mobilny internet na dwa tygodnie

Data: 2014-07-18 15:56:47
Autor: Liwiusz
mobilny internet na dwa tygodnie
W dniu 2014-07-18 14:29, pol pisze:
Panowie, proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.
PotrzebujÄ™ internetu na 2 tygodnie do laptopa.
Kontakt przy pomocy poczty i czasem przegląd serwisów.

Pozdrawiam z góry dziękuję Agata

Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-18 15:57:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-18 15:56, Liwiusz pisze:
[...]

*na 60 dni.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-18 17:13:08
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-18 15:57, Liwiusz pisze:
[...]

a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

Agata

Data: 2014-07-18 16:42:43
Autor: Waldek Godel
mobilny internet na dwa tygodnie
Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:13:08 +0200, zbigniew napisa³(a):

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Agata

taki na jaki ciê staæ, jaki umiesz obs³u¿yæ i jaki dzia³a z twoim sprzêtem
komputerowym Zbigniewieagato.
Szybszy bêdzie dro¿szy, tañszy bêdzie wolniejszy. Od GPRS poprzez edge, 3G
a¿ do 4G LTE.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶æ jest wolna od wirusów bo to jest kawa³ek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-07-18 18:03:39
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mobilny internet na dwa tygodnie

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Od wyboru do koloru.
http://allegro.pl/komunikacja-i-lacznosc-modemy-zewnetrzne-4418?order=d&string=modem+usb&bmatch=s0-e-0718&buyNew=1

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-18 21:28:48
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-18 17:42, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:13:08 +0200, zbigniew napisa³(a):

a jaki ewentualnie modem muszê mieæ?

Agata

komputerowym Zbigniewieagato.

nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
s³ysza³e¶ o czym¶ takim jak u¿yczenie

Aga

Data: 2014-07-18 21:40:27
Autor: collie
W dniu 18.07.14 21:28, zbigniew pisze:

W dniu 2014-07-18 17:42, Waldek Godel pisze:

komputerowym Zbigniewieagato.

nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
s³ysza³e¶ o czym¶ takim jak u¿yczenie

Aga

Spokojnie, to tylko troll. Olej.

--
collie

Data: 2014-07-19 01:59:10
Autor: PlaMa
W dniu 2014-07-18 17:13, zbigniew pisze:

a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

to zwykłe 3G jest, więc praktycznie każdy smartphone z androidem i
włączonym udostępnianiem przez wifi/usb

Data: 2014-07-18 20:53:08
Autor: Paweł Muszynski
[...]

A ta promocja obowiÄ…zuje?
Bo na stronie Orange nie widzÄ™...
paweł

Data: 2014-07-18 21:37:01
Autor: Czarek
mobilny internet na dwa tygodnie

W dniu 2014-07-18 20:53, Pawe³ Muszynski napisa³/a:

Orange na kartê i jego promocja 6gb za 6z³ na 90 dni.

A ta promocja obowi±zuje?
Bo na stronie Orange nie widzê...

http://www.dobreprogramy.pl/6-GB-za-6-zl-wraca-do-Orange,News,56227.html

--
Czarek

Data: 2014-07-19 01:57:59
Autor: PlaMa
[...]

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Data: 2014-07-19 09:41:50
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mobilny internet na dwa tygodnie

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Plus parę centymetrów w biodrach...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-19 10:29:53
Autor: zbigniew
W dniu 2014-07-19 09:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

albo kody lion, tylko że trudno już je zdobyć i wyjdzie 7 zł a nie 6 jak
wyżej (za to 35GB będzie do zużycia)

Plus parę centymetrów w biodrach...

no to jest fajne ;)  ( jestem chuda )
Aga

[...]