mobilny internet kontra kabel

Data: 2009-03-06 15:02:45
Autor: Jeremiasz
mobilny internet kontra kabel
Użytkownik "Waldemarrr" <mail.jest@na.mojej.str> napisał w wiadomości news:goqmtd$hvd$1inews.gazeta.pl...
Rozwazam rezygnacje z tradycyjnego internetu kablowego na rzecz mobilnego przez USB i prosze o rade tych, ktorzy korzystaja z jednego i drugiego. Czy jesli jestem w zasiegu 3G i nie potrzebuje wielkich predkosci to jest to alternatywa godna rozwazenia? Jesli chodzi o usluge internetowa to priorytetem jest dla mnie stabilnosc lacza, czyli brak zerwan przy kilkugodzinnym przebywaniu on-line.

Polecam Play-a. Kup starter Play on Line - za 19 dostaniesz 1GB na 2 tygodnie do wykorzystania - to da Ci obraz, potestuj. Potem mozesz doladowywać za 30zł (2 GB - 28 dni bodajże) lub za 50zł (4GB! - 58 dni). Nie ma nic tańszego. Aż tak tańszego!
Ja jestem w zasiegu 3G i mam transfery porównywalne z 1Mb łączem stałym (czyli rewelka).

JA

Data: 2009-03-06 15:15:15
Autor: Waldemarrr
mobilny internet kontra kabel
doladowywać za 30zł (2 GB - 28 dni bodajże) lub za 50zł (4GB! - 58 dni). Nie ma nic tańszego. Aż tak tańszego!

Uou! Caly czas rozwazalem umowe i abonament a ten u wszystkich operatorow oscyluje wokol 45-50zl/miesiac. Doladowan w ogole nie bralem pod uwage, a widze, ze przy umiarkowanym transferze spokojnie mozna zejsc ponizej oplat 30zl/miesiac.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Data: 2009-03-06 21:33:40
Autor: Tomaszek
Waldemarrr pisze:
[...]

Nie wiąż się umową, bo jak się okaże, że transfery się kijowe, to już tej umowy nie rozwiążesz bez płacenia kar ( dopóki nie skończy się cyrograf ) Oni się zasłonią tym, że świadczą usługę w ramach istniejących możliwości technicznych. Przerabiałem to z Plusem i zasięgiem sieci GSM - w domu miałem zasięg tylko przy oknie ( Warszawa-Ursus) Nie pomogły reklamacje, prośby, groźby, UOKIK i UKE też nic nie wskórały, gdyż złodziei chroni ten właśnie zapis!
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

mobilny internet kontra kabel