mniej SMS

Data: 2012-02-25 13:41:18
Autor: Kriss
mniej SMS
Masz jakieś cholernie drogie te smsy. U mnie w play'u w pakiecie dodatkowym do planu taryfowego kosztują 3,7zł / 100 szt co daje astronomiczną kwotę 3,7 grosza za sztukę. Bez pakietu płacę 18 gr, minuta to koszt 30 groszy.

Data: 2012-02-25 18:18:23
Autor: Grzexs
mniej SMS
[...]

Masz jakieś cholernie drogie te smsy. U mnie w Playu pakiet 600 SMS-ów kosztuje całe 6 zł, co daje jeszcze bardziej astronomiczną kwotę 1 grosza za sztukę. Bez pakietu płacę 9 gr.
--
Grzexs

Data: 2012-02-26 17:42:45
Autor: Skrypëk
mniej SMS
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:
[...]

Masz jakieś cholernie drogie te smsy. U mnie w Playu dostaję 100 esemesów za darmo na tydzień, co daje ekstremalnie astronomiczną kwotę 0 gr za sztukę.
Jak zapomnę o doładowaniu, to chyba też bodajże 9 gr.

Data: 2012-02-26 21:17:38
Autor: ALEX
mniej SMS
W dniu So 25 02 2012 18:18, Grzexs pisze:
[...]

W RBM (tak wiem urwał że to marka) 666 za 6 zł i 1666 za 11 zł.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-02-27 09:58:13
Autor: J.F
mniej SMS
Użytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości
[...]

Ale ja nie wysylam 600 sms co miesiac, ani nawet 100, wiec nie ma sie co epatowac tymi cenami :-)

J.

Data: 2012-02-28 10:22:01
Autor: Michal Jankowski
mniej SMS
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Exactly. Ja w ogóle nie pamiętam, ile minuta/sms w cenniku kosztuje,
bo w ogóle się nie zbliżam do limitów abonamentowych...

  MJ

Data: 2012-03-04 13:49:47
Autor: Michal Tyrala
mniej SMS
On Tue, 28 Feb 2012 10:22:01 +0100, Michal Jankowski wrote:
 Exactly. Ja w ogóle nie pamiętam, ile minuta/sms w cenniku kosztuje,
 bo w ogóle się nie zbliżam do limitów abonamentowych...

Wtedy warto sprawdzic, czy moze nie zmienic abo na nizszy ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-03-05 11:58:22
Autor: Michal Jankowski
mniej SMS
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

[...]

Pod warunkiem, że się nie podpisało umowy z "telefonem za złotówkę".
Poza tym niższy abonament ma z kolei jak dla mnie za małe limity
transferu danych... :)

  MJ

Data: 2012-03-05 19:32:49
Autor: JoteR
mniej SMS
"Michal Jankowski" napisał:

Wtedy warto sprawdzic, czy moze nie zmienic abo na nizszy ;-)

Pod warunkiem, że się nie podpisało umowy z "telefonem za złotówkę".

No podpisałem na 2 lata i telefon "za złotówkie" wziąłem też.
I zmieniłem po roku na niższy - niby niewiele, raptem 4 zł miesięcznie, ale prepaidziarze dla niższych kwot wykonują co miesiąc wielogodzinne gimnastyki.

Poza tym niższy abonament ma z kolei jak dla mnie za małe limity
transferu danych... :)

W tym niższym mam 1 GB "normalnego" internetu vs. 750 MB "taniego internetu", jaki był w wyższym.
Kolejny prepaidziarski mit obalony.

JoteR

Data: 2012-03-05 21:00:37
Autor: Michal Tyrala
mniej SMS
On Mon, 05 Mar 2012 11:58:22 +0100, Michal Jankowski wrote:
> Wtedy warto sprawdzic, czy moze nie zmienic abo na nizszy ;-)

 Pod warunkiem, że się nie podpisało umowy z "telefonem za złotówkę".

Jasna rzecz.

 Poza tym niższy abonament ma z kolei jak dla mnie za małe limity
 transferu danych... :)

A tak z ciekawosci: nie da się do malego abo dokupic wiekszego pakietu
danych? U plusa się tak dało ofertę budować, z klocków-pakietów.

Data: 2012-03-06 10:43:18
Autor: Michal Jankowski
mniej SMS
> [...]

A tak z ciekawosci: nie da się do malego abo dokupic wiekszego pakietu
danych? U plusa się tak dało ofertę budować, z klocków-pakietów.

Na ogół się da. Trzeba sobie przeliczyć sumę cena telefonu+abonament+pakiety dodatkowe
i zobaczyć, który wariant wychodzi sumarycznie najtaniej.

Mnie wyszedł taki, w którym limitu rozmów/sms nie wydzwaniam.

  MJ

Data: 2012-03-05 04:31:37
Autor: krzysztofsf
mniej SMS
On 27 Lut, 09:58, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>kwotę 1 grosza za sztukę. Bez pakietu płacę 9 gr.

Ale ja nie wysylam 600 sms co miesiac, ani nawet 100, wiec nie ma sie

Dokladnie.
Odkad przelicznik sms spadl z 4sms/1 minuta rozmowy na 1sms czy dwa /
1minuta, praktycznie przestalem wysylac.
Po kiego mi pakiety tanich sms wazne 30 dni?

mniej SMS