mobilny internet kontra kabel

Data: 2009-03-07 10:21:01
Autor: Krenozyl
mobilny internet kontra kabel
Witam!
Użytkownik "Waldemarrr" <mail.jest@na.mojej.str> napisał w wiadomości news:goqmtd$hvd$1inews.gazeta.pl...
Rozwazam rezygnacje z tradycyjnego internetu kablowego na rzecz mobilnego przez USB i prosze o rade tych, ktorzy korzystaja z jednego i drugiego. Czy jesli jestem w zasiegu 3G i nie potrzebuje wielkich predkosci to jest to alternatywa godna rozwazenia? Jesli chodzi o usluge internetowa to priorytetem jest dla mnie stabilnosc lacza, czyli brak zerwan przy kilkugodzinnym przebywaniu on-line.

Waldek

U mnie PlayOnline + router z WAN-em na USB. Potrzeba resetu rouerka to raz, dwa razy na miesiac. Do routerka podlaczone gniadzka w domu oraz PAP2 VOIP do freeconet. Od 3 mieisecy nie zauwazylem problemow z rozmowami glosowyni przez VOIP-a oraz internetem (transfer sredni to d:0,8 MB/s; up.: 0,3 MB/s). Koszt - ok 25 pln/m-c (5GB). Najpierw wzialem z salony na probe abo. - po 7 dniach oddalem i kupilem starter z modemen pod usb w promocji ING - oplata roczna wraz z modemem i 60 GB na rok to 317 pln.
Ale moze to dlatego ze mieszkam w okolicy gdzie w promieniu 10 km tylko kilka osob korzysta z Playa.

Z.

mobilny internet kontra kabel