mock draft na yahoo

Data: 2009-09-18 13:51:02
Autor: s
mock draft na yahoo
Hello,

za godzinke z hakiem ma ruszyc mock draft:
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/mock_lobby

Ja chyba z ciekawosci sie podczepie, choc nie mam dotad pojecia, co i jak :-)

Jezeli nie boicie sie, ze przypadkiem odkryjecie karty i macie mozliwosc wskoczyc - pobawmy sie!

Pozdr

Data: 2009-09-18 14:46:03
Autor: lorak
mock draft na yahoo
s pisze:
[...]

to co, H2H Sławku? ;)

Data: 2009-09-18 14:52:23
Autor: s
mock draft na yahoo
Jezeli nie boicie sie, ze przypadkiem odkryjecie karty i macie mozliwosc wskoczyc - pobawmy sie!

to co, H2H Sławku? ;)

Widze Cie :-)

Niech sobie jest i H2H.
W mocku moze byc... Na roto jest zbyt malo chetnych.

Pozdr

Data: 2009-09-18 15:03:21
Autor: wiLQ
mock draft na yahoo
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Widze Cie :-)

Jaka liga?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-18 15:16:02
Autor: wiLQ
mock draft na yahoo

> Triple Double

Ta ktora startuje o godzienie 6:27 PDT i ma numer 127986?
Bo wyglada jakby byla pusta.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-18 15:32:34
Autor: wiLQ
mock draft na yahoo
wiLQ napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ta ktora startuje o godzienie 6:27 PDT i ma numer 127986?
Bo wyglada jakby byla pusta.

Hmm, nazwa Triple Double nie jest unikalna, i to wyglada jakby ludzie
wskakiwali zawsze na najblizsza lige. Zaczeliscie juz czy nie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-18 15:33:38
Autor: lorak
mock draft na yahoo
wiLQ pisze:
[...]

tak, już jesteśmy w trakcie 9 rundy.

Data: 2009-09-18 15:36:27
Autor: wiLQ
mock draft na yahoo
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmm, nazwa Triple Double nie jest unikalna, i to wyglada jakby ludzie
> wskakiwali zawsze na najblizsza lige. Zaczeliscie juz czy nie?

tak, już jesteśmy w trakcie 9 rundy.

Aha, to moze innym razem. Dajcie znac jakie wrazenia.

Przykladowo IMHO dobrym pomyslem bylaby jakas symulacja ligi na
podstawie wydraftowanych druzyn i statsow z zeszlego sezonu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-19 22:44:32
Autor: Rasheed
mock draft na yahoo
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h8vs2f$77c$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jest cos takiego jak w tamtym roku na ESPN, ze draft mial forme licytacji??

Rasheed

mock draft na yahoo