[co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln

Data: 2010-10-10 18:57:27
Autor: Przemek V
[co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8lcj9$3ju$1inews.gazeta.pl...
Zaczyna mi świtać w głowie opcja zmiany samochodu.. wymagania:
- sedan, choć może być też eleganckie kombi,
- mocny: min. 160-180 KM, silnik najlepiej V6 lub R5/R6
- koniecznie benzyna (nie lubię diesli)
- ma być ładny, elegancki i z wygodami :P
- Limit cenowy: 20.000 PLN

Powyższe wymagania spełnia obecnie Volvo S80 (i jest chwilowym faworytem), widziałoby mi się audi S6, ale to chyba nie ten pułap cenowy..

Co jeszcze ciekawego można wynaleźć spełniającego podane kryteria? dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.

A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem Mondeo'98, V6 170 KM kombi.

Wszystko pasi, nawet z nawiązką

http://moto.allegro.pl/cadillac-seville-i1260959702.html

[co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln