moĹźe

Data: 2018-08-21 09:35:26
Autor: Lord Donald
moĹźe
  Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może

W sprawie pierwszej polskiej elektrowni atomowej Niemcy zdążyli wysłać oficjalnie aż 20 tys. protestów. W województwie lubuskim udało się im również zablokować budowę nowej elektrowni na węgiel brunatny oraz towarzyszącej jej kopalni odkrywkowej, mimo iż sami posiadają takie tuż przy granicy z Polską. O sprawie wycinki puszczy pierwotnej w Hambach (bo przeszkadzała w rozwoju kopalni) czy wycinkach lasów zaatakowanych przez kornika nawet nie będę wspominał. Gdzie nie spojrzeć tam podwójne standardy.

http://niewygodne.info.pl/artykul9/04514-Co-Niemcy-moga-tego-Polska-nie-moze.htm

Data: 2018-08-21 02:43:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 09:35:27 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Niemcy mogą wydobywać węgiel,
Głupoty gadasz, właśnie rezygnują i zamykają kolejne kopalnie.

wycinać prastary las,
Który konkretnie? Hambach? Taki on pierwotny jak nie przymierzając Puszcza Notecka. https://goo.gl/maps/vY5hyEUWBbt

produkować energię z atomu. Polska nie może
Ano nie może, gdyż pisiory zakrzyknęły "Atum to zuoo!!! Wunglem bydziem palić!!!" I teraz sprowadzają węgiel z Donbasu via Rosja. Zresztą to mało ważne. Najważniejsze, ze zawierzone i poświęcone:

[...]

No co ty nie powiesz!? Niemce blokują!? Rozumiem, ze ci blokujący po wschodniej stronie granicy to też Niemce?
"Wójt gminy Gubin Zbigniew Barski przypomniał wyniki referendów z 2009 r., w których mieszkańcy gmin opowiedzieli się przeciw realizacji tej inwestycji i podkreślił, że projekt ten nie jest żadnym dobrodziejstwem dla gminy."
http://www.gazetalubuska.pl/wiadomosci/gubin/a/co-z-kompleksem-energetycznym-gubinbrody,12691690/

Podwójne standardy? Chyba wśród pisiorów, dla których Niemce to wrogi największe, ale swoje działania próbują uzasadniać "abo Niemce tak robią", po czym wygłaszają swoją pół- albo i ćwierćprawdę co według nich robią Niemcy, a nam niby nie wolno. BTW. Była okazja poblokować Niemców, ale był jakoś słaby zapał z naszej strony: http://www.gazetalubuska.pl/wiadomosci/gubin/a/polacy-i-niemcy-walcza-razem-przeciwko-kopalni-odkrywkowej-w-nochten,12880502/

--
Bruno

Data: 2018-08-21 04:47:19
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może
Zamykaja kopalnie bo w nich wegla nie ma. Potrzebuja rocznie 60 milionow ton wegla kamiennego a maja wlasnego wydobycia zero ton. Dlatego chcieli za wsiarz od POprzednikow kupic polskie kopalnie z polskim weglem. Od nas na zachod europy tylko my mamy wegiel kamienny, do tego w nieograniczonych ilosciach. Dlatego takie parcie na gazociagi maja jak sie okazalo ze lapowki za kopalnie dali, ale nie tym co teraz weglem wladaja.

Data: 2018-08-21 04:57:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 13:47:20 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenuś, węgiel w kopalniach jest, ale nie opłaca się go wydobywać. Taniej sjest kupić za granicą.

--
Bruno

Data: 2018-08-21 14:40:41
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Zenuś, węgiel w kopalniach jest, ale nie opłaca się go wydobywać. Taniej sjest kupić za granicą.

przecież ten kapucyn i tak nie zrozumie
on zakrzywia rzeczywistość :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 15:28:47
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 14:40, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Ty Srajdak wiesz najlepiej. Polakom za POsrańców się nie opłacało ale frycom kupić za złotówkę Polskie kopalnie i wydobywać racami Polaków już się opłacało. Polak powinien wydobyć i dać za darmo twojemu Niemcowi, a później od niego kupić, wtedy to się opłaca. Jakbyśmy nie znali twojej frycolizodupnej propagandy jaką tu głosisz w imieniu jak go nazywasz "niemieckiego pana" zwalczając nas jak nas nazywasz "polaczki", to byśmy pomyśleli żeś skończony kretyn, a ty jesteś po prostu małą gnidą szwabską dziwką. Z resztą kretynem z ciebie także. Bo twój Tusk i POsrańcy za to, że sprzedali frycom nasz kraj to chociaż coś mają, jakieś łapówy wzięli. Mimo, że jak Niemiec pisał co tu sam wspominałeś w swoich postach, że za kilogram kiełbasy stado krów oddali. Ale w odróżnieniu do ciebie POsrańcy zawsze coś wzięli. A ty jak tu pisałeś nadal tyrasz za miskę zupy i jak pisałeś musisz jeszcze dupy Niemcowi nastawiać "z wdzięczności" licząc że ten kiedyś zrobi cie Niemcem. A więc większego kapucyna jak ty tu nie ma.

Data: 2018-08-21 06:48:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 15:28:48 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> on zakrzywia rzeczywistość :DDDDDDDDDDd
> Ty Srajdak wiesz najlepiej. Polakom za POsrańców się nie opłacało ale frycom kupić za złotówkę Polskie kopalnie i wydobywać racami Polaków już się opłacało.

A które to niby kopalnie Niemcy kupili za złotówkę? Podasz jakieś nazwy? Lokalizacje?

--
Bruno

Data: 2018-08-21 16:19:23
Autor: Lord Donald
[...]

Wiesz Srajdak, ta twoja propaganda typu POsrańców nie zna granic. Te pierdolenie POsrańców już bokami wychodzi. PO jeszcze nie rządziło. Wałęsa nie podpisywał glejtów u Kiszczaka, U sowy nie nie mówili, taśmy to falsyfikat, każda afera gdzie moczeni są POsrańcy to nie my, albo to nie afera, Niemcy nie chcieli ubić stoczni aby promować swoje, kupić LOT i kopalni, itp...  Wiesz srajdak aż się nie chce z wami dyskutować, bo taki jak ty to szczają w oczy a wy nadal że deszcz pada. Z reśtą kilka lat temu było nawet o próbie sprzedaży kopalni nawet na psp, wystarczy się poszukać na google to afer twoich POsrańców wychodzi tysiące. Ale Srajdak z tobą od lat jest podobnie jak z POsrańcami, uprawiacie tu jakąś propagandę to nie my. Poczytaj swoje posty, od wielu lat tu piszesz z kilku dziecięciu wcieleń, później walisz z ściemę, że to nie ty piszesz ale jacyś podszywańcy, tym bardziej że treść twoich postów jest zawsze taka sama, nie zmieniająca się od lat. Bardzo wątpię żebyś siedział tam u swojego jak go nazywasz "niemieckiego pana" i nie miał żadnej wiedzy od lat co się dzieje u nas w kraju, raczej robisz wszystko aby nam dojebać jak nas nazywasz tu na psp "polaczki.

http://www.nowiny.rybnik.pl/artykul,35425,niemcy-buduja-u-nas-kopalnie-chca-zatrudnic-1500-osob.html

http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3415243,kopalnie-brzeszcze-chca-przejac-niemcy,id,t.html

http://wyborcza.pl/1,155287,20354189,niemcy-buduja-na-slasku-wlasna-kopalnie-wegla.html

Wyszukaj sobie co się działo z kopalniami i naszym węglem za PO

Data: 2018-08-21 08:17:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 16:19:25 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
[ciach bełkocik]

[...]

To kupili za 1 złotówkę, czy budują za 150 mln euro. Zdecyduj się. Kupili i wydobywają? Budowa już się zaczęła? Kopalnię Brzeszcze OIDP kupił Tauron i to za czasów rządu Ewy Kopacz. Coś się zmieniło w tej kwestii?

Wyszukaj sobie co się działo z kopalniami i naszym węglem za PO

Z kopalniami działo się dokładnie to samo co teraz, większość sobie nie radzi i jest trwale nierentowna.

--
Bruno

Data: 2018-08-21 17:45:40
Autor: Lord Donald
[...]

Nie wiem na cym ma polegać nierentowność, jeżeli chodzi o zrobienie coś samemu i nie płaceniu komuś z zewnątrz. Po za tym mówienie o nierentowności, bo nie zarobi na tym jakiś mianowany cwaniaczek z zachodu, tylko pospólstwo, robole z Polski. Gotowanie obiadów w domu także jest nie rentowne. Nie zarabia się na tym nic. Ale jedzenie jest ważne w gospodarstwie domowym, branie kredytów i kupowanie poza domem to raczej ekonomiczne samobójstwo. Tak samo jest we wszystkich branżach gospodarce krajowej, kupuję się dopiero to czego samemu nie można wyprodukować. U nas przez 30 lat było odwrotnie, likwidowało się nasze Polskie jako nie rentowne i zastępowało zagranicznym, za które musieliśmy płacić biorąc za granicą kredyty. Zawsze jak coś możemy zrobić sami, jest bardziej rentowne jak kupione z zewnątrz. Chyba, że ktoś ma nadzieją, że jak sobie zupę ugotuje to zaraz za poświęcenie powinien ktoś mu maybacha kupić, inaczej w tym zysku nie widzi bo nie zarobi.

Data: 2018-08-21 09:23:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 17:45:42 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Nie wiem na cym ma polegać nierentowność, jeżeli chodzi o zrobienie coś samemu i nie płaceniu komuś z zewnątrz.

Na tym, że ktoś musi do tego interesu z podatków dopłacać.
Nasza przewspaniała PGG zarobiła w zeszłym roku, przy rekordowych cenach węgla, 86 mln złotych wydobywając w 15 kopalniach 30 mln ton węgla. Pewnie wydaje ci się że to dużo? Kopalnia Bogdanka wydobyła 9 mln ton i zarobiła na tym  173 mln. Jedna kopalnia produkuje tyle co 5 kopalń PGG. Dając przy tym zysk 2x wyższy od całej PGG. Jak myślisz jakie szanse ma PGG gdy cena węgla zacznie spadać?

A i jeszcze jedno. Pewnie obiło ci się o uszy ile to nie zarobiło w zeszłym roku polskie górnictwo. 70% tego wyniku to zysk JSW.

--
Bruno

Data: 2018-08-21 18:18:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

nie cymbale
nierentowność polega na tym że suweren dopłaca aby te bankruty dalej
funkcjonowały :DDDD

ale ty jesteś starym pseudo-patriotycznym, zacofanym intelektualnie o 50 lat
mentalnym komuchem, tak tępym że potrafi się tylko uczepić jakieś pzprowskiego
bełkotu o kopalniach, a potem ten bełkot rodem z psychiatryka przelewa tutaj
:DDDDDD

ale jeżeli dzięki temu jeszcze nie spierdoliłeś się do końca to wal dalej :DDDD
niezłe polewka z takiego dzbana :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 18:18:30
Autor: Lord Donald
[...]

No może inaczej: Przypuśćmy że zagraniczny węgiel jest o 20% tańszy. Oczywiście chodzi o koszty pracy Polskich górników, którym to jak zawsze mało, jak to PO mówiła. Ale dotując te 10% sprawiamy, że kupiony zostanie nasz. Górnicy dostają swoje wypasione pensje gdzie płacą na start 20% podatku PIT, później z tego 20% VAT, państwo Polskie już zarobiło z tej dotacji 20%. Górnicy to prości ludzie cześć to przepije i przepali w papierosach gdzieś 10% znowu zarabia nasz kraj. W tym wszyscy raczej kupią produkty w Polsce, ile będzie z tego polskich produktów to trudno powiedzieć, po dewastacji polskiego handlu na rzecz zachodniego raczej jakieś 40%, ale na pewno zarobią pracownicy handlowi, sprzedawcy a więc cykl się powtarza. Po za tym nie trzeba górnikom i sprzedawcom płacić bezrobotnego i socjalu, kolejny zysk naszego Państwa. A teraz policz ile by było przy zakupie z Niemiec, należało by płacić z kredytu zagranicznego bo za złotówki u Niemca nie kupimy, pieniądze do nas nie wrócą zasilą gospodarkę niemiecką.

Co do 500+, jest podobnie. Uszczypliwe uwagi że to przepiją, to tylko się PiSorom modlić o to aby to przepili, bo i tak wróci to z powrotem w akcyzie na alkohol a ta jest bardzo wysoka. Ale i tak pieniądze dane we własnym państwie to raczej pieniądze przez państwo w połowie odzyskane. Sam uważam, że jakby PiSiory dali każdemu dziecku, to jeszcze bardziej napędzili by gospodarkę. Mechanizmy ekonomiczne są proste, dlatego taki sukces gospodarczy odnieśli PiSiory dając ludziom pieniądze, napędzili tym małą przedsiębiorczość, bo pojawiły się rynki w kraju, i małe przedsiębiorstwa zaczęły się rozwijać wypychając z kraju niemiecki monopol.

Co do PiSuarów, to właśnie tym, że dają i wspierają Polaków i naszą przedsiębiorczość, napędzają tym naszą gospodarkę. W końcu ktoś skończył z polityką taniej siły roboczej jaka była u nas 25 lat. Całkowicie niszcząc polski rynek. Może 500+ zrobili to niechcący. Mają szczęście, możliwe, że stąd ich sukces. Ale i tak twierdzę że, lepszy w kraju przy władzy głupek ze szczęściem, niż cwaniak krawaciarz na usługach obcego państwa.

Data: 2018-08-21 09:39:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 18:18:32 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> No może inaczej: Przypuśćmy że zagraniczny węgiel jest o 20% tańszy. Oczywiście chodzi o koszty pracy Polskich górników, którym to jak zawsze mało, jak to PO mówiła. Ale dotując te 10% sprawiamy, że kupiony zostanie nasz. Górnicy dostają swoje wypasione pensje gdzie płacą na start 20% podatku PIT, później z tego 20% VAT, państwo Polskie już zarobiło z tej dotacji 20%.
Niestety tak to nie działa. W rzeczywistości wygląda to tak, ze cały zysk w kopalni jest przejadany, a straty są nacjonalizowane.
W latach 2007-2015 górnictwo kosztowało podatników 65mld złotych. z czego w latach 2008-2013 ceny węgla biły rekordy. Oczywiście o żadnej restrukturyzacji nie mogło być mowy "bo zarobiomy i rentowny my są".
Czyli 3 lata dekoniunktury kosztowały nas 65 mld.

Co do 500+, jest podobnie.
Z 500+ jest gorzej. Jest na kredyt, Mateusz jak jeszcze był skromnym ministrem raczył o tym wspomnieć. A ten rozdany szmal idzie głównie na zakupy, a nie na inwestycje. Sądząc po bilansie handlowym głównie zagraniczne.

Co do PiSuarów, to właśnie tym, że dają i wspierają Polaków i naszą
przedsiębiorczość, napędzają tym naszą gospodarkę.

Raczej duszą nowymi opłatami i przepisami skarbowymi. Wiesz wybory tuż, tuż a w kasie pusto. --
Bruno

Data: 2018-08-21 19:14:26
Autor: Lord Donald
[...]

Nie chcę byś demagogiem bo rozmawiamy o PiS a nie PO. Co do PO jak zachód wydoił cały VAT z naszego kraju to raczej to nie była dobra polityka. Lepiej rzeczywiście było to dać biednym polskim żulom niech przepiją, przesrają nawet jakby grosz z tego nie miał wrócić do Polskiej kasy. Ale niech ma Polak a nie Niemiec, nawet jak to ma być Polski żul i złotówki nie zwróci bo wóda z ukraińskiego nielegalnego importu. Co do przejadania, to widzę że lepiej dla ciebie jak zyski przeje jakiś fryc niż Polak. Oczywiście że o to chodzi aby Polacy przejadali zyski za węgiel, a nie Niemcy, lub jakieś mianowani styropianowi bohaterowie kulczyki, blokując pieniądze na lokatach, bardziej zmniejszając obrót na naszym rynku. Ważne że nie wybuliliśmy za węgiel z kredytu, ludzie najedzeni i kredytów nie ma. 2008-2013 ceny węgla biły rekordy, no tak bo o to chodziło aby udupić polską gospodarkę, kupować węgiel z Niemiec. Lek na raka także kosztuje 100tyzs jedna terapia a nie znaczy że tyle samo kosztuje jego wytworzenie. Taka właśnie była polityka POstrańców, sprawić aby było nie opłacalne, upadło i poszło za 1zł, a sami wzięli coś w łapówę bo jak Srajdak za darmo raczej dla Niemca nie robili. Tak nie tylko z węglem ci z PO,PSL...AWS robili.

Co do kasy Polskiej jak na razie od 3 lat budżet nie przekroczony jak to za PO bywało i zawsze łatali zagranicznym kredytem. A ile w kasie to nie wiem, aby tylko na koniec roku się zgadzało, a przez ostatnie 3 lata nie było z tym problemu. To że w czasami kasie pusto, tak to wygląda jak się przeznacza pieniądze na inwestycje, czekając na kolejne dochody. Nie wiem jakie były sytuacje zza POsrańców, ale tam co roku jak pamiętam ich rządy płakali w maju że w kasie pusto, trzeba przycisnąć pasa, ostatecznie zabunkrowali pieniądze aby je zajebać, a dziurę na koniec roku, bo zawsze zajebali za dużo łatali kredytem zagranicznym. Później za wspaniałą pracę na koniec roku wypłacali se trzynastki na który brali kolejny kredyt. Jeżeli sądzisz, że polityka napchania kabzy POsrańcowi i niemieckim mocodawcą była lepsza, niż nakarmienie Polskiego obdartusa, to raczej ze Srajdaczkiem se pogadaj. Ja uważam że lepiej dać naszemu, ale takiemu co te pieniądze wyda, ruszy rynek, a rolnikowi zamiast zmarnieć i zgnić na polu trafi właśnie do takiego biedaka. A wiec właśnie dawanie własnym biedakom z punktu ekonomi to nie marnotrawstwo, bo jak nie kupi żywności to ona i tak zmarnieje, pole będzie leżeć odłogiem. Z resztą jak powiedziałem może PiS mieli szczęście, myśląc o kupowaniu wyborców, odpalili niechcący wzrost gospodarczy. Dlatego wolę głupka ze szczęściem niż mądrego oszusta na usługach obcego państwa. Chociaż PiSuarów uważam za oszołomów, to daję im swój głos teraz, za to że mają szczęście i korzysta na tym nasz kraj. Może za rok jak ich szczęście nie opuści.

Data: 2018-08-21 10:35:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:14:29 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> przedsiębiorczość, napędzają tym naszą gospodarkę.
>>
> Raczej duszą nowymi opłatami i przepisami skarbowymi. Wiesz wybory tuż, tuż a w kasie pusto.
Co do kasy Polskiej jak na razie od 3 lat budżet nie przekroczony jak to za PO bywało i zawsze łatali zagranicznym kredytem. [CIACH]

Budżet nie przekroczony? To dlaczego od 3 lat notujemy rekordowy deficyt? W lipcu miesiąc zjechaliśmy z 9,5 mld nadwyżki do 10mld deficytu.

Mateusz łata to głównie pieniędzmi z zagranicy - finansowanie zagraniczne wykonanie 182,3% 7,49 mld. Źródło: Wykonanie budżetu styczeń - czerwiec 2018: https://www.mf.gov.pl/documents/764034/6311237/20180727_szacunekBP_I-VI_2018.pdf

I to by było na tyle, jeśli chodzi o merytoryczność twojego wywodu.

--
Bruno

Data: 2018-08-21 19:54:05
Autor: Lord Donald
[...]

https://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/wiadomosci/komunikaty?p_p_id=101_INSTANCE_6Wwm&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&p_r_p_564233524_tag=bud%C5%BCet+pa%C5%84stwa&_101_INSTANCE_6Wwm_changeViewTo=abstracts

To co dawałeś także jest do czerwca, szacunkowe wykonanie budżetu. Za lipiec jeszcze nie było, a więc jakaś twoja demagogia. Jak będą fakty to podyskutujemy. Po za tym mam w dupie oglądanie szacunków każdego miesiąca, na koniec roku dopiero mnie to zaciekawi. POsrańcy w połowie roku uchwalali zawsze ponownie budżet bo kasy nie było już w maju.

Data: 2018-08-21 11:24:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:54:07 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

To co dawałeś także jest do czerwca, szacunkowe wykonanie budżetu. Za lipiec jeszcze nie było, a więc jakaś twoja demagogia.
Informacja o deficycie w lipcu podał wiceminister finansów. Nie udawaj, że nie słyszałeś:http://biznes.pap.pl/pl/news/pap/info/2589635,po-lipcu-w-budzecie-pojawil-sie-deficyt-- -skiba-- mf-(wywiad)

Czyli w lipcu wydaliśmy te 9,5 oszczędności  + dochody za lipiec + jeszcze troszeczkę. 10 mld na minusie.
Zaplanowane dochody to 350 mln, czyli średnio ok. 30 mld na miesiąc.

A w których konkretnie latach? Wymienisz? BTW Źródła finansowania długu: https://www.finanse.mf.gov.pl/zadluzenie-skarbu-panstwa

Data: 2018-08-21 14:17:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 23:03:31 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Zaplanowane dochody to 350 mln, czyli średnio ok. 30 mld na miesiąc.
>>
> A w których konkretnie latach? Wymienisz?

Co rok w maju miało być, a tu raptem jedną nowelizację wyskrobałeś i to z sierpnia.

Ale my tu gadu, gadu o budżecie a temat kopalni stygnie: To jak to jest? W końcu Niemcy kupili tę kopalnię za 1 złotówkę, czy mają budować za 150 mln euro? Już kupili i wydobywają? A może budowa już się zaczęła? I dlaczego tylko jedną? Przecież mieli całe górnictwo łyknąć?

Kopalnię Brzeszcze OIDP kupił Tauron i to za czasów rządu Ewy Kopacz. Coś się zmieniło w tej kwestii? Pisiory Niemcom opylili?

--
Bruno

Data: 2018-08-22 00:03:46
Autor: Lord Donald
[...]

No i widzisz,teraz stąd ten kwik. Sam se odpowiedziałeś o co chodzi w tej waszej wersji łamania demokracji i całej sraczce na Polskę ze strony UE. Podobnie LOT także nie kupili, nie oznacza, że nie chcieli. Po prostu im się ujebało w najmniej oczekiwanym momencie. A jak miało być, "Chyba że przejedzie zakonnicę na pasach w ciąży...". W tym właśnie problem, spodziewali się, że ich PO będzie rządziło wiecznie. A tu masz, zakonnica cała a ich już w chuj nie ma. Stąd ten paraliż dupy w UE, co bardziej to w Niemczech, łapówy dane a tu dupa. Jak Tusek się nie zmobilizuje z Grzesiem to główki polecą, i to nie PiSiory im je poukręcają. Ale ci co, którym oni wiszą. Tego właśnie boją się POsrańcy najbardziej. Już by dawno odpuścili bo nakradli się dość. Teraz to koryto zabrane, a zobowiązania pozostały. Kwik już trzy lata, a tu nie widać szansy na kolejną kadencję. Co gorsze PiSiory zaczęli zabierać to co już przejęte. Rozumiem, że was miłośników POsrańców przekonuje struganie idioty przez POsrańców. Nie wiem nie pamiętam. To nie my, bo my nic nie mogliśmy mimo, że rządziliśmy Polską. Nie wszczynaliśmy kontroli, bo by bardziej kradł. Synu to lipa. To nawet nie afera, po prostu 1zł nikt nie chciał to Niemiec wziął. Jak się teraz tłumaczą. Tak samo palisz tu głupa tłumacząc swoich POsrańców, raczej nie można być aż takim kretynem aby tego nie widzieć. POsrańcy wciąż liczą u Polaków na sklerozę. Już dawałem tu kilka linków jakie przewały na kopalniach robili, nie chce mi się w kółko tego wałkować. Kto chce bez problemu znajdzie, a kto nie ce będzie kontynuował bełkot paląc głupa w obronie POsrańców. Z resztą nie tylko na kopalniach. Ale zawsze schemat był ten sam, we wszystkich przypadkach po drugiej stronie stał fryc, czasami francuzik, który przejmował to za przysłowiowa złotówkę. Lista tego długa, swobodnie sobie wy googlujesz.

Data: 2018-08-22 00:11:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 00:03:49 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> To jak to jest? W końcu Niemcy kupili tę kopalnię za 1 złotówkę, czy mają budować za 150 mln euro?
> Już kupili i wydobywają? A może budowa już się zaczęła?
> I dlaczego tylko jedną? Przecież mieli całe górnictwo łyknąć?

[CIACH SŁOWOTOK]

Niestety nadal nie odpowiedziałeś na pytania. I zapewne nigdy nie odpowiesz, gdyż zorientowałeś się zostałeś złapany na kłamstwie. Świadomym, lub nie ale na kłamstwie. Teraz próbujesz starą dobrą pisiorską szkołą to kłamstwo zakrzyczeć i odwrócić od kłamstwa uwagę.

Cały czas próbujesz przekonać wszystkich, ze PO to ZUOOO, ale gdy zapytać o szczegóły, to od razu okazuje się, że twoja teza sypie się jak domek kart, gdyż jest oparta na przeinaczeniach, wybiórczym doborze pojedynczych faktów i rewolucyjnym przekonaniu o słuszności. Albo wprost na bezczelnym kłamstwie jak było w przypadku "sprzedaży kopalni Niemcom za złotówkę" albo z corocznymi nowelizacjami budżetu w maju. Na wiecu PiS pewnie to przechodzi, ale u mnie nie przejdzie. Jeśli chcesz dyskutować, to słowotok i kłamstwa musisz zastąpić rzeczowymi argumentami.

--
Bruno

Data: 2018-08-22 12:15:31
Autor: Lord Donald
[...]

Właśnie ty obracasz kota ogonem. Jak zawsze to nie my, bo przecież sąd nas nie skarze nie macie dowodów. Już pomijając jakoś waszych sądów, gdzie właśnie demontuje się was mafijny układ z wielkim kwikiem. Dostałeś publikacje. Wyciągnij wnioski a one są oczywiste. I nie kłam tutaj jak twoi POsrańcy, że trza było opchnąć za złotówkę Niemcowi bo nie było chętnych a przedsiębiorstwo było nierentowne. Mechanizm POsrańców był znany, doprowadzić do nierentowności i upadłości, następnie do fryca za zeta. Nie tylko kopalnie, chociaż kopalni nie zdążyli p[podobnie jak LOT-u. Ale zrobioną tak z 90% majątku państwa. A więc nie pal głupa, to że Tusk i jego POsrańcy nie zdążyli za opchnąć kopalni i LOT-u Niemcom nie znaczy że toi ich oczyszcza. Ale machina ruszyła , najpierw zaczęli doprowadzać do upadłości, aby zracjonalizować sprzedaż Niemcowi za złotówkę, stąd ta twoja nierentowność jaką teraz kwiczysz. Same informacje że Niemcy zaczęli kupować koncesje na nasze złoża, a kopalnie celowo nie sprzedawały zaległego węgla dużo mówią o sytuacji w tamtych czasach. Podobny mechanizm był robiony w Amber Gold aby opylić Niemcom LOT.

Więc nie pal, głupa że nie mogę nic udowodnić, bo wiesz że twoim POsrańcom nie poskoczę, za malutki tu jestem. Taki jak ja idzie na wybory i wybiera się takich co te złodziejstwo ukrócą, oraz może zwalczać głupotę takich jak ty. Przykładów wyprzedaży Polskiego majątku w ten sposób jest dużo. Jak POsrańcy zamiatali go pod dywan praktycznie większość sprawy przedawnione, a wiemy jak działała prokuratura i sądy przez ostanie 25 lat, na telefon POsrańcom mogli zaklepać każdy wyrok. Mieli majotek naszego kraju i sądy w garści a więc zrobili co zrobili. Aferę PZU, gdzie działał podobny mechanizm to się POsrańcom upiekło, zaklepali ją pod dywan bo byli sędziami we własnej sprawie. Amber Gold, za pewne posadzą slupów, do fryca nie dotrą, mimo że wina POsrańców jest oczywista. Raczej trudno złodziei ukrócić, należy ich eliminować poprzez wybory, co się stało dlatego ruszyła tak gospodarka przez ostatnie 3 lata. Co do sposobu w jakim wykańczali POsrańcy Polski przemysł, to w przemyśle węglom zaczął działać podobny mechanizm, i tu nie ma co zaprzeczać, bo to od 25 lat norma stosowana przez POsrańców. Nie ma mowy o jakiej kolwiek nierentowności.

Po za tym jak napisałem, w przypadku węgla i innych surowców mineralnych nie rozumiem na czym polega nierentowność, to tak jakby w ogródku wyrosły mi piękne warzywa, ale bym ich nawet nie wyrwał bo koszt schylania byłby dla mnie za ciężki. Pozwolił bym sąsiadowi to pozbierać, co dziwniejsze poszedł bym i u niego kupił swoje warzywa. Tak właśnie wyglądało przekazanie koncesji Niemcom na nasze złoża, następnie racjonalizowanie tego, że przecież możemy kupić od Niemców, bo nam się nie opłaca schylać po ten węgiel, a Niemcowi się opłaca dotować górnictwo, gdzie jego część ulokuje u nas. A więc dziwne że coś jest nie rentowne dla nas mimo, że jest nasze. Ale to nasze rentowne dla innych mimo, że on sięga nie po swoje. Tym bardziej, że mamy nadal takie potrzeby i ten węgiel nadal jest nam potrzebny, ale będziemy musieli nasz węgiel kupić jeszcze od obcego państwa. Nawet dzieciak połapał by się że taka polityka to kant, nie ma mowy o jakiejś uczciwej ekonomi.

Co do całości kantów, nadal czekam jak PiSuaray załatwią sprawę POsrańców, chociaż widać że tu zaczyna ręka rękę myć. Jak na razie kilka kamienic zwrócone, gdzie oszustka Hanka i reszta jej POsranej hołoty śmieje się im w twarz to żaden sukces. Jak nie zrobią z POsrańcami porządku to będzie jeden warty drugiego. Mniemy nadzieję że jak zdemontują ich mafijny układ w sądzie to nie będzie stało nic więcej na przeszkodzie. Jak na razie to pisiory mniejsze zło, nie chwalę ich, ale jak wcześniej pisałem lepszy głupi szczęściarz, jak mądry złodziej u nas przy władzy. Tak, że straszenie pisiorami to marna kampania posrańców, jacy by pisiory nie były, żule, diabły z rogami, to dla Polaków nie ma nic gorszego jak powrót rządu POsrańców. Po za tym nie mają nic do zaoferowania poza obaleniem pisiorów. Nawet nie próbują rzucić obłudnej kiełbasy wyborczej jak to dawniej bywało, może już wiedzą, że nikt im nie uwierzy. Po za tym palą głupa jak ty tutaj, nic się nie rehabilitują w oczach społeczeństwa, nic nie tłumaczą, mając Polaków za kompletnych kretynów, próbują grać na tak zwane łzy Sawickiej, gdzie próbują wmówić że to pisiory ich uwiedli za ich czasów rządów, dokonali prowokacji, dlatego kradli, a teraz politycznie ich oskarżają. Nawet nie wypaliła kolejna próba rzucenia tratwy w postaci N, jak za UW AWS rzucili PO. Tak że brutek zgadzam się pisiory to klecholubni fanatycy, którzy mają szczęści i odpalili naszą gospodarkę. Ale posrańcy nie mają już szans, nie wypromujesz ich. Ta padlina dogorywa tylko doi przyszłych wyborów. Raczej pisory spokojnie zdobędą swoją większość, aby nie konstytucyjną. Dlatego za rok głosuję na SLD aby miał kto ich przyhamować. W wyborach samorządowych, raczej pisior ze swoim szczęściem się sprawdzi. Jako wyborca w tym gównie trzeba sobie radzić, jak nie ma alternatyw, nie ma mowy aby nie iść na wybory bo nawet 1/3 głosu na posrańców, jaką dajemy nie idąc na wybory to dla nich zbyt wiele. Za rok raczej trzeba iść aby raz na zawsze na dobre wyeliminować posrańców od koryta. A jakby pojawiła się jakaś partia na którą warto było zagłosowań to było by super.

Data: 2018-08-22 04:05:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 12:15:35 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [CIACH SŁOWOTOK]
> Teraz próbujesz starą dobrą pisiorską szkołą to kłamstwo zakrzyczeć i odwrócić od kłamstwa uwagę.

[CIACH BEŁKOCIK]
I znowu słowotok bez ładu i składu ci się włączył. Ale spróbujmy podsumować największe kłamstwa..

Teza o szykowaniu sprzedaży LOT OLT opiera się na kilku podsłuchanych przez ABW rozmowach. A konkretnie to nawet nie na kilku rozmowach, a jednym konkretnym zdaniu: "on mi powiedział, że wystarczyło miesiąc (...) żeby k... LOT upadł" z rozmowy Katarzyny P. z bratem. Wielce wiarygodne źródło. PiS dorobił do tego bajeczkę, a ty ją powtarzasz, pt. "PO przy pomocy AG chciało zniszczyć LOT". Niestety ni jak nie udaje się tej bajeczki udowodnić. Bajania poseł Wasserman, nawet poparte urokiem osobistym, to żaden dowód.
W rzeczywistości LOT został uratowany dzięki pomocy Państwa: https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-restrukturyzacji-pll-lot.html
Tak, poprzednie rządy rozważały sprzedaż LOT, ale miała być to sprzedaż dużemu inwestorowi branżowemu, a nie firmie krzak.

Dalej bajasz o masowym kupowaniu przez Niemców koncesji na nasze złoża. Kolejne łgarstwo. Jeśli chodzi o kapitał niemiecki to jedyna koncesja i to poszukiwawcza, a nie wydobywcza została uzyskana przez spółkę Silesian Coal. Nadal nie odpowiedziałeś, czy dokupili sobie do niej kopalnię za złotówkę, czy też chcą te kopalnię budować za 150 mln euro.

Dodatkowo twierdzisz, że nie rozumiesz jak wydobycie węgla może być nieopłacalne. Już ci to tłumaczyłem: koszty wydobycia przekraczają wartość rynkową urobku.
Po przedstawieniu prostych wyliczeń od razu zrejterowałeś i zająłeś się budżetem. I od razu zaliczyłeś kolejną wtopę. Powtarzam jeszcze raz: chcesz dyskutować, to odrzuć to propagandowe gówno i dyskutuj o faktach.

--
Bruno

Data: 2018-08-22 06:22:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 14:38:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [CIACH BEŁKOCIK]
> Dodatkowo cały czas swoje kalumnie popierasz ordynarnymi kłamstwami, więc nie dość że jesteś szuja i złodziej, to jeszcze dodatkowo notoryczny kłamca bez grama honoru.

[CIACH BEŁKOCIK]

A ty swoje. "Wszyscy kradli ale pisiory są czyste jak łza."

Pozwól, ze przypomnę ci odrobinę historii. Od wyborów w 1989 jednym z głównych rozgrywających w naszej polityce jest Jarosław Kaczyński. Najpierw za plecami Lecha Wałęsy, to on biegał po przystawkach PZPR i zachęcał je do wstąpienia w koalicję z OKP, to on forsował kandydaturę Wałęsy na Prezydenta, a w międzyczasie wraz z grupą bliskich współpracowników budował zaplecze finansowe Porozumienia Centrum uwłaszczając się na państwowym majątku i prowadząc różne dziwne interesy. Dzięki tym działaniom po dziś dzień żyje jak pączek w maśle. Później swoimi działaniami walnie przyczynił się do rozbicia OKP przed uchwaleniem jakiejś sensownej ordynacji wyborczej.

Politycy PC weszli w skład rządu Jana Krzysztofa Bieleckiego, obejmując w nim teki: szefa Centralnego Urzędu Planowania (Jerzy Eysymontt), szefa Urzędu Rady Ministrów (Krzysztof Żabiński) oraz ministra budownictwa (Adam Glapiński). Tego też zapewne nie pamiętasz, albo raczej nie chcesz pamiętać.
Kaczyńscy byli w tym czasie wysokimi urzędnikami w kancelarii Prezydenta Wałęsy. Prawdziwy swój talent objawił Jarosław po wyborach 1991 roku, najpierw pracowicie montując koalicję na rzecz wyboru Jana Olszewskiego na Premiera, a następnie usilnie go zwalczając już dzień po zaprzysiężeniu.
Ostatecznie rząd upadł 5 czerwca 1992 (tak 5 czerwca, głosowanie wotum nieufności odbyło się już po północy) bez uchwalenia budżetu za to w atmosferze teczkowej awantury. Po tej akcji już nikt nie chciał z nim gadać o koalicji.
 Sukcesy Jarosława doceniło też społeczeństwo nie udzielając jemu i jego partii mandatu w kolejnych wyborach. Ale to nie było problemem, gdyz już wcześniej udało się zabezpieczyć odpowiedni majątek. Na Jarosława czekała Fundacja Prasowa "Solidarność".

Wielce uprawnioną jest teza, że swoimi działaniami walnie przyczynił się do przejęcia rządów przez postkomunistów w następnych przedterminowych wyborach.

--
Bruno

Data: 2018-08-23 13:04:11
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

pięknie znokautowany przygłupi dold ronald :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-23 17:44:11
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:p45tndphndp7hl7j0hv3b6k9hu06trpvgb4ax.com...
[...]

Ten "lord" to jakiś psychol albo płatny pachołek kremla.

CL

Data: 2018-08-22 05:03:18
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2018-08-22 13:51:20
Autor: Lord Donald
[...]

No i znowu wracamy do waszej starej POstanej polemiki. Co z tego że kradliśmy, ale możecie nam gówno udowodnić. Właśnie w tym problem. że wy POsrańcy macie Polaków za skończonych kretynów, i na tym opieraliście swoje wszystkie kampanie wyborcze. To że was nie skarzemy i nie wywieziemy w wagonach bydlęcych, ponieważ czasy taki sądów się skończyły a wy jesteście sprytni, i świadków się pozbyliście, nie znaczy że nie widzą waszej obłudy i ponownie was wybiorą. Nikt nie liczy że rozliczą was za całe 25 lat. Bo by musieli was wytłuc i sądzić jak to było za 2 Rzeczypospolitej, tam byście długo nie pożyli, co dopiero śmiać się ludziom w oczy jak to teraz robicie i liczyć że za 5 lub 10 lat znowu wejdziecie do koryta. Po prostu nikt już was ponownie nie wybierze, i nie ma co tu kłamać że opylenie całej naszej gospodarki na zachód za przysłowiową złotówkę, było z góry uzasadnione, bo co polskie zaraz jest nie rentowne, a jak ktoś myśli inaczej to i tak wam gówno udowodni bo za sprytni jesteście. Po prostu wasze czasy przeminęły, koniec państwa teoretycznego jakie tworzyliście przez 25 lat i nie musi nikt z was nie musiał przejechać zakonnicy w ciąży na pasach, żeby wam udowodnić że jesteście złodziejami. Tyle co po was zostało, nawet już w kłódce nikt waszego kwiku słuchać nie będzie. Nie wiadomo ilu waszym Bolkom jeszcze da się udowodnić, że byli złodziejami, mniemy nadzieją że chociaż kilku beknie. Ale wielki sukces jest, że nie ma was już przy korycie, a za rok będzie was jeszcze mniej.

Data: 2018-08-22 14:38:17
Autor: Lord Donald
[...]

A jak nie będzie dowodów to ma oznaczać według ciebie, że naszą gospodarkę rozkradli i sprzedali na zachód po prostu krasnoludki. To że POosrańcy rządzili w tym czasie przez ostatnie 25 lat było czysty przypadkiem i zbiegiem okoliczności. W innych kraja to już by dawno POsrańcy siedzieli a to co ukradli by im odebrano, same poszlaki wystarczają. Tu się pisuary nad dawnymi koleżkami litują. Wystarczy siedzieli przy władzy, byli za to odpowiedzialni, a samo się nie ukradło, cudów niem ma. Nawet mechanizm afer jest znany, jak sprzedawano za złotówkę doprowadzając do nierentowności. Skończ chorą demagogią, spotem wyborczym POsrańców, w którym jedyną odpowiedzią jest, bo przecież nam gówno możecie udowodnić, a jak spróbujecie to jesteście kłamcami. A więc frajerzy Polacy wybierzcie nas jeszcze raz. My wam obalimy PiS i wróci tak jak było bo było wspaniale. Kiedy były czasy, że wasza gospodarka okradała się sama i była to wielka lipa, a my nic nie mieliśmy wspólnego, mimo że rządziliśmy to nic nie widzieliśmy, pilnowaliśmy jedynie aby tacy pisiory nie odebrali nam koryta. Mniej więcej właśnie tak wygląda wasza kampania wyborcza, tak jest odbierana przez Polaków. Nie macie szans znowu licząc na sklerozę Polaków, sprzedać im wyborczą kiełbasę typu obalimy pisiorów. Możliwe że jakby niektórzy z was okazali choćby skruchę za wasze rządy, i coś tam by zaoferowali jako rozwiązanie to kilka z was do koryta się przepchało. Ale jak na razie to wasza trzoda to pilnuje tego dziurawego worka z aferami, w których co róż coś wycieka, staracie się jedynie przypilnować aby z niego nic nie wyciekło konkretnego, aby polacy mogli wam naskoczyć nie mogąc nic udowodnić, abyście nie stracili nawet tego co żeście nakradli.

Data: 2018-08-22 07:46:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 15:53:11 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Ale zajebisty POsrany populizm. Mam rozumieć, że wszyscy kradną, w więc jak kradną to niech kradną najlepsi dlatego mam głosować na PO?

A głosuj sobie jak chcesz, ale nie wciskaj innym kitu, że PiS jest czysty jako te lilije. Mieszali w tym samum kociołku od 1989 roku i tak samo spijali śmietankę.

AWS to po części PC. Jan Szyszko i Lech Kaczyński. Pamiętasz te nazwiska?

A taki KLD to wcześniej o mało co nie stał się częścią PC. Zresztą później obie partie blisko z sobą współpracowały. W rządzie Bieleckiego PC miała 3 ministrów.

[ciach bełkocik]

A co do reszty to wyjawisz wreszcie w którym to momencie lot miał być sprzedany Niemcom?

To może choć pamiętasz kto sprzedał Stocznie Gdańską, a teraz odkupił ją za okrągłą sumkę?

Co do prywatyzacji szpitali, to słyszałeś kiedyś od spółce Greenhouse Capital Management SA. Nie? A o hodowli długów? Wielka szkoda, bo to bardzo ciekawa firma. "Prawnicy ze znanej sopockiej kancelarii, prywatnie - przyjaciele prezydenta Lecha Kaczyńskiego, byli anonimowo właścicielami największej w Polsce firmy handlującej długami placówek służby zdrowia - Greenhouse Capital Management SA."
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/254943,1,ogrodnicy-szpitalnych-dlugow.read

Teraz krążą pomysły by polskie szpitale oddłużał Bank Światowy: http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,22672932,minister-zdrowia-znalazl-sposob-na-oddluzenie-polskich-szpitali.html
Prace nad pomysłem cały czas trwają: https://www.rp.pl/Lekarze-i-pielegniarki/308089979-Rzadowa-pomoc-dla-zadluzonych-szpitali.html

--
Bruno

Data: 2018-08-22 15:53:09
Autor: Lord Donald
[...]

Nie wiem czy kaczory teraz kradną, nic mi o tym nie wiadomo. POsrańców także nie sądzę za jakąś jedną wpadkę. Można powiedzieć raz to wypadek, dwa to przypadek, ale dziesiątki afer przez 25 lat rządów od AWS, UW, PSL, PO to już patologia. W tym nie wiadomo jak oddaliśmy prawie cały nasz przemysł za przysłowiową złotówkę bo przecież nierentowny. Nawet na szpitalach aby robić biurowce interes miał być robiony, bo przecież wybory kosztują, a jak nam podskoczą to skażemy tego co ujawnił bo sądy nasze. Oczywiście LOT nie rentowny się stał jak Niemiec go chciał przytulić, oczywiście PO nic nie wiedziała o tej lipie. Można tego by tu pisać na kilkanaście stron, oczywiście samo się zrobiło, krasnoludki albo komuniści, to że przez 25 lat rządzą ci sami z PO to czysty przypadek, nie ma twardych dowodów. Wiesz jak za jakiś czas okaże się że pisuary będą tacy sami to tak jak POsrańców będę za tym aby wykopać ich z koryta. W niczym twoje prognozy na pisuarów nie umniejszają tego, że posrańcy nie powinni już więcej tu wracać. To ich nie tłumaczy, że teraz to pisior możliwe że też kradnie. Podejrzewam, że jakby posrańcy mieli choć jedną taką aferę na pisuarów jak jest na nich dziesiątki uzbieranych przez 25 lat, to by Warszawa była ich pełna, zjechali by się z całym  Parlamentem Europejskim aby robić tu pucz.

Data: 2018-08-21 15:13:32
Autor: SK
[...]

Wśród zwolenników 500+ i innej "pomocy" państwa jest tylko paru rzeczywistych idiotów, którzy wierzą w powyższy pseudoekonomiczny bełkot, że państwa się bogacą, gdy dobry interes robią dziesiątki producentów zamiast milionów konsumentów.
Cała reszta dobrze wie, że to złodziejstwo, ale pomysł popierają, bo sądzą, że bardziej oni oskubią sąsiada z podatków, niż sąsiad ich.
Jednych od drugich odróżniam w ten prosty sposób, że proponuję im wzięcie ode mnie 500+ lub każdej innej, wymyślonej przez nich kwoty. Oczywiście uprzedzam ich, że pozyskanie pieniędzy na ten chwalebny cel odbędzie się według tego samego cudownego biznes planu, jaki ma rząd.
Dotychczas na jakieś 15 wstępnie zainteresowanych osób tylko jeden nieborak złożył wniosek i przez całe 10 minut nie mógł pojąć, dlaczego mu wystawiłem fakturę proforma na 1000 zł+ VAT za szkolenie z podstaw mikro i makroekonomii.
Reszta natychmiast traciła zainteresowanie, gdy usłyszeli o skopiowaniu rządowego pomysłu.

Data: 2018-08-22 12:51:48
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2018 o 00:13, SK pisze:
[...]

To poczytaj o Społecznej Gospodarce Rynkowej, jak ona działała, która postawiła Niemcy na nogi. Podobny mechanizm, polityka konsumenta i dużej liczby drobnej przedsiębiorczości, mali przedsiębiorcy zawsze mieli fory przed wielkimi monopolami. Teraz jak dla polityki UE Niemcy musieli wcześniej porzucić tamtą politykę to siali na dupę i kwiczą. Ale dzięki poprzedniej polityce tak wyrośli. Po za tym Szwecja prowadzi podobną politykę, nawet im dobrze szło, jak nie strzelili sobie w stopę zaciągając pasożytów z Afryki, którzy trawią to wszystko nie dając nic z siebie. Krwawy kapitalizm zawsze doprowadza własny rynek do zapaści i kryzysów gospodarczych. Popyt należy regulować do wysokości podaży, podaż to to co mamy w ziemi, wyrośnie na polach, zbyt niski popyt spowoduje że to się zmarnuje i zgnije, a rynek się zapcha. Dlatego efekt jest widoczny, głupim 500+ odpalili rynek, nawet zagraniczny inwestor musiał wpompować w nasz kraj więcej kasy, bo już u nas zdesperowanego frajera co za 500zł  w obawie o woje dzieci do niego przyjdzie tyrać nie znajdzie, musi dać więcej kasy albo niech spierdala, bo wyzyskiwacz także nie wiele wnosił jak takich pracowników to my Polacy dotowaliśmy ze swojej kasy socjalem inaczej padli by z głodu. Lepiej niech matka siedzi na dupie i zajmuje się dziećmi a nie tyra za 500zł, a w zamian kraj i tak wydaje więcej na zapewnienie jej przedszkola, świetlic w szkole, itp.... Dlatego nawet od 1 go dziecka się opłaca, gdy dziecku nie zapewni się przedszkola za większą kasę jak ta nie pójdzie do złodziejskiej pracy. Po za tym, taka kasa to pierwsze co pójdzie w żywność, ruszy nasz przemysł rolniczy, inaczej by zgniło na polu u rolnika, albo by w ogóle nie zasiał, tego nie zabunkrują kasy na lokatach, tylko starać się aby sklepy zapełnić polskimi produktami, aby kasa nie szła za granicę.

Po za ty co tu dyskutować w jakieś teorie, efekt jest widoczny a więc stwierdza się fakt działający od 3 lat. Bez sensu jest powielać jakieś niczym nie poparte teorie swoich partyjnych ulubieńców,  bo chce się im wypromować koryto. Tym bardziej że ci swoje teorie wdrażali już 25 lat, którzy to w przeszłości się nie sprawdzili. Ekonomia POsrańców to jedno wielkie gówno, bełkot i kretynizm, na którego dowodem na idiotyzm jest efekt 25 lat ich rządów i sytuacja zapaści gospodarczej do jakiej doprowadzili jeszcze 3 lata temu. To co głosili jest właśnie bełkot pseudoekonomiczny, teorie waszego profesora Balcerowicza. Tu już nikt nie zastanawia się czy ich teorie, które się nie sprawdziły, wynikały z głupoty i dyletanctwa jeszcze niedawno rządzących, czy były zamierzone aby zrobić z kraju państwo teoretyczne, i się obłowić biorąc za to od obcego państwa. Bez sensu się tu mądrujesz, skoro fakty już dawno potwierdziły skuteczność tego co jest, a ty nadal wyciągasz teorie niesprawdzonego POsranego kretynizmu. Taki bełkot śmierdzi już zgnilizną, mówienie ludziom że rozpierdolicie to co działa i stawia kraj na nogi, raczej wam wyborców nie przyciągnie. Co było to było, 25  lat zmarnowane, a co gorsze cofnęliśmy się bardziej niż byliśmy w 89, ale aż strach pomyśleć co by było jakby twoi POsrańcy z tą swoją ekonomią ponownie dopchali się tu do koryta, na szczęści Polacy zdali sobie z tego sprawę i raczej już ich nie dopuszczą.

Data: 2018-08-21 18:16:03
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Wiesz Srajdak, ta twoja propaganda typu POsrańców nie zna granic. Te

srajdak, pajdak, piśdziak :DDDDDDD

jebnięty, proszono ciebie o nazwy kopalni, a ty znowu wydalasz z siebie ten
przeczytany papier toaletowy :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 18:14:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Ty Srajdak wiesz najlepiej.

srajdak, pajdak, piździak :DDDDDDD

bierz się za swoją głowę życiowa niedorajdo, pośmiewiskiem jesteś i tutaj i u
sąsiadów :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 18:35:39
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 18:14, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak, chodzi ci o twojego jak go nazywasz "niemieckiego pana" i ich sąsiadów Francję?
Srajdak, nie czuję się zniesmaczony z tego że jestem jak mnie nazywasz "polaczkiem. Raczej pośmiewiskiem są twoje Niemcy przyjmując takie gnidy jak ty. Później patrząc na ciebie, kłaniającego się im śmiecia za miskę zupy, myślą, że wszyscy Polacy są tacy sami. Porządny Polak z kraju nie wyjedzie, zdobędzie wykształcenie, zarobi na życie i będzie tu żył nawet lepiej niż twój Niemiec. Tylko tacy nieudaczniki jak ty tam jadą, bo nie potrafią nic, są leniwi, i myślą że tam sięgną raju, ostatecznie za tą twoją jak ją tutaj chwaliłeś miskę zupy robią tam do usranej śmierci. Tacy jak ty mają nadzieją, że otrzymają te swoje niemieckie obywatelstwo, o którym tu tak często wspominasz, jakbyś po tym miał wstąpić do raju i w końcu twój los się odmieni. Każdy dumny pracowity człowiek nie ma problemu mieszkać w swoim kraju. Właśnie z takich jak ty co tam Niemcy się tam śmieją, ale wy to już nie Polacy. To właśnie ty jesteś śmieszny żebrajac tam o te swoje niemieckie obywatelstwo. Ja się przez takich jak ty wstydzić nie będę, bo uważam, że tacy jak ty to nie Polacy. Jesteś tak samo śmieszny dla mnie jak i dla swojego niemieckiego pana. Wyjeżdżając tam robiąc za folksdojcza, obrażając nas Polaków wyzywając od "polaczków", stałeś się wszędzie gnidą.

Data: 2018-08-21 17:15:39
Autor: Lord Donald
[...]

Są jeszcze artykuły z tamtych lat o co to właśnie chodziło ze szkodliwością i nieopłacalnością naszego wydobycia. Nie chodziło tu że to jest nie rentowne i nie opłacalne, chodziło o to jak PO, czy wcześniej UW, AWS, zrobiła z innymi branżami z Polski. Najpierw doprowadzali do nieopłacalności i upadłości, następnie sprzedawali Niemcom za przysłowiową złotówkę. Oczywiście z PO dostawali tam jakieś łapówki. Jak sami Niemcy pisali podczas takich prywatyzacji, nawet o tym Srajdak tu wspominał chwaląc swoich jak ich zwie "niemieckich panów": "że Polak jest tak głupi, że za kilogram niemieckiej kiełbasy, jest w stanie swoje stado krów oddać,...". A więc to, że PO twierdziła przy wszystkim że wszystko co Polskie jest nie opłacalne i należy zlikwidować a w zamian wprowadzić Niemieckie, nie miało nic wspólnego z rzeczywistością. A po co Niemcy wypromowali u nas swój rząd PO, i że ten robił co mu kazali, to jest chyba oczywiste. Lata rządów PO, AWS, PSL, UW, i ich efekt nie budzi wątpliwości, raczej nie był pomyłką rządzących ale zamierzonym działaniem na szkodę naszego państwa, lobbując interesy tych co ten rząd nam wsadzili.

::::::

Niemcy sterują likwidacją polskiego górnictwa!? Kto podsunął Platformie pomysł "wygaszania" kopalń? Firma znana z powiązań z rządem w Berlinie!

oland Berger Strategy Consultants, największa niemiecka firma doradcza, przeprowadziła w 2013 r. audyt w Kompanii Węglowej, Jastrzębskiej Spółce Węglowej i Katowickim Holdingu Węglowym. Koszty audytu - jak poinformował portal ,,wnp.pl" - wyniósł ok. 1,5 mln zł. Według portalu sfinansowanie audytu leżało po stronie spółek węglowych, w których go przeprowadzono.

https://wpolityce.pl/gospodarka/230591-niemcy-steruja-likwidacja-polskiego-gornictwa-kto-podsunal-platformie-pomysl-wygaszania-kopaln-firma-znana-z-powiazan-z-rzadem-w-berlinie

Data: 2018-08-21 18:20:08
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

ty lepiej patrz menelu co pisuar zrobił z tvp (z dochodowej telewizji teraz
dopłacamy do nich 2mld zł, ze stadniny w janowie - światowy lider, a teraz
ledwo dycha).

nie martw się, pieniądze już przytulili :DDDDDDDD

a od pisania że jest inaczej to mają takich intelektualnych zacofańców jak ty
:DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 18:45:25
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 18:20, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak, kretyn z ciebie całkowity. Na tym polega telewizja publiczna, szkolnictwo, służba zdrowia, itp... obiekty użytku publicznego. One nie mają zarabiać pieniędzy tylko służyć ludziom. Powiedz mi srajdak, ile to twój fryc dopłaca  do TVN, Polsat, Onet, Wyborcza, aby szerzyć tu swoją niemiecką propagandę i promować swój niemiecki rząd POsrańców? Oczywiście tu jest zysk niemiecki w tym liczony że przejmą naszą gospodarkę, a to ci się chwali. Jak na razie wasze media to raczej są nie rentowne, mimo ich dzielnej propagandowej i kłamliwej akcji, wasi POsrańcy nie wrócą tu za rok do koryta, a za 5 lat nikt o nich nie będzie pamiętał, no chyba że pokarzą któregoś POsrańca zza krat za afery. A więc Niemcy wywalają pieniądze w błoto finansując te nierentowne telewizje , portale i partie. A na akcję zbrojną Niemiec jak tu liczysz to se możesz pomarzyć, choć byś się tu zesrał to tam drugiego Hitlera nie stworzysz.

Data: 2018-08-21 22:48:42
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> dopłacamy do nich 2mld zł, ze stadniny w janowie - światowy lider, a teraz

Srajdak, pajdak, piśdziak - jesteś megakomuchem.
telewizja publiczna nikomu nie służy, oglądają już tylko tacy popierdoleńcy jak
ty.
Syf i kiła, język na twoim poziomie czyli totalny rynsztok.

konie w janowie też mają służyć społeczeństwu dlatego firma upada? :DDDD
przejechałeś się chociaż jakimś koniem? bo że dostałeś od niego z kopyta w
głowę to widać :DDDD

aż niemożliwe jakim jesteś komunistycznym betonem stary ubeku :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 23:14:18
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 22:48, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak, właśnie widać dlaczego kretyn z ciebie. Właśnie tak ci służy twoja niemiecka telewizja i media zwane prywatnymi, które wyprały ci mózg, lub coś co tam ci wyrosło pod czaszką. Tylko taka może stworzyć takiego folksdojcza kretyna jak ty. Oby jak najmniej takich. Może POsrańców nie dźwigniecie z powrotem do koryta. Ale i tak wstyd nawet jakby progu wyborczego nie przeskoczą, bo 4% kretynów z głosujących na nich także źle świadczy o kondycji psychicznej państwa. Dobrze, że głosują na nich takie Srajdaki jak ty, co siedzą już w Niemczech lub na wyspach, i nie chodzą po naszych ulicach, bo tak to bym się obawiał o bezpieczeństwo ludzi w Polsce.

Data: 2018-08-22 00:04:57
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

buehehe jaki bełkot psychola :DDDDDDDDDD
patrz - tacy sami życiowi nieudacznicy wzięli się za tvp i konie
i co ?
I W DUPE :DDDDDDDDDDDDD
tvp 2mld zł do tyłu
koniec na minusie :DDDDDDDDDDDDDDD

oto świat komunisty dolda ronalda :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-22 08:11:38
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plhvb8$111d$1gioia.aioe.org...
[...]

KANALIO! Przecież to ty podszywając sie pod nasze nick-i produkujesz te teksty. Obsecja niemiecka padła ci na mózg psycholu!

CL

Data: 2018-08-23 09:33:19
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
[...]

Ile mają własnego, tego nie wiem, ale w czechach mają jakieś kopalnie.

Data: 2018-08-23 10:33:06
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może
Data: 2018-08-21 11:49:06
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Ano nie może, gdyż pisiory zakrzyknęły "Atum to zuoo!!! Wunglem bydziem palić!!!" I teraz sprowadzają węgiel z Donbasu via Rosja. Zresztą to mało ważne. Najważniejsze, ze zawierzone i poświęcone:

no właśnie, towarzyszu milicjancie debilu u2 - dlaczego w tym roku pobito
kolejny rekord importu węgla ? :DDDDDDDDDd
co tam u was w komsomolskich gazetach piszą :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 13:30:09
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 09:35:27 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Niemcy mogą wydobywać węgiel,
Głupoty gadasz, właśnie rezygnują i zamykają kolejne kopalnie.

A po kiego wuja Niemcy chcieli wycinać resztkę lasu Hambach jak nie pod
kopalnie odkrywkową węgla brunatnego?   Wycinka ta nie została
powstrzymana przez sąd "na zawsze" ale tylko "odwleczona".

wycinać prastary las,
Który konkretnie? Hambach? Taki on pierwotny jak nie przymierzając
Puszcza Notecka. https://goo.gl/maps/vY5hyEUWBbt
[...]

Ale nasadzenia powycinkowe świerku w Puszczy Białowieskiej mają
przeogromną wartość i trzeba je zwalczać jak ceniących niepodległość?

--
A. Filip

Data: 2018-08-21 04:54:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 13:30:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

kopalnie odkrywkową węgla brunatnego?   Wycinka ta nie została
powstrzymana przez sąd "na zawsze" ale tylko "odwleczona".

Tak kopalnia tam cały czas jest i działa. Kopie się po kawałeczku. Jak nie wierzysz, to pojedź do Kleszczowa i pooglądaj odkrywkę.

> [...]

Ale nasadzenia powycinkowe świerku w Puszczy Białowieskiej mają
przeogromną wartość i trzeba je zwalczać jak ceniących niepodległość?

Sami zrobiliśmy z nich rezerwaty. Ścisłej ochronie podlega ok. 1/3 obszaru Puszczy. A całość jest wpisana do sieci Natura 2000.
Możesz to podziwiać na geoportalu: http://mapy.geoportal.gov.pl/imap/?locale=pl&gui=new&sessionID=4080934
Wystarczy w "Serwisach WMS" włączyć "Obszary chronione Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska" (zakładka Inne)

Lasu Hambach nie ma w sieci Natura 2000. Już nie wspominając o tym, że został tam trójkącik o boku 1,5km.
Taka drobna różnica.

--
Bruno

Data: 2018-08-21 14:40:05
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Lasu Hambach nie ma w sieci Natura 2000. Już nie wspominając o tym, że został tam trójkącik o boku 1,5km.

ech, no i zenusiowo doldowa głupota znowu obnażona
ale te durnie i tak niczego nie nauczą się żelazny łelektorat pisuarowy :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-23 09:32:02
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 09:35:27 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Niemcy mogą wydobywać węgiel, >
Głupoty gadasz, właśnie rezygnują i zamykają kolejne kopalnie.

Coś pisali o wycinaniu lasu pod kopalnie odkrywkową.

Data: 2018-08-23 09:58:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 18:32:03 UTC+2 użytkownik Relatywizator rzeczywistości Dąs napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Głupoty gadasz, właśnie rezygnują i zamykają kolejne kopalnie.

Coś pisali o wycinaniu lasu pod kopalnie odkrywkową.

Fajnie, zauważyłeś że to kopalnia odkrywkowa. A zauważyłeś też, że już niewiele zostało do końca wydobycia?
Konkretnie to chodzi o ten kawałek lasu i o kopalnię powyżej: https://www.google.com/maps/dir/50.8869925,6.5646836/50.8721269,6.569061/50.8801214,6.541738/50.886782,6.5634532/@50.8808119,6.5492911,2050m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2

--
Bruno

Data: 2018-08-21 11:26:46
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

a i tak 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w europie to wolsza :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-22 09:49:45
Autor: Silvio Balconetti
Am 21.08.2018 um 11:26 schrieb Pisiorowy Escobar:
[...]

Rozwaza ktos w Polsce rezygnacje z wydobycia wegla i przejscie na inne zrodla energii?
W ostatnim "Spieglu" (34/18.8.18) pisza o komisji "Wzrost, zmiana strukturalna i zatrudnienie", ktora zajmuje sie porzuceniem wydobycia wegla. Do roku 2030 ma byc o polowe zmniejszone wykorzyystanie wegla do produkcji energii elektrycznej. Tyle plany. Do grudnia ma ta komisja oszacowac w jakim tempie zakoncza zywot elektrownie napedzane weglem kamiennym i brunatnym.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-08-22 02:38:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 09:49:48 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> [...]

Tak. Szyszko. http://biznesalert.pl/szyszko-geotermia-i-biomasa-to-sposob-na-czyste-powietrze/

Przy okazji pisiory próbują po cichu odkręcić to co spie...li w sprawie OZE:
https://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1637053,Ustawa-o-OZE-podpisana-przez-prezydenta-Od-1-lipca-beda-nowe-zasady-wsparcia-Najwiecej-dla-biomasy-spalanej-z-weglem

Wyszło jak zwykle, a eksperci wytykają niedoróbki: https://energetyka.wnp.pl/niedorobki-nowelizacji-ustawy-o-oze,328114_1_0_0.html

--
Bruno

Data: 2018-08-22 14:08:03
Autor: Silvio Balconetti
Am 22.08.2018 um 11:38 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Doradza im moze ta pani od telewizji, co uwaza, ze cos sie spali, to idzie przez komin i juz tego nie ma? :-)

Data: 2018-08-22 05:33:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 14:08:05 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> Doradza im moze ta pani od telewizji, co uwaza, ze cos sie spali, to idzie przez komin i juz tego nie ma? :-)

Nie śmiej się to najnowocześniejsza technologia: przechowywanie w chmurze. Obiecywał Mateusz skok technologiczni i oto i on.

--
Bruno

Data: 2018-08-22 13:36:08
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2018 o 09:49, Silvio Balconetti pisze:
[...]

Niestety nie ma, jak na razie. Można słuchać fanatyków typu Keshe Plazma (magrav), Andrea Rossi (e-kat), ale to niczym nie poparte brednie, nie ma działającego urządzenia, mimo że głoszą to od ponad 10 lat. Chociaż co do "magrav", to nawet są jacyś kretyni co podobnie jak ci co w przypadku PO, głoszą, że nie ma znaczenia, że nie działa i jest do dupy, ale podobnie przynosi ludziom szczęście jak się w niego wierzy, różnica w tym że na ten pierwszy trzeba zmarnować szpulkę drutu a na tych drugich Polską gospodarkę. Są elektrownie wiatrowe, baterie słoneczne dają nie wiele ale wiele kosztują. Po za tym dużą część pochłania ogrzewanie, co pozyskuje się z węgla. Co do bio mas, wystarczy porównać wartości energetyczne i koszty jakie trzeba je pozyskać. Dużo drożej od węgla, no i przy spalaniu zanieczyszczenie podobne. Po za tym nie posiadamy takich możliwości aby wytworzyć tyle biomasy, aby zaspokoić nasze potrzeby energetyczne, ale jest to jakiś kierunek. Jak na razie pelet i inne są za drogie aby spalić w piecu, można sobie na święta w kominku pogrzać. Elektrownia atomowa miała być do 2019 ale wiemy jak PO ją budowali, pieniądze zajebane, można by takie trzy postawić, a nawet miejsca nie wyznaczyli. Pisory elektrowni atomowych nie budują, głupota, ale tyle w tym dobrego, że przynajmniej nie kradną z tego powodu obiecując gruszki na wierzbie jak ich poprzednicy.

Data: 2018-08-21 17:09:16
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i psychol" Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgfbu$e32$3gioia.aioe.org...
 Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może

Polska kupuje węgiel od Putina, wycina puszczę białowieska, a na "energię z atomu" nie ma pomysłu bo "Polska górnictwem stoi".

CL

Data: 2018-08-21 19:29:34
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 17:09, Ciemny Lud pisze:
[...]

Srajdak, to idź i kup ten antracyt, spal w piecu. U Niemca to byś musiał sto lat dupy nastawiać aby to odpracować. Wszyscy kupują antracyt u Putina, bo tylko on go ma. I choćbyś tutaj zsiniał to kupować go będą. Nawet twój jak go nazywasz "niemiecki pan" raczej szybciej zgodzi się na aneksję całej Ukrainy niż zrezygnuje z tanich surowców od Putina. Po prostu sztuka z tym, że najpierw dba się o swoje koryto, a jak one już pełne to zajmuję się politykowaniem w innych krajach. Właśnie to był problem twoich POsrańców, najpierw polityka Niemiec, a na końcu może im gdzieś nasza leżała, ale szczerze w to wątpię. Sami nie ukrywali że zrobili z nas państwo teoretyczne, jak to nazwali "chuj i dupa, kamienia kupa...". Dlatego tu się zgodzę., że PiSuary to oszołomy, dogadując się jak Niemcy z Ruskimi szybciej by napełnili naszą Polska kasę, mam w dupie ukraińskich banderowców, niech spierdalają i sami się dogadują z Ruskimi. PiSiory są jacy są na razie nie ma nic lepszego, ale aby żaden z twoich niemieckich POsrańców już więcej w polce do koryta nie wrócił. POsrańcy już pokazali jak rządzili, a więc zabieraj stąd tych swoich niemieckich POsrańców, sam także nie wracaj.

Data: 2018-08-21 22:49:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

 U Niemca to byś musiał sto lat dupy nastawiać aby to odpracować.

ale ty masz jakąś niemiecką obsesję :DDDDD

widać to niemiecki koń puknął ciebie w tą pustą łepetynę :DDDDDDDD

kto ci w ogóle newsy skonfugurował ? przecież do tego trzeba być mądrzejszym od
małpy a nie jesteś :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 23:16:42
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 22:49, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak ja mam obsesję? Przeczytaj swoje posty, "niemiecki pan", "moje Niemcy", "nasz niemiecki rząd PO",  "wy polaczki", itp... Zryło ci całkiem łeb na tym uchodźstwie.

Data: 2018-08-22 00:05:35
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Srajdak ja mam obsesję? Przeczytaj swoje posty, "niemiecki pan", "moje Niemcy", "nasz niemiecki rząd PO",  "wy polaczki", itp... Zryło ci całkiem łeb na tym uchodźstwie.

zacytuj matole :DDDDDDDDDd
nieźle jesteś szurnięty :DDDDDDDDDDD

pozdrów żonkę :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-22 08:23:18
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Przecież KANALIO to sa twoje teksty. Ty sie podszywasz pod nasze nick-i!
Jesteś psychicznie chory!

CL

Data: 2018-08-22 08:08:46
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plhi5t$b1q$1gioia.aioe.org...
[...]

Chętnie cie spalę w piecu psycholu!

CL

Data: 2018-08-22 13:01:04
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2018 o 08:08, Ciemny Lud pisze:
[...]

Pisałeś już srajdak o tym, że chętnie byś spalił takich jak nas nazywasz "polaczków" w krematoriach. Srajdak powiem ci, że choćbyś się tu zesrał, to twoi POsrańcy już nie wrócą do koryta i nas ew kraju. A tam to se im stołki możecie stawiać, tworzyć im koryta na uchodźstwie. Na kolejną władzę u nas jak go naszywasz twojego "niemieckiego pana" i jego metody na nas jak nazywasz "polaczki", raczej już nie masz szans. Raczej nie czeka ciebie nowa fucha jak to bywało z folksdojczami takimi jak ty za twojego Hitlera przy obsłudze krematorium. Do usranej śmierci będziesz tam cegły nosił za miskę zupy i jeszcze w podzięce frycowi dupy nastawiał. Liczą że rzeczywiście sprawia ci to przyjemność jak już tu pisałeś. Bo to się nie zmieni, ani za rok ani za pięć lat.

moĹźe