mobile vikings starter

Data: 2013-12-07 10:20:05
Autor: Klebespachtel
mobile vikings starter
W dniu 2013-12-06 20:46, Stivi pisze:
Gdzie można kupić startej mobilnych wikingów?
Zainteresował mnie pakiet internetowy 2GB za 19zł, ale jeśli jedyną
możliwością nabycia tego startera jest ich strona, gdzie trzeba podawać
wszystkie dane i płatność jedynie kartą kredytową, to nie wróżę im
powodzenia...

Wszystkie dane czyli imię i nazwisko oraz dane adresowe gdzie przyjdzie karta...

Zamiast karty kredytowej można użyć zwykłej debetowej lub skorzystać z szybkiego przelewu dotpay.

Data: 2013-12-07 12:27:13
Autor: Stivi
mobile vikings starter

Użytkownik "Klebespachtel" <fake_1234xyz@o2.pl> napisał w wiadomości news:l7up82$ipp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Oraz datę urodzenia, a to już bardzo duże pole do nadużyć by dostawać jakieś zasrane reklamy

Zamiast karty kredytowej można użyć zwykłej debetowej lub skorzystać z szybkiego przelewu dotpay.

Na pewno nie tylko ja nie przywykłem do takiego kupowania zwyklego zestawu prepaid, więc jeśli nie zmienią podejścia, to mogą od razu zwijać żagle i spadać na Grenlandię.

Data: 2013-12-07 18:02:10
Autor: ToMasz
mobile vikings starter

Na pewno nie tylko ja nie przywykłem do takiego kupowania zwyklego
zestawu prepaid, więc jeśli nie zmienią podejścia, to mogą od razu
zwijać żagle i spadać na Grenlandię.
czy wiadomo jakie numery "dają" ?

mobile vikings starter