mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !

Data: 2010-02-06 15:01:12
Autor: ^he®sk^
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
kim jest ten mkrawan? gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
czosnek mu mozg wyzarl ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-02-06 06:40:17
Autor: robertbig
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
On 6 Lut, 15:01, ^he®sk^ <pis bigbred...@interia.pl> wrote:

^he®sk

Antypolski ¿yd.

Data: 2010-02-06 16:28:36
Autor: ^he®sk^
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
On Sat, 6 Feb 2010 06:40:17 -0800 (PST), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

On 6 Lut, 15:01, ^he®sk^ <pis bigbred...@interia.pl> wrote:
^he®sk
Antypolski ¿yd.

 te, filozof. zakochales sie ? ;o))

Data: 2010-02-06 15:21:16
Autor: bolek
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !

U¿ytkownik "^heRsk^" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:oetqm51592sda5vrjn98vggssrcscr5fh14ax.com...
kim jest ten mkrawan?
gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
czosnek mu mozg wyzarl ?

--

To znaczy : ¿yd antysemita ?

Data: 2010-02-06 15:44:54
Autor: Klin
Użytkownik ^he®sk^ napisał:
kim jest ten mkrawan?
gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
czosnek mu mozg wyzarl ?

    ...gdyby nie różni spamerzy nie byÅ‚oby tu co czytać
    na grupie. Przez spamerów rozumiem tych co
    wklejajÄ… nie swoje teksty, a które uznali za godne uwagi.

Data: 2010-02-06 16:08:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik ^he®sk^ napisał:
[...]

-- --
,Kazden' jeden wie, ze psp od lat zyje z niekonczacych sie
pyskowek heska. Ostatnio nawet grafoman ,big' go olal,
szuka wiec nowego wroga chocby w monotematycznym
i monosylabicznym mkarwanie. Przypuszczam jednak, ze
tego go zwyczajnie oleje udzilajac conajwyzej jednej ze
swych standardowych odpowiedzi internetowego bota.

AR

Data: 2010-02-06 16:28:36
Autor: ^he®sk^
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
On Sat, 6 Feb 2010 16:08:05 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

,Kazden' jeden wie,

 kazden to po slonsku ? ;o))
ze psp od lat zyje z niekonczacych sie pyskowek heska.

 a tys co za ptica? pis cie reanimowal ? ;o)

Ostatnio nawet grafoman ,big' go olal,

 odpuscilem bigusiowi ;o)

szuka wiec nowego wroga chocby w monotematycznym
i monosylabicznym mkarwanie.

 nie szukam wroga. koles musi miec cos nie tak pod maska.
 robi jakies statystyki "spamu", a sam wysyla jakies bzdety
 na tematy zydowskie. ostatnio przegial z przymiotnikami,
 a ja nie pozowle obrazac sie bezkarnie !

Przypuszczam jednak, ze tego go zwyczajnie oleje udzilajac conajwyzej jednej ze
swych standardowych odpowiedzi internetowego bota.

 jezeli ktos komus cos ewentualnie nikt nikomu nic
 to po co komu na co?

Data: 2010-02-06 17:51:34
Autor: awe
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
Boze Hesk ale ty jestes gupi....
awe

Data: 2010-02-06 17:04:20
Autor: u2
W dniu 2010-02-06 15:01, ^he®sk^ pisze:
kim jest ten mkrawan? gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
czosnek mu mozg wyzarl ?

Czyli zauważyłeś, że prawdopodobnie jest Żydem ?

Mi siÄ™ nie podoba ta jego gloryfikacja Jeruzela.

Data: 2010-02-07 08:50:17
Autor: ^he®sk^
On Sat, 06 Feb 2010 17:04:20 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-06 15:01, ^he®sk^ pisze:
> kim jest ten mkrawan? > gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
> czosnek mu mozg wyzarl ?
Czyli zauważyłeś, że prawdopodobnie jest Żydem ?

 moim zdaniem to prowokator.

Mi siÄ™ nie podoba ta jego gloryfikacja Jeruzela.

 przejrze sciepe, wczesniej musial tam grasowac.

--

 HeSk

Data: 2010-02-07 09:03:58
Autor: u2
W dniu 2010-02-07 08:50, ^he®sk^ pisze:

kim jest ten mkrawan? gosciu musi miec cos nie tak pod kopula!
czosnek mu mozg wyzarl ?

Czyli zauważyłeś, że prawdopodobnie jest Żydem ?

 moim zdaniem to prowokator.

Jedno nie wyklucza drugiego.

Mi siÄ™ nie podoba ta jego gloryfikacja Jeruzela.

 przejrze sciepe, wczesniej musial tam grasowac.

Podobnie jak ty :)

Data: 2010-02-07 09:09:52
Autor: ^he®sk^
On Sun, 07 Feb 2010 09:03:58 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  przejrze sciepe, wczesniej musial tam grasowac.
Podobnie jak ty :)

 na sciepie nie udzielalem sie. a ty ?

Data: 2010-02-07 11:49:55
Autor: u2
W dniu 2010-02-07 09:09, ^he®sk^ pisze:

 przejrze sciepe, wczesniej musial tam grasowac.

Podobnie jak ty :)

 na sciepie nie udzielalem sie. a ty ?

Całkiem możliwe, choć tam takich półanalfabetów jak ty na pęczki :)

Data: 2010-02-07 12:11:00
Autor: `he®sk`
On Sun, 07 Feb 2010 11:49:55 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  na sciepie nie udzielalem sie. a ty ?
Ca³kiem mo¿liwe, choæ tam takich pó³analfabetów jak ty na pêczki :)

 nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym stan twego
 umyslu. na psp zrobili wielokrotnie to juz inni i ja przychylam sie
 do ich zdania. jestes przypadkiem patologicznym. --

Data: 2010-02-07 12:37:59
Autor: u2
W dniu 2010-02-07 12:11, `he®sk` pisze:

[...]

Jesteś typowym przykładem braku kompetencji na psp. Tutaj wszyscy znają
się na wszystkim, ale wychodzą im bohomazy, bo w większości pisują tutaj
nieuki-propagandyści :]

Data: 2010-02-07 15:06:58
Autor: `he®sk`
On Sun, 07 Feb 2010 12:37:59 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  do ich zdania. jestes przypadkiem patologicznym. Jeste¶ typowym przyk³adem braku kompetencji na psp.

  gdzie mi do ciebie,nie mam szans uczyc sie od ciebie ;o)))

Tutaj wszyscy znaj± siê na wszystkim,

  tak jak ty...

ale wychodz± im bohomazy,

  tak jak tobie...

bo w wiêkszo¶ci pisuj± tutaj nieuki-propagandy¶ci :]

 czyli cos takiego jak ty...

Data: 2010-02-07 15:13:01
Autor: u2
W dniu 2010-02-07 15:06, `he®sk` pisze:

bo w większości pisują tutaj nieuki-propagandyści :]

 czyli cos takiego jak ty...

Miałem na myśli takich typków jak ty i cirrus, sługusów kolesiów z peło :]

Data: 2010-02-07 16:37:55
Autor: cirrus
mkrawan - ANTYSEMICKI SPAMER !
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hkmiek$ckl$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-07 15:06, `heRsk` pisze:
bo w wiêkszo¶ci pisuj± tutaj nieuki-propagandy¶ci :]
 czyli cos takiego jak ty...
Mia³em na my¶li takich typków jak ty i cirrus, s³ugusów kolesiów z pe³o :]

A nie kretynów z PiS jak ty?

--
stevep

Data: 2010-02-07 16:44:34
Autor: `he®sk`
On Sun, 07 Feb 2010 15:13:01 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli cos takiego jak ty...
Mia³em na my¶li takich typków jak ty

 akurat do mnie nic nie pasuje.  nie uprawiam propagandy, a i wyksztalcenie mam. odpowiednie ;o)
i cirrus,

 nie znam goscia, kto to?

s³ugusów kolesiów z pe³o :]

 youtoo, poza chyba hansem wiekszego pisowskiego  lizuska na psp  nie uswiadczysz. prostactwem to
 mu dorownujesz i awe. slownictwo macie zblizone.