mobilny internet kontra kabel

Data: 2009-03-07 12:48:52
Autor: owp
mobilny internet kontra kabel
Rozwazam rezygnacje z tradycyjnego internetu kablowego na rzecz mobilnego przez USB i prosze o rade tych, ktorzy korzystaja z jednego i drugiego. Czy jesli jestem w zasiegu 3G i nie potrzebuje wielkich predkosci to jest to alternatywa godna rozwazenia? Jesli chodzi o usluge internetowa to priorytetem jest dla mnie stabilnosc lacza, czyli brak zerwan przy kilkugodzinnym przebywaniu on-line.

Myślę, że spokojnie wystarczy Ci mobilny internet. Mamy w rodzinie z ery i plusa. Z bratem (on ma erę) gramy przez neta w AoE jest ok - dobry ping, transfer też ok. U teściów jest plus (30zł/1GB transferu na miesiąc). Transfer ok (choć to zależy w którym pokoju) - jak mierzyłem to dochodził do 3Mbit/s. Internet używany do www i e-mail - bardzo sobie chwalą, duża zaleta to brak kabla ;-). Co do zrywania połączenia - nie zauważyłem, ale nie siedzę za często u nich :-) Nie narzekają w każdym razie na to.
Pzdr
owp

mobilny internet kontra kabel