mnie Kościół nie wkurzył

Data: 2010-09-03 00:31:42
Autor: kochamspamWYTNIJTO
mnie Kościół nie wkurzył
Mnie Kościól nie wkurzył - ani nie zerknąłem się z nikim kogo by wkurzył.
Tylko na tej grupie są tacy i zappewne w mediach.

Niby dlaczego miałby mnie wkurzyć?
Do kościoła idę kiedy zechce i nikt a ambony mnie nie wytyka.
Na tacę daję ile zechce i nikt z ambony mnie nie wytyka.
Ksiądz mnie "nachodzi" w domu raz w roku. I jest bardzo miły.
Katecheci są zatrudniani w szkołach na życzenie rodziców.
To co kościołowi "dano" to były zwroty wcześniejszych konfiskat.

Wkurzają mnie natomiast podatki, akcyzy, 550 tysięcy urzędników, złodziejska prywatyzacja (bo niemal niczego nie sprzedano z licytacji), pensje menadżerów róznych spółek skarbu państwa i innych rzekomo prywatnych, utrudnienia w prowadzeniu działalności gospodarczej, podatek na walkę z globalnym ociepleniem, przystąpienie do UE.

Wkurzają mnie także manifestujący pederaści. Procesje na Boże Ciało wyglądają przyzwoicie. --

mnie Kościół nie wkurzył