[SPAM][Allegro] mocna lampka: DiNotte 200L do sprzedania

Data: 2009-11-11 18:10:53
Autor: Michał Pysz
[SPAM][Allegro] mocna lampka: DiNotte 200L do sprzedania
Cze¶ć

Pozbywam się mojej DiNotte 200L:
http://allegro.pl/show_item.php?item=814565829

Po nabyciu ravena jej posiadanie mija się z celem więc leży i się marnuje.

Szczegóły w opisie aukcji.

Dla pl.rec.rowery 8% rabatu od ceny wylicytowanej.

mp.

Data: 2009-11-11 21:07:49
Autor: czarny_kruk
Michał Pysz pisze:
Cze¶ć

Pozbywam się mojej DiNotte 200L:
http://allegro.pl/show_item.php?item=814565829

Po nabyciu ravena jej posiadanie mija się z celem więc leży i się marnuje.

Niezle porownanie z autem, nie widzialem go wczesniej.

http://m.pysz.org/lampki/test1/test1_auto.jpg
http://m.pysz.org/lampki/test1/test1_raven_P5_max.jpg

Data: 2009-11-11 20:11:31
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-11, czarny_kruk wrote:
Michał Pysz pisze:
Cześć

Pozbywam siÄ™ mojej DiNotte 200L:
[...]

A czemu porównanie jest ze światłami mijania, a nie drogowymi?

Data: 2009-11-11 21:19:37
Autor: Michał Pysz
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-11-11, czarny_kruk wrote:
Michał Pysz pisze:
[...]

Bo na drogowych siÄ™ rzadko kiedy jeĹşdzi.

mp.

Data: 2009-11-11 21:25:10
Autor: Michał Pysz
czarny_kruk pisze:
Michał Pysz pisze:
[...]

Nie chwaliłem się faktycznie t± fotk± choć była zrobiona razem z pozostałymi:
http://m.pysz.org/lampki/lampki.html

To tak naprawdę nie jest 'fair' porównanie.
Bo lampkę mogłem ruszać tak by efekt był dobry a reflektorami auta ciężko by mi było ruszyć. Choć w sumie mogłem przestawić przycisk na zerowe obci±żenie tyłu wtedy lampy mi się podnosz± i powinno wyj¶ć wiarygodniejsze porównanie.

Ale ja wtedy nie miałem zbyt dużo czasu -  zreszt± widać po rozmytych fotach - i nie bawiłem się jako¶ strasznie.

mp.

Data: 2009-11-11 21:35:02
Autor: Mateusz Kosibowicz
[SPAM][Allegro] mocna lampka: DiNotte 200L do sprzedania
On Wed, 11 Nov 2009 21:25:10 +0100, Michał Pysz wrote:

Nie chwaliłem się faktycznie tą fotką choć była zrobiona razem z
pozostałymi:
http://m.pysz.org/lampki/lampki.html

Bardzo sympatyczne porównanie, widać wszystko jak na dłoni.
Niezwykła ta lampka Raven Pro :)

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-11-11 23:00:43
Autor: czarny_kruk
Mateusz Kosibowicz pisze:
[...]

nowy Raven 1200Ti - zapisy w tym miesiacu jest 2x jasniejszy :O

www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2294

pzdr.

Data: 2009-11-12 11:15:01
Autor: Mateusz Kosibowicz
On Wed, 11 Nov 2009 23:00:43 +0100, czarny_kruk wrote:

nowy Raven 1200Ti - zapisy w tym miesiacu jest 2x jasniejszy :O

www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2294

Fantastyczne, z wielkim zainteresowaniem będę śledzić wątek.

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-11-12 12:46:00
Autor: Wojtek Paszkowski
[ot][SPAM][Allegro] mocna lampka: DiNotte 200L do sprzedania

"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:hdfc69$nad$2news.dialog.net.pl...

nowy Raven 1200Ti - zapisy w tym miesiacu jest 2x jasniejszy :O

www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2294

A opcja zasilania zewnętrznego to jednak jest, czy nima? Bo jeśli nie, to po kiego (poza lansem) taka wysoka moc, skoro lampki można by używać co po najwyżej do jazdy po bułki, a nie jakichś nocnych eskapad?

Osobiście bardzo cenię sobie "podręczne" sterowanie, bez odrywania rąk od kierownicy - da radę sięgnąć kciukiem do wyłącznika?

Jeśli na powyższe dwa pytania odp. jest negatywna, to, mimo większej ilości światła, nowa wersja byłaby msz krokiem w tył...

pozdr

Data: 2009-11-12 13:49:10
Autor: czarny_kruk
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Tak jak napisalem na forum swiatelka.pl - opcja zewnetrznego zasilania jest w przygotowaniu.

W obecnej wersji zdecydowalem, ze lepiej postawic na znacznie bardziej przydatna opcja w postaci latwo wymiennego i szybkoladowalnego akumulatora zintegrowanego niz brak mozliwosci wymiany i opcje zasilania zewnetrznego, ktora nie bylaby tania a ladowanie trwaloby dlugo.

Tryb boost - 1500 realnych lumenow z zalozenia mial byc trybem chwilowym, po  namowach zdecydowalem, ze bedzie mozna wlaczyc na stale 1200lm i taki tez symbol "1200Ti" ma nowy Raven.

W trybie wysokim gdzie mamy polowe mniej swiatla lampa poswieci minimum 6 godzin na dwoch akumulatorach, ktore beda w kompletach z dwukanalowa szybka ladowarka. Uwazam to za bardzo dobry wynik.
Komu malo - dodatkowe akumulatory beda kosztowac ok. 15EUR, a kazdy mozna ladowac po kilkaset razy.

Tytanowy przycisk z tylu lampki jest spory i obsluguje sie go wygodnie, ale reke trzeba oderwac. Jest w planach opcja sterowania zdalnego, ale wszystkiego od razu zrobic sie nie da.

Zainteresowanym nowa lampa Raven polecam zapoznac sie z nowymi produktami marki Lupine.
Male porownanie:
nowa lampa-latarka Tesla 1200 - 520EURO z 1 akumulatorem w komplecie - 1,5 godziny swiecenia przy 1200lm, waga ~260gram, dodatkowy akumulator 80EUR.
nowy Raven 1200Ti - 2 godziny przy 1200lm z 2 akumulatorami w komplecie, waga ~110 + 50 gram, dodatkowy akumulator ~15EUR.

pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-11-12 15:09:17
Autor: Tans
czarny_kruk wrote:
W trybie wysokim gdzie mamy polowe mniej swiatla lampa poswieci minimum 6 godzin na dwoch akumulatorach

Czy "połowę mniej ¶wiatła" odnosi się do maksymalnych 1200 lumenów, tzn. czy powyższe należy rozumieć jako: w trybie 600 lumenów po¶wieci 6h na dwóch akumulatorach? Czy te akumulatory to s± jakie¶ specjalne (cena 15 euro) w stosunku do pojedynczych ogniw 18650 z Allegro (np. ULTARFIRE PROTECTED 18650 2400mAh, cena ok. 5 euro)?

Tans

Data: 2009-11-12 15:18:17
Autor: czarny_kruk
Tans pisze:
czarny_kruk wrote:
[...]

Tak to nalezy rozumiec. Gwoli scislosci realnych lumenow na diodach bedzie max 500, ale lampa swieci mocniej od np. Dinotte 600L, wiec napisalem "polowa".

W cenie ~15EUR sa nowe akumulatory marki AW 2600mAh i Ultrafire 3000mAh, a w przyszlym roku takze Panasonic 3000mAh i Samsung 3200mAh. Beda dostepne takze tansze Ultrafire 2400mAh.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-11 23:39:08
Autor: Ryszard Mikke
Michał Pysz <michal.pysz@wp.pl> napisał(a):
czarny_kruk pisze:

> [...]

Ale ja wtedy nie miałem zbyt dużo czasu -  zreszt± widać po rozmytych fotach - i nie bawiłem się jako¶ strasznie.

Przecież ¶wiatła mijania różni± się od drogowych tylko kierunkiem, to jest ta
sama moc żarówki... Czyli wszystko zależy od kata w pionie wła¶nie.

rmikke

Data: 2009-11-12 01:45:15
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[...]

Nie dam sobie glowy uciac, ale zdaje sie, ze w aucie mijania mam 50
albo 55W a drogowe 100W. Az sprawdze!

Data: 2009-11-13 11:19:53
Autor: Tomasso
Użytkownik frank.castle0407 napisał:

Nie dam sobie glowy uciac, ale zdaje sie, ze w aucie mijania mam 50
albo 55W a drogowe 100W. Az sprawdze!

Je¶li tak masz to po pierwsze masz nielegalne żarówki, bo 100W dopuszczane s± warunkowo na zamkniętych trasach rajdów, a po drugie ryzykujesz stopieniem instalacji (to nie żart).

Data: 2009-11-13 10:38:20
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-13, Tomasso wrote:
Użytkownik frank.castle0407 napisał:

Nie dam sobie glowy uciac, ale zdaje sie, ze w aucie mijania mam 50
albo 55W a drogowe 100W. Az sprawdze!

Jeśli tak masz to po pierwsze masz nielegalne żarówki, bo 100W dopuszczane są warunkowo na zamkniętych trasach rajdów, a po drugie ryzykujesz stopieniem instalacji (to nie żart).

"To nie żart", rzek Tomasso, aż świat zatęsknił do żartów.
"To nie żart", zaszumiały wierzby i zgięły się od wiatru.
"To nie żart", smucą się szczenięta, bo jak nie żart, to cóż więc?
Proch i pył.

Tak, jest piÄ…tek. :P

[SPAM][Allegro] mocna lampka: DiNotte 200L do sprzedania