mnie rowniez oszukal Sync i BC :(

Data: 2012-11-08 14:42:45
Autor: xbartx
mnie rowniez oszukal Sync i BC :(
Dnia Tue, 06 Nov 2012 22:07:58 +0100, neoniusz napisał(a):

Przelew "ekspresowy" z Synca do Meritum. Meritum caly czas jest widoczne
na liscie obslugiwanych bankow a przelewu od 4 godzin nie widac...

Z moich dotychczasowych przelewów to najlepiej działa para Synek>mBank. Kasa jest momentalnie.

Data: 2012-11-09 05:57:27
Autor: eisenberg
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 15:42:46 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

Z moich dotychczasowych przelewów to najlepiej działa para Synek>mBank. Kasa jest momentalnie.

Więc mnie w Synku nie lubią. Zachęcony powyższym właśnie spróbowałem i czytam "Przelew natychmiastowy nie może być teraz zrealizowany, prosimy spróbować później" ;((

Data: 2012-11-09 05:59:02
Autor: eisenberg
mnie rowniez oszukal Sync i BC :(
Tyle dobrego że nie oszukał