mobilny internet kontra kabel

Data: 2009-03-06 09:48:42
Autor: sunwick
mobilny internet kontra kabel
Witaj,
odpowiedz sobie na dodatkowe pytania:
- czy potrzebujesz nielimitowane łącze? Taki np. 1GB wystarczy? Dzis?
W przyszłości?
- czy jesteś w zasięgu 3G, najlepiej PLAY bo są jednak najtańsi?
- czy nie będzie Ci przeszkadzać jak czasem nie będziesz mógł się
połączyć albo łącze spowolni znacznie (tłok na łączach:]) - mi się
przydarza to dość często niestety.

Mi to wszystko przeszkadzało dlatego do umowy którą miałem z orange
(play nie miał jeszcze wowczas zasiegu u mnie), dokupilem lacze
stacjonarne, i dopiero teraz moge powiedziec ze jestem zadowolony z
internetu.

Ja zawsze mówię że kabel to kabel. I od wielu lat tylko to się
sprawdza. Duzo szybciej wczytuja sie strony na 1 megowym laczu, nie
muli nic, nie ma opoznien, wszelkie voip czy skype dzialaja bez
opoznien!
Jesli korzystasz z internetu niewiele, nie korzystasz prawie z p2p to
mobilny net wystarczy.
W innym przypadku - tylko kabel.
Zresztą, wyprobuj - pozycz od kogos na kilka dni, nawet na 1 dzien
mobilny net i porownaj.

Data: 2009-03-06 11:15:32
Autor: Waldemarrr
mobilny internet kontra kabel
- czy potrzebujesz nielimitowane łącze? Taki np. 1GB wystarczy? Dzis?
W przyszłości?

Transfer miesieczny 1GB to dla mnie duzo za duzo wiec tu problemu nie widze. Korzystam z netu duzo ale nie sciagam. Brak zerwan polaczen to dla mnie priorytet.

albo łącze spowolni znacznie (tłok na łączach:]) - mi się
przydarza to dość często niestety.

Stacjonarny osiaga mi transfer wysylania FTP 7 Kilobajtow/s, wiem ze to nieduzo a mimo wszystko w pelni mnie taka predkosc zadowala. Czy 3G osiaga tyle czy roznie z tym bywa?

> [...]
internetu.
> Zresztą, wyprobuj - pozycz od kogos na kilka dni, nawet na 1 dzien

Wezme to pod uwage. Od lat mam tylko stacjonarny i pewne potencjalne problemy moga byc dla mnie obce, dlatego wlasnie pytam praktykow.
Z tym wyprobowaniem to doskonala mysl.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Data: 2009-03-06 22:00:54
Autor: hefal
Użytkownik "Waldemarrr" <mail.jest@na.mojej.str> napisał w wiadomości news:goqt47$noq$1inews.gazeta.pl...
[...]

* Oglądasz czasem filmiki na youtube/zdjęcia? Jeżeli tak, to 1GB
okaże się za mało. Jeżeli zupełnie nie - wtedy będzie raczej ok.

ZDrawim.

Data: 2009-03-07 12:42:04
Autor: owp
[...]

Pomyśl. Wcześniej napisał, że 7kB/s go zadowala.

mobilny internet kontra kabel