mocna sztyca 27,2 400mm

Data: 2009-07-26 23:44:56
Autor: Wooyek
mocna sztyca 27,2 400mm
Szukam więc mocniejszej sztycy...

Tylko Thomson (Elite).

Co prawda za nówkę sztukę mógłbyś kupić kilka Accentów, ale w Twojej sytuacji jeden Thomson jest lepszym rozwiązaniem, niż kilka Accentów ;) Zakup na lata i w 100% spokojna głowa.

Data: 2009-07-27 19:14:12
Autor: Black Peter
mocna sztyca 27,2 400mm
Wooyek pisze:
[...]

A wiesz może gdzie to można kupić w dobrej cenie? W Twomark Chorzów jest za 395 pln :(

BP

Data: 2009-07-27 19:22:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mocna sztyca 27,2 400mm

[...]

Kawałek aluminiowej rurki za tyle?
Może pod tym samym adresem znajduje się firma "produkująca" sztyce dla Decathlona?
:>

zyga

Data: 2009-07-27 19:41:13
Autor: Black Peter
mocna sztyca 27,2 400mm
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

miałem ją w rękach, faktycznie wewnętrzny przekrój ma owalny i wskazuje to na większą wytrzymałość.

BP

Data: 2009-07-27 20:06:59
Autor: Wooyek
mocna sztyca 27,2 400mm
> A wiesz może gdzie to można kupić w dobrej cenie? W Twomark Chorzów
> jest za 395 pln :(

Polecam subskrypcję odpowiedniego wyszukiwania na Allegro ;) Ja swoją kupiłem za 150 zł.

A może wejdziesz na http://www.lhthomson.com/bikes.htm i choć minimalnie zapoznasz się z tematem zanim napiszesz cokolwiek głupiego? :>

Data: 2009-07-27 18:19:08
Autor: Jan Srzednicki
mocna sztyca 27,2 400mm
On 2009-07-27, Wooyek wrote:

[...]

No po co? PrzecieĹź wie lepiej od razu.

Data: 2009-07-27 20:15:17
Autor: Black Peter
mocna sztyca 27,2 400mm
Wooyek pisze:
> [...]

Kawałek aluminiowej rurki za tyle?
Może pod tym samym adresem znajduje się firma "produkująca" sztyce dla

to zdjęcie mówi samo za siebie :)
http://www.lhthomson.com/gallery/Fatman1280.jpg

ale ja taki gruby nie jestem :) mam odpowiednią wagę do wzrostu!

BP

Data: 2009-07-27 20:23:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mocna sztyca 27,2 400mm

> [...]

Kawałek aluminiowej rurki za tyle?
Może pod tym samym adresem znajduje się firma "produkująca" sztyce dla

Możesz zapoznasz się z treścią wszystkich wątków zanim bezpodstawnie się czepisz?
I co na tej stronie niby ma być napisane, że produkują je wyłącznie w usa?

zyga

Data: 2009-07-27 20:31:51
Autor: Wooyek
mocna sztyca 27,2 400mm

> [...]
> głupiego? :>

Możesz zapoznasz się z treścią wszystkich wątków zanim bezpodstawnie

O których wątkach piszesz?

I co na tej stronie niby ma być napisane, że produkują je wyłącznie w
usa?

Oraz to, jak je produkują. Określenie "kawałek aluminiowej rurki" świadczy jedynie o Twojej ignorancji i tym, że wypowiadasz się na temat, o którym nie masz pojęcia.

Data: 2009-07-27 20:34:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mocna sztyca 27,2 400mm

> [...]

Oraz to, jak je produkują. Określenie "kawałek aluminiowej rurki" świadczy jedynie o Twojej ignorancji i tym, że wypowiadasz się na temat, o którym nie masz pojęcia.

Wooyek, tobie się coś za dużo wydaje.
Stanowczo za dużo.

zyga

Data: 2009-07-27 22:00:58
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
mocna sztyca 27,2 400mm
Dnia 27.07.2009 19:22 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Nie. Dorzucają jeszcze dwie śruby, dwie podkładki, dwie nakrętki i docisk do jarzma. A i jeszcze instrukcję, dwie naklejki i woreczek płócienny z zaciskanym sznurkiem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-27 22:11:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mocna sztyca 27,2 400mm

[...]

Czyli całość warte 40.72zł (0.72zł to ten woreczek).
:>

zyga

Data: 2009-07-27 20:31:42
Autor: click
mocna sztyca 27,2 400mm
Wooyek pisze:
[...]

podobnie jak w przypadku zooma czy uno
jedynie starego kalloy'a udalo mi sie nieznacznie wygiac
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-27 20:35:28
Autor: Wooyek
mocna sztyca 27,2 400mm

> [...]
> Accentów ;) Zakup na lata i w 100% spokojna głowa.

podobnie jak w przypadku zooma czy uno
jedynie starego kalloy'a udalo mi sie nieznacznie wygiac

Ja za to miałem chyba 3 (4?) Accenty i też z żadnym nie miałem najmniejszego problemu. Ba, do tej pory nie słyszałem o nikim, kto by miał. Sam uważam, że dla "zwykłego człowieka" Thomson jest bardziej rowerową biżuterią, niż koniecznością. Ale styl jazdy autora tego wątku najwyraźniej jest szkodliwy dla sztyc, dlaczego by więc nie wyeliminować tego problemu raz a porządnie?

Data: 2009-07-27 20:47:40
Autor: click
mocna sztyca 27,2 400mm
Wooyek pisze:

> [...]

jedynie starego kalloy'a udalo mi sie nieznacznie wygiac

Ja za to miałem chyba 3 (4?) Accenty i też z żadnym nie miałem najmniejszego problemu.

ty sie nie liczysz, bo wazysz tyle, co moj rower ;)

Data: 2009-07-27 18:59:49
Autor: Jan Srzednicki
mocna sztyca 27,2 400mm
On 2009-07-27, click wrote:
Wooyek pisze:

[...]

Czyli ja jestem lĹźejszy od Twojego roweru? :)

Data: 2009-07-27 21:20:10
Autor: click
mocna sztyca 27,2 400mm
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-07-27, click wrote:
Wooyek pisze:
[...]

chcesz powiedziec ze jestes mniejszy od wooyka?
niemozebyc!
;)

Data: 2009-07-27 19:25:53
Autor: Jan Srzednicki
mocna sztyca 27,2 400mm
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-07-27, click wrote:
Wooyek pisze:
[...]

Może, moze. Ale od tego się nie umiera. ;)

mocna sztyca 27,2 400mm