mkvmerge GUI problem

Data: 2010-10-14 20:30:47
Autor: jesień
mkvmerge GUI problem
Nie wiem dlaczego (moze ze nie rozumiem tego slangu)
ale jakos nie moge wykonac naprostszego zabiegu.
Zapisac zmian.
Np. niby usuwam chinskie napisy, czy moze... druga sciezke dzwiekowa.
(poprzez odznaczenie... bo nié ma jakiegos DELETE czy cos)
powstaje mi nowa kopia tego pliku MKV, probuje go odtworzyc na SMPlayer
a tu dostaje informacje o blexzie ( = nie da sie)

Jak to sie robi by MKV gralo?

to coś robisz nie tak jak opisujesz bo u mnie działa OK i odtwarza nawet w SMplayerze

mkvmerge GUI problem