Data: 2012-06-23 12:23:46 | |
Autor: Lukasz | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze:
Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm. ja tam bym wybrał BMW, ale ja to teraz się zachwycam połowę słabszym 530d w kilkunastoletniej budzie ;) Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad przednionapędowcami? ;) -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2012-06-23 13:34:55 | |
Autor: Przembo | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
*Lukasz* w wiadomości news:4fe5992d$0$1228$65785112news.neostrada.pl
napisał(a): W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze: Aż sprawdziłem czy Audi można dostać w wersji "ośka" z tym silnikiem, niestety nie ma takiej opcji, jest wyłącznie quattro - a jak ten napęd się pozna ;-) Pozdr |
|
Data: 2012-06-23 13:46:46 | |
Autor: J.F. | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
Dnia Sat, 23 Jun 2012 13:34:55 +0200, Przembo napisa³(a):
W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze: Co moze tlumaczyc przypieszenie - w bmw na jedynce nie mozna wdepnac ma maksa :-) J. |
|
Data: 2012-06-23 14:04:55 | |
Autor: Przembo | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
*J.F.* w wiadomo¶ci news:rh9t78wm2co6$.1tq2gdlcrepux$.dlg40tude.net
napisa³(a): Dnia Sat, 23 Jun 2012 13:34:55 +0200, Przembo napisa³(a): W RWD mo¿na wdepn±æ na maksa na jedynce, ale nie do razu. Z kolei takie mocniejsze czteronapêdowe bydlê to po prostu katapulta, na starcie nie ma nawet porównania do RWD o podobnej mocy. Pozdr |
|
Data: 2012-06-23 21:19:01 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
Użytkownik "Lukasz" <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:4fe5992d$0$1228$65785112news.neostrada.pl... Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad przednionapędowcami? ;) M550xd oraz A6 3.0 są czteronapędowe. Ja bym wybrał BMW ... bo w tej wersji ogólnie jest skonfigurowane całkiem fajnie, jednak stopień skomplikoania doładowania ... no zobaczymy, jak to będzie sie sprawować. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3 |
|
Data: 2012-06-24 00:15:39 | |
Autor: megrims | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
W dniu 2012-06-23 12:23, Lukasz pisze:
W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze: M550d oraz A6 3.0 TDI Biturbo oba są 4WD. Ale Quatro w Audi dużo dużo lepsze niz XDrive w BMW. A RWD lubię i znam. |
|
Data: 2012-06-24 10:07:46 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
Użytkownik "megrims" Ale Quatro w Audi dużo dużo lepsze niz XDrive w BMW. Bierz tego :) http://www.autokrata.pl/artykul/najmocniejszy-seryjny-diesel-swiata-3550 |
|
Data: 2012-06-24 10:19:19 | |
Autor: megrims | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
W dniu 2012-06-24 10:07, Przemysław Czaja pisze:
Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają. A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu. Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia. Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a. Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy. No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i nadal idzie tylko 250". :D No to mu zdjęli kaganiec. Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320". dla mnie ROTFL. Jak można Q7 jechać 320!!! |
|
Data: 2012-06-24 10:39:00 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
Użytkownik "megrims" Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają. Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x drożej :) Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia. LOL No to mu zdjęli kaganiec. Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320". Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem, dla mnie liczy się przyśpieszenie i chyba nie tylko dla mnie, przecież samochody rajdowe nie są demonami prędkości a moce mają słuszne. Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto lubi mieć auto szybsze ot tak, tylko po to by się dobrze czuć, przecież chyba nikt nie kupuje auta, żeby jeździć po drogach 300km/h, rozumiem to, taka już ludzka natura. |
|
Data: 2012-06-24 12:32:50 | |
Autor: to | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
begin Przemysław Czaja
Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h Jak zrobiłem prawko, to jeździłem 200 po co drugiej w miarę równej i w miarę szerokiej drodze i nic się nie stało. Szybciej rzadko, bo na tych 200 kończyła się 4, więc powyżej auto już raczej niemrawo przyspieszało. Oczywiście nikomu nie polecam, bo to jednak była głupota, ale nie przesadzajmy, że 200 to jakiś kosmos na autostradzie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-06-24 14:36:38 | |
Autor: megrims | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
W dniu 2012-06-24 14:32, to pisze:
begin Przemysław Czaja Młodość nie wieczność. :D |
|
Data: 2012-06-24 16:17:39 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
Hello megrims,
Sunday, June 24, 2012, 2:36:38 PM, you wrote: M³odo¶æ nie wieczno¶æ. :DWidaæ mo¿na, pytanie tylko PO CO? Uwa¿am, mo¿e nies³usznie, ¿e 200km/hJak zrobi³em prawko, to je¼dzi³em 200 po co drugiej w miarê równej i w Jasne... 200 na autostradzie to kosmos m³odzieñca a gaz do dechy zamiast hamowania na widok przeszkody w zabudowanym to rozwa¿na jazda starszego pana... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-06-24 17:24:15 | |
Autor: to | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
begin RoMan Mandziejewicz
Jasne... 200 na autostradzie to kosmos młodzieńca a gaz do dechy zamiast A jak nazwać jazdę RuMuńskim Lanosem 180 km/h po katowickiej? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-06-24 17:25:52 | |
Autor: to | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
begin megrims
Jak zrobiłem prawko, to jeździłem 200 po co drugiej w miarę równej i wMłodość nie wieczność. :D Dobrze, że nie miałem prawka w wieku 18 lat, bo pewnie bym tu nie pisał. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-06-24 12:40:20 | |
Autor: J.F. | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
Dnia Sun, 24 Jun 2012 10:39:00 +0200, Przemys³aw Czaja napisa³(a):
Widaæ mo¿na, pytanie tylko PO CO? Uwa¿am, mo¿e nies³usznie, ¿e 200km/h to zupe³nie przyzwoita i wystarczaj±ca prêdko¶æ - ma³o kto szybciej je¼dzi nawet na niemieckich autobanach. Wrecz za duza - w zasadzie wymaga z 500m widocznosci. J. |
|
Data: 2012-06-24 14:23:35 | |
Autor: megrims | |
mocarny diesel - którego wybrać [OT] | |
W dniu 2012-06-24 10:39, Przemysław Czaja pisze:
(..), żeby jeździć po drogach 300km/h, Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600 kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest. Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut, to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy. Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają. IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy. Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję, aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne, to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę, gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką prowadzić długo. |
|
Data: 2012-06-24 11:02:52 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
mocarny diesel - którego wybraæ | |
W dniu 2012-06-24 10:19, megrims pisze:
W dniu 2012-06-24 10:07, Przemys³aw Czaja pisze: Jak w konkursach p³ywania "na beleczym" ludzie potrafi± p³ywaæ szafami i kurnikami, to niby dlaczego Q7 nie mo¿na tyle pojechaæ? Najwy¿ej na seryjnych hamulcach bêdzie mia³ drogê hamowania niczym poci±g. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶wiêty spokój." |
|
Data: 2012-06-24 16:00:55 | |
Autor: marcin | |
mocarny diesel - którego wybrać | |
Jak można Q7 jechać 320!!! Jak mozna Q& jechac w ogole !!! |