młotek mu z narzędziówki spadł....

Data: 2009-12-21 19:53:45
Autor: mariuszmo
młotek mu z narzędziówki spadł....
młotek mu z narzedzówki owszem spadł ale chyba na głowę

http://www.allegro.pl/item855311838_super_poison_curare_s_z_wada_swinger_4_way_air.html

z tego co rozumiem młotek wygiął mu cały prostokątny profil wahacza.
takie bajki to mozna na dobranoc opowiadać.
Owszem gdyby spadł młotek to alu jest stosunkowo miekkie ale powinno powstać co najwyżej małe punktowe wgniecenie a nie wygiecie całego wahacza, a  i to niekonicznie bo alu  w tym miejscu zanadto wycieniowane byc nie może. Moim zdaniem to rama zaliczyła potężnego dzwona o coś.

Dla porównnia miałem kiedyś kierownice rooxa 140 gram przy 585mm ta z elastomererową podkładką do mostka, podkładka się uszkodziła i rura pozostała mi zbędna. Usiłowałem ją złamać lub wygiąć kładąc jednym końcem na progu a drugim na posadzce i skacząc na nią z moją wagą 90 kg i nic, nie dało się a gosciowu nagle wygiął się cały wahacz od upadku młotka :)

Data: 2009-12-21 20:28:13
Autor: kml

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hgogsj$5h8$1nemesis.news.neostrada.pl...
młotek mu z narzedzówki owszem spadł ale chyba na głowę

Mariusz, aż tak się nudzisz???? Koleś napisał co sprzedaje, pokazał zdjęcia więc o co chodzi?

Chcesz być top smaperem miesiąca?

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-21 20:33:25
Autor: mariuszmo
młotek mu z narzędziówki spadł....

Mariusz, aż tak się nudzisz???? Koleś napisał co sprzedaje, pokazał zdjęcia więc o co chodzi?

o to, aby nie wciskał kitu o młotku?
 :)))

Data: 2009-12-21 20:38:38
Autor: kml

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hgoj72$6s5$1nemesis.news.neostrada.pl...

Mariusz, aż tak się nudzisz???? Koleś napisał co sprzedaje, pokazał zdjęcia więc o co chodzi?

o to, aby nie wciskał kitu o młotku?
:)))

Jeżeli jest pokazane dokładnie co sie stało, cena jest ok oraz wyraźnie zaznaczone iż rama posiada uszkodzenie to co za znaczenie ma powód takiego wygięcia rury? Przynajmniej widać, że pacjent ma poczucie humoru. Poza tym może to był młotek 5kg :>

Data: 2009-12-21 20:56:26
Autor: smichu

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hgoirv$95n$1inews.gazeta.pl...
[...]
np:
http://www.allegro.pl/item851468229_kuznia_mlotek_mlot_poprzeczniak_6kg_hurtownia.html
A narzędziówka była na 4 piętrze, rama w piwnicy]pozdr
smiechu

Data: 2009-12-21 21:00:49
Autor: mariuszmo
[...]

Nigdzie nie czepiałem sie ceny i zdjęć

pięć kg by nie dało rady, chyba, że narzędzia wisiały dwa piętra wyżej :)
moim zdaniem to kit podobny do handlarzy poniemieckim szrotem samochodopodobnym. Jakiś czas temu myslalem nad wymiana swojego samochodu i tam handlrze podobnie potrafią niezwykle ubarwić każdy defekt i to mnie zaciekawiło

ale ok robi sie bez sensu dyskusja więc kończe temat

Data: 2009-12-22 22:17:09
Autor: Szewc
kml pisze:
.. Poza tym może to był młotek 5kg :>

Ja myślę, że to był po prostu młotek przeciwczołgowy, ale lekko bokiem poszedł.

pozdr.
szewc

Data: 2009-12-22 10:06:49
Autor: Tomasso
Użytkownik "mariuszmo" napisał:

Moim zdaniem to rama zaliczyła potężnego dzwona o coś.

A może to był "pan Młotek"?

Data: 2009-12-22 12:05:24
Autor: mmateusz
młotek mu z narzędziówkispadł....
> Moim zdaniem to rama zaliczyła potężnego dzwona o coś.
A może to był "pan Młotek"?

ja bym obstawiał raczej kowadło :)
btw główka ramy też wygląda na pękniętą - jakoś mało prawdopodobne, ze lakier
odprysł akurat tam:)

mk

Data: 2009-12-22 12:16:43
Autor: Coaster
mmateusz@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Zamiast teoretyzowac - jedz i obejrzyj - sprzedajacy zaprasza :-P

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

młotek mu z narzędziówki spadł....