mobilny internet na dwa tygodnie

Data: 2014-07-18 14:29:01
Autor: pol
mobilny internet na dwa tygodnie
Panowie, proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.
PotrzebujÄ™ internetu na 2 tygodnie do laptopa.
Kontakt przy pomocy poczty i czasem przegląd serwisów.

Pozdrawiam z góry dziękuję Agata

Data: 2014-07-18 15:56:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-18 14:29, pol pisze:
Panowie, proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.
PotrzebujÄ™ internetu na 2 tygodnie do laptopa.
Kontakt przy pomocy poczty i czasem przegląd serwisów.

Pozdrawiam z góry dziękuję Agata

Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-18 15:57:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-18 15:56, Liwiusz pisze:
[...]

*na 60 dni.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-18 17:13:08
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-18 15:57, Liwiusz pisze:
[...]

a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

Agata

Data: 2014-07-18 16:42:43
Autor: Waldek Godel
mobilny internet na dwa tygodnie
Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:13:08 +0200, zbigniew napisa³(a):

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Agata

taki na jaki ciê staæ, jaki umiesz obs³u¿yæ i jaki dzia³a z twoim sprzêtem
komputerowym Zbigniewieagato.
Szybszy bêdzie dro¿szy, tañszy bêdzie wolniejszy. Od GPRS poprzez edge, 3G
a¿ do 4G LTE.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶æ jest wolna od wirusów bo to jest kawa³ek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-07-18 18:03:39
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mobilny internet na dwa tygodnie

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Od wyboru do koloru.
http://allegro.pl/komunikacja-i-lacznosc-modemy-zewnetrzne-4418?order=d&string=modem+usb&bmatch=s0-e-0718&buyNew=1

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-18 21:28:48
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-18 17:42, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:13:08 +0200, zbigniew napisa³(a):

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Agata

komputerowym Zbigniewieagato.

nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
s³ysza³e¶ o czym¶ takim jak u¿yczenie

Aga

Data: 2014-07-18 21:40:27
Autor: collie
W dniu 18.07.14 21:28, zbigniew pisze:

W dniu 2014-07-18 17:42, Waldek Godel pisze:

komputerowym Zbigniewieagato.

nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
s³ysza³e¶ o czym¶ takim jak u¿yczenie

Aga

Spokojnie, to tylko troll. Olej.

--
collie

Data: 2014-07-19 01:59:10
Autor: PlaMa
W dniu 2014-07-18 17:13, zbigniew pisze:

a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

to zwykłe 3G jest, więc praktycznie każdy smartphone z androidem i
włączonym udostępnianiem przez wifi/usb

Data: 2014-07-18 20:53:08
Autor: Paweł Muszynski
[...]

A ta promocja obowiÄ…zuje?
Bo na stronie Orange nie widzÄ™...
paweł

Data: 2014-07-18 21:37:01
Autor: Czarek
mobilny internet na dwa tygodnie

W dniu 2014-07-18 20:53, Pawe³ Muszynski napisa³/a:

Orange na kartê i jego promocja 6gb za 6z³ na 90 dni.

A ta promocja obowi±zuje?
Bo na stronie Orange nie widzê...

http://www.dobreprogramy.pl/6-GB-za-6-zl-wraca-do-Orange,News,56227.html

--
Czarek

Data: 2014-07-19 01:57:59
Autor: PlaMa
[...]

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Data: 2014-07-19 09:41:50
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mobilny internet na dwa tygodnie

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Plus parę centymetrów w biodrach...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-19 10:29:53
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-19 09:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Plus parę centymetrów w biodrach...

no to jest fajne ;)  ( jestem chuda )
Aga

Data: 2014-07-18 20:44:55
Autor: sunwick
mobilny internet na dwa tygodnie
Data: 2014-07-19 10:39:03
Autor: zbigniew
mobilny internet na dwa tygodnie
Bardzo Wam dziêkujê , buziaczki :)

Jak urodzona blondynka zrozumia³am:

Muszê kupiæ starter Orange na kartê , wykupiæ pakiet 6G internetu , kupiæ modem lub mieæ smartfona
Czy to wszystko ( oprócz modemu) za³atwiê w Biurze Obs³ugi Klienta Orange?
Aga

Data: 2014-07-19 12:26:19
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-19 10:39, zbigniew pisze:
[...]

Mam jeszcze jedno pytanie,
mój kolega ma modem do po¿yczenia, ale nie wie czy bêdzie dzia³aæ, napisa³ mi na kartce, cyt: Huawei E3131 HiLink, mówi, ¿e u¿ywa go do areo2
Aga

Data: 2014-07-19 15:06:13
Autor: dizel
On Sat, 19 Jul 2014 12:26:19 +0200, zbigniew <zbigniew@eu.uk> wrote:

[...]

Spokojnie bêdzie dzia³aæ.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-19 16:03:32
Autor: Waldek Godel
mobilny internet na dwa tygodnie
Dnia Sat, 19 Jul 2014 10:39:03 +0200, zbigniew napisa³(a):

Muszê kupiæ starter Orange na kartê , wykupiæ pakiet 6G internetu , kupiæ modem lub mieæ smartfona
Czy to wszystko ( oprócz modemu) za³atwiê w Biurze Obs³ugi Klienta Orange?

Jak znasz adres i Ciê tam wpuszcz±, to masz pewne szanse, ale to mo¿e byæ
trudne. W razie problemów polecam (prawie) dowoln± stacjê benzynow± albo
dowolny sklep z terminalem. Starter, do³adowanie, kod.

Data: 2014-07-19 17:38:36
Autor: Chris
mobilny internet na dwa tygodnie
W dniu 2014-07-18 20:44, sunwick pisze:
taniej sie chyba nie da :) wakacyjny pakiet Orange 6 GB za 6 z³
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-wraca-wakacyjny-pakiet-orange-6-gb-za-6-zl,2,3,30907.html

Kupi³em to co¶ rok temu na wakacje ale poza wybranymi miejscami w Ch³apowie nie dzia³a³o wiêc warto najpierw siê dowiedzieæ gdzie ten net ma dzia³aæ :) dodam ¿e jak ju¿ uda³o siê po³±czyæ to prêdko¶æ by³a na tak niskim poziomie ¿ê ledwo pocztê da³o siê ¶ci±gn±æ.

Jako druga opcja polecam sprawdzony T-Mobile ze wzglêdu na prêdko¶æ, starter mo¿na mieæ za 5z³ z pakietem internetu 1 GB  na 30 dni.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-07-19 19:48:51
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:

[...]

Buziaczki dla wszystkich Panów ( temu z³o¶liwcowi te¿ :)  )

Kupi³am starter, aktywowa³am us³ugê  internet 6 GB i dzia³a na tym modemie od kumpla.
Wszystko kosztowa³o mnie 10 z³, modem jako¶ siê wynagrodzi ;)
SUPER
ale siê cieszê Aga.

Data: 2014-07-21 09:39:14
Autor: Chris
W dniu 2014-07-19 19:48, zbigniew pisze:
[...]

Ja z³o¶liwy ?? ja tylko poda³em jakie mia³em wra¿enia po kupnie tego pakietu.

Kupi³am starter, aktywowa³am us³ugê  internet 6 GB i dzia³a na tym
modemie od kumpla.

No i o to chodzi.

Wszystko kosztowa³o mnie 10 z³, modem jako¶ siê wynagrodzi ;)

To przep³aci³a¶ 5 z³ w porównaniu do T-Mobile :)

Wa¿ne ¿e dzia³a i to jest wa¿ne.

Data: 2014-07-21 11:49:41
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-21 09:39, Chris pisze:
W dniu 2014-07-19 19:48, zbigniew pisze:
W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:

Ja z³o¶liwy ?? ja tylko poda³em jakie mia³em wra¿enia po kupnie tego
pakietu.

  nie , nie TY

To przep³aci³a¶ 5 z³ w porównaniu do T-Mobile :)

dlaczego skoro tu za 6 z³ mam 6GB
  a ty piszesz ¿e za 5 z³ 1 GB

Data: 2014-07-21 12:13:37
Autor: Chris
W dniu 2014-07-21 11:49, zbigniew pisze:
[...]

Do wymaganego celu (poczta, www) czyli net na 2 tyg starczy
W tablecie da³em 6GB i po 3 tyg ledwo mam 1GB zjechane a m³ody nie raz ogl±da³ ju¿ jakie¶ baje/YT w samochodzie. Je¶li nie robisz aktualizacji przez 3G czy nie ¶ci±gasz torentów czy innego badziewia to 1GB na miesi±c spokojnie starczy. 1GB mam w telefonie i tylko raz zjecha³em poza limit, ogl±da³em mecz MS na TVP Sport jak czeka³em i nudzi³em siê w samochodzie.

Data: 2014-07-21 13:46:14
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-21 12:13, Chris pisze:
[...]

Na laptopie mam zamontowany licznik wysy³ania i pobierania danych, zrobi³am zestawienie z ostatniego miesi±ca to wysz³o 180MB dziennie.
Nie s± to du¿e pieni±dze, oferta jest bardzo dobra.
Aga

Data: 2014-07-21 15:57:17
Autor: Chris
W dniu 2014-07-21 13:46, zbigniew pisze:
[...]

To u mnie jako¶ mniej pobiera :) 4 x skrzynka pocztowa + www + yanosik w aucie.

Nie s± to du¿e pieni±dze, oferta jest bardzo dobra.

Jest bardzo dobra ale jak pisa³em warto sprawdziæ czy w danym miejscu jest zasiêg, ja trafi³em tak ¿e lipa i zasiêgu nie by³o :( za to T-Mobile bez problemu.

Data: 2014-07-21 16:10:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-21 15:57, Chris pisze:
Jest bardzo dobra ale jak pisa³em warto sprawdziæ czy w danym miejscu
jest zasiêg, ja trafi³em tak ¿e lipa i zasiêgu nie by³o :( za to
T-Mobile bez problemu.

Teraz to ju¿ bez znaczenia, bo orange dzia³a na zasiêgu tmobila i vice versa.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-21 16:48:50
Autor: Waldek Godel
mobilny internet na dwa tygodnie
Dnia Mon, 21 Jul 2014 16:10:31 +0200, Liwiusz napisa³(a):

Teraz to ju¿ bez znaczenia, bo orange dzia³a na zasiêgu tmobila i vice versa.

to jest trzeci rodzaj prawdy

Data: 2014-07-21 20:56:23
Autor: dizel
mobilny internet na dwa tygodnie
On Mon, 21 Jul 2014 16:48:50 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Mon, 21 Jul 2014 16:10:31 +0200, Liwiusz napisa³(a):

Teraz to ju¿ bez znaczenia, bo orange dzia³a na zasiêgu tmobila i vice versa.

to jest trzeci rodzaj prawdy

Dok³adnie:)

Pozdrawiam

Data: 2014-07-22 08:24:54
Autor: Chris
[...]

Fakt zapomnia³em o tym .. i w sumie nie pomy¶la³em :) mea culpa

Data: 2014-07-21 09:54:14
Autor: faro
zbigniew wrote:
W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:

Buziaczki dla wszystkich Panów
ale siÄ™ cieszÄ™ Aga.

HeHeHe,... ..., neo-prl'owski duplikat;
ta aga wurst http://tinyurl.com/ka3uowj

Data: 2014-07-22 19:28:15
Autor: Artur Ma¶l±g
mobilny internet na dwa tygodnie
W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:
(...)
Jako druga opcja polecam sprawdzony T-Mobile ze wzglêdu na prêdko¶æ,
starter mo¿na mieæ za 5z³ z pakietem internetu 1 GB  na 30 dni.

Mam "BlueConnect Starter", byæ mo¿e w pierwszej po³owie sierpnia bêdê
potrzebowa³ jakiego¶ internetu z T-Mobile (tylko o to pytam).
Warto to do³adowaæ, czy lepiej kupiæ ichni inny starter?

Data: 2014-07-23 10:12:45
Autor: Chris
W dniu 2014-07-22 19:28, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Zmieni³em tablet na taki z LTE i poszed³em do kiosku gdzie zakupi³em starter za 5z³ (nie by³o wtedy tych za 10z³) do³adowa³em za 30 z³ i mam 6GB 30 dni, teraz ju¿ wiem ¿e 3GB spokojnie wystarczy bo mimo tego ¿e czêsto siedzê na necie, m³ody ostatnio jad±c w korkach ogl±da³ bajki online (us³uga UPC + YT) przez 22 dni zu¿y³em 1.2GB  danych.

Tylko ¿e s±/by³y dwie opcje, jedna to internet a druga normalna taryfa z tel/sms/mms itp ... lepiej wychodzi³a wtedy opcja z taryf± bo oprócz internetu za free mo¿na mieæ tel do T-M, SMS-y albo net tylko ¿e o ile pamiêtam jest lejek dzienny na 50MB i potem d³awik do koñca dnia 16kilo.

Dla mnie warto by³o ale ka¿dy zrobi jak zechce.

Data: 2014-07-23 10:46:30
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2014-07-23 10:12, Chris pisze:
[...]

Przy kupnie nowego to ja wiem jak to wygl±da, ale chodzi mi raczej o
to, czy w taryfie któr± poda³em "BlueConnect Starter" mogê do³adowaæ
tak jak w nowym starterze itd. Nijak tego nie potrafiê sprawdziæ na
stronie T-Mobile i nie wiem czy warto cokolwiek czyniæ z t± kart±,
czy zwyczajnie nie kupiæ nowej - chodzi mi tylko o internet w puszczy.

Data: 2014-07-23 10:55:02
Autor: Chris
W dniu 2014-07-23 10:46, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Tego nie powiem bo nie wiem :) ale z czego co pamiêtam jak szuka³em dla siebie to siê nie da albo ceny by³y kosmiczne. Ale jak nie dam sobie obci±æ :) lepiej kupiæ nowy starter jak tylko do neta, przynajmniej karta jest nowa technologicznie :)

Data: 2014-07-19 07:43:55
Autor: faro
pol wrote:
proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.

http://tinyurl.com/2dme5

mobilny internet na dwa tygodnie