mocna sztyca 27,2 400mm

Data: 2009-07-27 08:15:32
Autor: kml
mocna sztyca 27,2 400mm

Użytkownik "Black Peter" <black-peter@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:h4iaj6$bvd$1achot.icm.edu.pl...
Witam,
złamała mi się druga już sztyca Accent SP-408 27,2 400mm
mam ją wyciągniętą prawie do paska MAX ale nigdy nie wysuwałem ponad ten pasek!
ważę około 100kg

Accent nie chce uznać reklamacji :(

Szukam więc mocniejszej sztycy...

Nie mogę jeszcze polecić bo dopiero rozpoczynam pałowanie ale może amoeba z tych tańszych? 400mm 27,2 waży 316 gram więc nie jest specjalnie lekka ;)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-27 10:58:10
Autor: Wooyek
mocna sztyca 27,2 400mm
Nie mogę jeszcze polecić bo dopiero rozpoczynam pałowanie ale może
amoeba z tych tańszych? 400mm 27,2 waży 316 gram więc nie jest
specjalnie lekka ;)

Z dawnych doświadczeń raczej nie polecam - miałem jedną pękniętą na jarzemku ;)

Data: 2009-07-27 21:53:58
Autor: kml
mocna sztyca 27,2 400mm

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h4jq7h$ds9$1inews.gazeta.pl...
[...]