mmsy, E51 i dziwny komunikat

Data: 2009-04-01 21:50:18
Autor: bratPit
mmsy, E51 i dziwny komunikat
Witajcie,
dziś zostały wysłane do mnie 2 mmsy, jednak oba są w statusie oczekującym a E51 wyświetla komunikat o "błędnym dostępie do 'jakiejś' usługi, sprawdź ustawienia multimediów" tłumaczenie wolne i niedokładne z angielskiego bo na taki język mam ustawiony telefon a nie pamiętam też dokładnie treści tego ostrzeżenia, kojarzy ktoś o sso może chozzić? sieć operatora to era jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie,
dzięki za wszelkie wskazówki,
brat

Data: 2009-04-02 09:18:08
Autor: bratPit[pr]
mmsy, E51 i dziwny komunikat
komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia settings"
brat

Data: 2009-04-04 14:01:30
Autor: Zbylut
mmsy, E51 i dziwny komunikat
bratPit[pr] napisal(a):

komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia settings"

masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-06 10:30:34
Autor: bratPit[pr]
mmsy, E51 i dziwny komunikat

komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia
settings"

masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

wydaje mi sie ze nie, gdzie znalezc na www jak skonfigurowac telefon [np. e51] ?
dzieki
brat

Data: 2009-04-06 10:48:15
Autor: bratPit[pr]
mmsy, E51 i dziwny komunikat

Uzytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisal w wiadomosci news:slrngtengp.7qs.ZbylutNoWhere.zzz...
bratPit[pr] napisal(a):

komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia
settings"

masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

dzieki, juz znalazlem,
brat

mmsy, E51 i dziwny komunikat