mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?

Data: 2012-02-13 20:59:34
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?

...no, jak tam mkarwan, gdzie sa twoje kontargumenty ale MERYTORYCZNE, czyli na tematy polityczne, a nie oszczerstwa ad peronam.

To jest grupa o polityce polskiej, wiec prosze pisac o polityce polkiej, a nie urzadzac sobie nagonek personalnych na internautow ktorzy podaja tutaj informacie rzetelne.

Data: 2012-02-13 22:26:28
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbtjm$i2h$1inews.gazeta.pl...
To jest grupa o polityce polskiej, wiec prosze pisac o polityce polkiej, a nie
urzadzac sobie nagonek personalnych na internautow ktorzy podaja tutaj
informacie rzetelne.

W dzisiejszej dyskusji ze mną po raz kolejny udowodniłeś, ze kłamiesz jak najęty.
Jednym słowem twoje wypowiedzi często cechuje kłamstwo i chamstwo.
Nie potrafisz prowadzić normalnej  dyskusji, odmienne opinie wywołują złość objawiająca się chamskimi odzywkami i bezpodstawnymi zarzutami.
Próbujesz udowadniać swoje racje za wszelką cenę, nawet za cenę ośmieszenia siebie i zrobienia z siebie durnia.
Ale to już twój problem.

Data: 2012-02-13 21:38:42
Autor: Obserwator
mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): (ciach)

argumenty mertoryczne na temat BARDZO waznych udokumentowanych informacji ktore tu podalem, prosze podac.

Wiesz co to jest argument merytoryczn na temat?

Moje teksty sa nadal dostepne na tej grupie.Prosze je przeczytac, przemyslec, a pozniej dyskutowac na temat o polityce polskiej, a  nie o mnie.

Nie zapominaj o ty, ze dzisiaj gdyby nie polski pulkownik R. Kuklinski, to dzieki twojemu sowieckiemnu patriocie ktorego bronisz, nie byloby tej dyskusji na tej grupie, bo nie byloby juz nas.

Rozumiesz, czy nadal nie docieraja do ciebie te porazajace fakty?

Data: 2012-02-14 09:17:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbvt2$p56$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie odnalazłem link do nich. Podać? ;)

BBR

Data: 2012-02-14 09:16:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Co ty powiesz? Czytasz to co tu wypisujesz? Co za obłudny typ!

BBR

mkarwan - znowu mnie atakujesz personalnie?