mms-y w orange zablokowane (?)

Data: 2014-04-24 13:54:32
Autor: 1634Racine
mms-y w orange zablokowane (?)
tel. w orange, "pracowy", nie mozna odbierac mms-ów...
do licha, pierwszy raz cos takiego widze.  Mms-y sa w orange blokowane?? trzeba te usluge/mozliwosc specjalnie wykupic? albo: uruchomic? albo: cos w tel. pokonfigurowac? <-- odbieranie/nadawanie mms-ów nie dziala automatycznie?
jak to rozwiazac?

Data: 2014-04-24 14:01:30
Autor: Maciej Bebenek
mms-y w orange zablokowane (?)
W dniu 2014-04-24 13:54, 1634Racine pisze:
[...]

99% prawdopodobieñstwa - w³±czyæ w telefonie dostêp do internetu ;-)

Data: 2014-04-24 15:36:45
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
mms-y w orange zablokowane (?)
Dnia 2014-04-24, o godz. 14:01:30
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa³(a):

> [...]
> jak to rozwiazac?

99% prawdopodobieñstwa - w³±czyæ w telefonie dostêp do internetu ;-)

A potem mêczyæ Orange czemu nie dzia³a. ;-)
Powa¿nie - mia³em tak ¿e te¿ nie dochodzi³y na jedne z numerów z puli
pracowej.
Z takich kwiatków mia³em te¿ sytuacje gdy Orange nie potrafi³ na
numerze w³±czyæ SMS-ów premium. Akurat jeden z userów potrzebowa³ by
zap³aciæ za dostêp do strony pewnego serwisu. 4 dni im zajê³o
diagnozowanie problemu.
Z tym ¿e po wymianie karty SIM w abonamencie data na nano nie mo¿na
jej aktywowaæ to ju¿ siê przyzwyczai³em i t³umaczê na infolinii co
powinni zrobiæ.
Orange coraz bardziej mnie zadziwia - niestety mam z nimi w pracy sta³y
kontakt. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-04-24 16:01:00
Autor: K
mms-y w orange zablokowane (?)
W dniu 24-04-2014 14:01, Maciej Bebenek pisze:
[...]

a ktory telefon wymaga wlaczenia internetu do odbierania mmsow?

Data: 2014-04-24 17:43:54
Autor: S P 1 Q X L
mms-y w orange zablokowane (?)
W dniu 2014-04-24 16:01, K pisze:
[...]

99% prawdopodobieństwa - włączyć w telefonie dostęp do internetu ;-)

a ktory telefon wymaga wlaczenia internetu do odbierania mmsow?

Większość smartfonów :(

-- -

Data: 2014-04-24 19:50:12
Autor: 1634Racine
mms-y w orange zablokowane (?)
S P 1 Q X L in news:5359313a$0$2224$65785112news.neostrada.pl
W dniu 2014-04-24 16:01, K pisze:
[...]
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

powaznie piszesz?

(xperia neoV, czy jakos tak ten tel. nazywa sie)

Data: 2014-04-24 20:59:44
Autor: K
mms-y w orange zablokowane (?)
W dniu 2014-04-24 16:01, K pisze:
[...]

mam taki i tego nie wymaga. rowniez sgs2 nie wymaga wlaczenia internetu aby mogl odebrac czy wyslac mmsa.
przy wysylaniu/odbieraniu internet sam sie wlacza na ta okolicznosc, co widac po ikonce H/3G/E w zaleznosci od trybu i zasiegu.

Data: 2014-04-25 00:25:55
Autor: 1634Racine
mms-y w orange zablokowane (?)
K in news:ljbmv5$77s$2portraits.wsisiz.edu.pl
[......................]
[...]

juz ok, dzialaja mms-y;
poskutkowalo rozwiazanie takie:  "ustawienia ->  _xperia_  -> ustawienia internetu (pobierz ustaw dla internetu i wiadomosci mms)", po kliknieciu w ustaw. int. - samo sie konfiguruje.

ZmyÅ‚kÄ… byla ta sciezka dostepu: ustawienia  ->... i tutaj wagon mozliwosci, lacznie z lacznosciowymi,a kto by pomyslal, ze ustawienie mms-ow jest pietro nizej, pod opcja... _xperia_

Dobrym pytaniem jest nastepujace:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

no i teraz co?  powyzsza operacja wlaczylem na stale internet, czy nie wlaczylem i tylko na okolicznosc mms bedzie sie "to coÅ›" wlaczalo, by odebrac/wyslac mms i za chwile wylaczy sie.
Pytanie wazne o tyle, ze wylaczony na stale  internet ma z pewnych powodow sens.
Czyli: GDZIE w xperii wlacza sie internet?

Data: 2014-04-24 19:51:47
Autor: 1634Racine
mms-y w orange zablokowane (?)
K in news:ljb5ff$nb1$1node2.news.atman.pl
[...]

ja w zyciu nie mialem smartfona, nie znam takich klopotow w zwyklych tel., wiec zatkalo mnie gdy "spotkalem sie z tym problemem"

Data: 2014-04-24 19:46:17
Autor: B.G
mms-y w orange zablokowane (?)
Dnia 24-04-2014 o 14:01:30 Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>  napisaÅ‚(a):

[...]

Chyba sobie jaja robisz :)
Trzeba - owszem - odblokować możliwość korzystania z transmisji danych.
Jednak APN od Internetu może mieć wpisane bele jakie dane (nieistniejÄ…ce  dane logowania/lub nazwa apn) - jeÅ›li ktoÅ› nie chce ryzykować kosztów  dostÄ™pu do Internetu via GSM/3G;  natomiast APN dla MMS musi być poprawnie  skonfigurowany.
BÄ™dzie dziaÅ‚ać MMS a smartfon  nie bÄ™dzie miaÅ‚ dostÄ™pu do Internetu.

--
B.G

Data: 2014-04-24 20:44:54
Autor: DanW
mms-y w orange zablokowane (?)
napisał(a):

[...]

Jednak APN od Internetu może mieć wpisane bele jakie dane (nieistniejące
dane logowania/lub nazwa apn) - jeśli ktoś nie chce ryzykować kosztów
dostÄ™pu do Internetu via GSM/3G;  natomiast APN dla MMS musi być
poprawnie skonfigurowany.
BÄ™dzie dziaÅ‚ać MMS a smartfon  nie bÄ™dzie miaÅ‚ dostÄ™pu do Internetu.

To prawda, co kolega pisze. Ja kiedyś zablokowałem dostęp do internetu w roamingu - w obawie przed kosztami - zdziwiony byłem, że nie mogę MMS-em wysłać zdjęcia z wakacji :-)

Data: 2014-04-24 22:16:26
Autor: Maciej Bebenek
mms-y w orange zablokowane (?)
napisał(a):

[...]

Nie napisałem "dać dostęp do internetu" ;-)
APNy możesz sobie wpisać dowolne, byle by ten od MMS był prawdziwy ;-)
Natomiast w wiekszości smartfonów przesunięcie dinksa z napisem "internet" blokuje MMS.

mms-y w orange zablokowane (?)