mo偶e jaka艣 dyskusja? Nagrywanie audi o i video

Data: 2014-04-13 08:22:35
Autor: ToMasz
mo偶e jaka艣 dyskusja? Nagrywanie audi o i video
W dniu 13.04.2014 07:07, work pisze:
No w艂a艣nie jak sobie wsp贸艂cze艣nie radzicie sobie z nagrywaniem
(pozyskiwaniem) muzyki i film贸w. Jeszcze nie tak dawno za pomoc膮
magnetofon贸w kasetowych i szpulowych to si臋 odbywa艂o (audio) a filmy
(video) to rozpowszechnione magnetowidy (VHS) a teraz????????????

pozdro
teraz zabronione! Ja mam takie pude艂ko z dyskiem 3.5 cala kt贸re nagrywa obraz z "chinch贸w" wi臋c marnej jako艣ci. Ale jak mam co艣 wy艣wietlone na kompie to odpowiednim softem zgrywam obraz i dzwi臋k do avi, bez dodatkowego hardwaru
ToMasz

mo偶e jaka艣 dyskusja? Nagrywanie audi o i video