twoje kontargumenty ale MERYTORYCZNE, czyli na tematy polityczne, a nie oszczerstwa ad peronam.

To jest grupa o polityce polskiej, wiec prosze pisac o polityce polkiej, a nie urzadzac sobie nagonek personalnych na internautow ktorzy podaja tutaj informacie rzetelne.

Data: 2012-02-13 22:26:28
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbtjm$i2h$1inews.gazeta.pl...
To jest grupa o polityce polskiej, wiec prosze pisac o polityce polkiej, a nie
urzadzac sobie nagonek personalnych na internautow ktorzy podaja tutaj
informacie rzetelne.

W dzisiejszej dyskusji ze mną po raz kolejny udowodniłeś, ze kłamiesz jak najęty.
Jednym słowem twoje wypowiedzi często cechuje kłamstwo i chamstwo.
Nie potrafisz prowadzić normalnej  dyskusji, odmienne opinie wywołują złość objawiająca się chamskimi odzywkami i bezpodstawnymi zarzutami.
Próbujesz udowadniać swoje racje za wszelką cenę, nawet za cenę ośmieszenia siebie i zrobienia z siebie durnia.
Ale to już twój problem.

Data: 2012-02-13 21:38:42
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): (ciach)

argumenty mertoryczne na temat BARDZO waznych udokumentowanych informacji ktore tu podalem, prosze podac.

Wiesz co to jest argument merytoryczn na temat?

Moje teksty sa nadal dostepne na tej grupie.Prosze je przeczytac, przemyslec, a pozniej dyskutowac na temat o polityce polskiej, a  nie o mnie.

Nie zapominaj o ty, ze dzisiaj gdyby nie polski pulkownik R. Kuklinski, to dzieki twojemu sowieckiemnu patriocie ktorego bronisz, nie byloby tej dyskusji na tej grupie, bo nie byloby juz nas.

Rozumiesz, czy nadal nie docieraja do ciebie te porazajace fakty?

Data: 2012-02-14 09:17:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbvt2$p56$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie odnalazłem link do nich. Podać? ;)

BBR

Data: 2012-02-14 09:16:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Co ty powiesz? Czytasz to co tu wypisujesz? Co za obłudny typ!

BBR

Data: 2012-02-13 22:40:53
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Dlaczego udajesz,ze ich nie zauwazyles, tylko aktywnie uczestniczysz w nagonce na mnie?

==============

Tylko się nie rozbecz!! Kolejny 'sojusznik' się wypiął na obersratora.. Idź dziewczę po poradę do specjalisty.. Nie, nie do psycha, bo to już chyba
zbyt późno. Ty chyba kobito cierpisz na VAGINA PECTORIS !!

MH

Data: 2012-02-13 23:43:28
Autor: Grzegorz Z.
MH napisał:

[...]

Dziwię się że Obersrator do tej pory się jeszcze nie zorientował że mkarwan
i ja to jedna i ta sama osoba? :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 22:55:07
Autor: MH
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
> zbyt późno. Ty chyba kobito cierpisz na VAGINA PECTORIS !!

Dziwię się że Obersrator do tej pory się jeszcze nie zorientował że mkarwan
i ja to jedna i ta sama osoba? :)

==================

Eee tam.. A ktoby na to w ogóle zwracał uwagę. Obersrator dał swojego czasu
lepszego czadu..  Najpierw pokłócił się z CYC'em, następnie będąc w amoku,
pokłócił się w obrębie tego samego wątka sam ze sobą. Zostaw tę kobitę w
spokoju !!  Szarpie się 24h/dobę, chcesz ją mieć na sumieniu ?!

MH

Data: 2012-02-14 00:13:30
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Dziwię się że Obersrator do tej pory się jeszcze nie zorientował że mkarwan
i ja to jedna i ta sama osoba? :)

...widze, ze jestes nieprawdopodobnie glupi. --

Data: 2012-02-14 00:35:51
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > Dziwię się że Obersrator do tej pory się jeszcze nie zorientował że mkarwan
> i ja to jedna i ta sama osoba? :)

...widze, ze jestes nieprawdopodobnie glupi.
===========

Nie marudź kobito, dziećmi się zajmij, a nie jakimś
Jaruzelskim/Stalinem/Hitlerem, bądź jakimiś tam współczesymi odpowiednikami
Gibraltaru bądź Helu.
Ja wiem, na odległość to i Kaczorowski był prezedentem PL, bo tak mu się
spodobało, Jeziorański tyż wielki bohater na falach EM, itd.,itd.,itp..

A masz ty w ogóle dzieci??  Jak nie, to dobrze!! Bo taka matka to im tylko we
łbach powywraca!!

MH

Data: 2012-02-14 00:49:37
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (..)

spadaj *dyrehtorze ruskiego*, kulawego biznesu i rozklekotanego wraka, ktore kiedys bylo Volwo:))

Data: 2012-02-14 00:58:29
Autor: Obserwator
MH napisał:

> Nie marudź kobito, dziećmi się zajmij, a nie jakimś
> Jaruzelskim/Stalinem/Hitlerem

:)))))

chcesz temu cwokowi zastapic jego koze?

:)))) --

Data: 2012-02-14 09:20:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhca97$me6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A masz ty w ogóle dzieci??  Jak nie, to dobrze!! Bo taka matka to im tylko we

Obserwator to kobita? Ktos tu pisał, że ma na imię Jurek. Czyżby kopia tego transwestyty od Palikota?

BBR

mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?