mocne telefony ciskane

Data: 2017-07-10 09:57:19
Autor: J.F.
mocne telefony ciskane
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości
W stylu Nokia E52 to już przeszłość co?

Przeszlosc.
Ale chyba jeszcze do kupienia na allegro.

Do pracy teoretycznie nie mogę wnosić komórki a praktycznie wyciągać
jej z kieszeni czy przykładać do ucha. Pracuję w rękawiczkach czasem
śliskich. Bateria musiałaby wytrzymać 10 godz bez ładowania.

A te rekawiczki uniemozliwiaja macanie ?

Wymyśłałem sobie zestaw słuchawkowy jedno ucho (nie BT tylko kabel) co
by mniej prądu żarło. Z mikrofonem i przyciskiem.
No i teraz co kupić na końcu tego kabla i jakie są najlepsze
najtrwalsze wtyczki, dominujący standard. Czy to się wtyka w jack
czy w micro usb czy w jakieś oddzielne specjalne kazdy producent inne?

Dominujacy jest IMO jack, a tam standardy dwa, i troche podstandardow w obu.

Pomysl jednak nad BT, chyba bedzie wygodniejsze. I nie beda sie kable majtaly, i gniazda lamaly.

Normalnie BT duzo pradu nie bierze, ale przy smartfonach samsunga mam watpliwosci.

Bez rękawiczek też nie cierpię macanych komórek ;)

Czas sie przyzwyczaic :-(

J.

mocne telefony ciskane